Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló! Egy régi vasat,(520exc) egyenlőre..
Győztél
én meg 600 km-ert mentem motorért úgy hogy pár képet és kevés infót tudtam róla, és előre ki is volt fizetve....
Sikerült valamit venni?
Szia! 520-asé nem jó, olyat keresek aminek a végében benne van a ktm felirat.Ha esetleg olyan akkor érdekelhet.(exc 2003-2007)
Én a DT-ért 160km-t mentem, az volt 3 óra körül (csak oda), de megérte.
A KTM-ért pedig 260km-t mentem csak oda és az út 4.5 óra volt.Hazafelé meg nézhettem a visszapillantóban ahogy haver hozza haza, mert nekem még nem volt meg a jogsi
Jajj de szar volt őt nézni.De legalább motorozott egy jót
Szép paripa!
Fain kék a cső végig
thx
Helló!
Van dobom,szinte hibátlan nincs kiherélve,de a régebbi,kúpos végü.
Rég "láttalak" Köszönöm, ettől tartottam, bíztam benne hogy lehet valamit trükközni
csak le ne csússz róla
Ha tuti a gép,akkor elmegyek érte győrbe is
eredetvizsga 17000Ft
forgalmi + törzskönyv 12000Ft
illeték: teljesítményfüggő
műszaki: passz, az fent van neten, meg helyfüggő

ezek után tiedé
+biztosítás
teljesítményadó csak jövő évben
nyugi én már régóta kérdezgetem
amúgy én a 125ösömért 4,5 órát buszoztam Debrecenbe a 35 fokban hogy megnézem (aztán 4,5 vissza, aztán 4,5 megint hogy elmenjek megvenni..) mondjuk nekem ugye relatív olcsó a busz.. ha ezt elvitték volna Győrbe mentem volna a következő jelöltért úgy vagyok vele, hogy ha valami tetszik és jó akkor megéri elmenni érte.. ha eladom esetleg az LC4-et és itthon nem lesz jó EXC kimegyek ausztriába is akár.. persze ahhoz először el kell adni
Keresek ktm exc 450-525 gyári dobott,sérült,horpadt is érdekel,csak ne legyen kiherélve,esetleg csak a véget.
Megérkezett pár napja...
Szóval!megveszed,adásvételivel elviszed műszakira,majd eredetvizsgara.ezekkel mégy átiratni.visszahelyezik,átírják,kivonják.+ pénz: 2* 2300 ft.
A lejárt műszakiról megfeledkeztem!
Helló!
Adásvételi,azzal okmányiroda.átírni csak úgy tudják,ha visszahelyezi forgalomba,átírják,majd azonnal kivonja újból.+ 2300 ft. Ennyi!
Látom benne vagytok a motorvásárlásban erősen Olyan kérdésem lenne, hogy valaki le tudná vetíteni a dolgot érthetően az alábbi esetben:

Klasszikus felállás: A motor magyar papiros (rendszám, törzskönyv, forgalmi) ideiglenesen kivonva a forgalomból, műszaki lejárt. Ilyen esetben mi a rendje a tulajdonosváltásnak, mik a követelmények, vifíl forint a vonzata? Abban az esetben, ha én is maradnék az ideiglenesen forgalomból való kivonásnál
EXC400/450/525 érdekelne leginkább
Mondtam hogy a te gépedért felmegyek! De te nem akarsz szívesen látni,vagyis a lóvémat
helo 80 ért szeretném eladni,nincs kiégve,sérülésmentes
Enis igy vtam kineztem egyet marha jo aron volt meg egy ott kevesbe jo. A rosszabbat mentem el megnezni eloszor. Bar ha vmelyik motor lett vna cs akk is elmentem vna megnezni! Az olcsobbik volt jo allapotu gumi hijan szalon motor. Az ember 1 napig hirdette. Gondolkoztam rajta nem veszem meg meg had erjdn az ara, de nem mertem otthagyni
Ne viccelj már 2-3?Ha egy tipust nézel örülhetsz hogy 100km-es körzetben van 2esetleg.Vételkor sajnos bele kell kalkulálni az utiköltséget is.Én az első EXC-met kaposvárról az 525-öt pedig csopakról vettem.Az egyik 220 a másik 130km-re volt de mindkettő megérte ezt mondanom se kell.Ha arra vársz hogy összegyűljön pár motor egy környéken akkor a jó vételeket el is bukod konkrétan.
Pedig megéri a pénzt sztem. Legalabbis nekem. Ha nem nezem meg esz a fene h kepen de fasza. Ha elmegyek megnezni ha tenyleg jo elhozom ha nem jo akkor meg lenyugszok. Pl a mostani hornetemert osszesen oda vissza ut 1300 km volt. Persze a 4. megnezett motort vettem meg. De megerte az utat.. Pedig megvettem vna mar a hamarabb kinezett motort. De egy fillert nem engedett az ember, most meg 50ezerrel kevesebbert adja mint amennyit adtam vna neki. Szoval sztem megéri elutazni érte.