Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2003 előttieknél a váltó és az önindító kivételével ugyanaz, az újabbaknál nem.
őő lehet buta kérdés, de az exc blokkja még véletlen sem ugyanaz, mint az sx-é, ugye? mert szerintem nem, de van aki szerint igen, gondolom itt tájékozottabbak az emberek - szóval? gondolom az sx nem 6gangos, de talán nem ez az egyetlen különbség
Mire gondolsz?
Ez jóóóó Kell Társ Magamnak, ezt beadom otthon a "uramnak", hátha én is kapok egyet
Hülye
társ keresés van ?
Kell Társ Magamnak
Semmi baj...
bocsi, nem tudtam
amúgy köszi, jólesett
Asszonypajtás augusztusban lelépett...
Asszonypajtást rég láttad? Ne legyél ennyire elkenődve, küldök egyet neked jóóóóó
Én is...
De rég kaptam ilyen cuppanós puszit
Szia! Ha még védeni szeretnéd a motorod, alulra a blokkhoz vegyél egy védőt, amit a vázra kell feltenni( a második képeden jobban látod miről beszélek, mikor el van fektetve a motorod) és a tankodra, mivel fekete, hamar meglátszódik rajta a karc, vagy ha szorítod. Lehet gyárilag kapni hozzá matricát. Ha ilyen dolgok érdekelnek, menj rá a ktm.com-ra, azon belül a powerparts katalógusra, ott egy csomó jó dolgot találsz. Cikkszám szerint árakat is tudok neked mondani.Üdv Beb
.
Ekkorában nem látok semmit mert a váz is fekete meg a védő is az volna...amúgy KTM-kereskedésben biztosan beszerezhető utólag is a védő...klikk
nekem nincs nezd meg a kepeimet
Gyárilag sztem minden EXC-n van, ezért is nem értem mi a gondja a kollégának...
Csak egy tipp volt...nekem gyárilag ilyen műanyag biszbasz van rajta, egyébként koptatná rendesen a csizma
Mondjuk annyit is ér
Vázvédő, nem? Vegyél sima karbon mintás matricát...az a legolcsóbb
Vázvédő mondjuk. EXC-n van gyárilag, szóval nem annyira értem a problémát...