Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv eladó PHDS
Lyukas tengelyt?
A hátsó ha jól tudom üreges csak gyárilag van rajta 2 műanyag védőkupak.Azt ki kell pattintani.
Elől is üreges csak a mindkét végén levő kupakot kell kifúrni középen, aztán mehet bele a 0,8-as vagy 1-es tengely
Azt tudod,hogy újra működik a pálya?
változtattunk a nyomvonalon,az egész újra lett dózerolva,bekerítettük,és elkészült mellé egy 3km egynyomos enduro kör is,könnyebb-nehezebb részekkel!
Szinte tökéletes
Sziasztok!

Lehet, hogy hülye a kérdés, de sehol nem találtam róla infót. A klubban már feltettem a kérdést, de ott nincs valami nagy élet. Egy 640 Prestige-ről van szó. Bukógombát hogyan tudok rátenni? Tengelyt kell hozzá cserélni üregesre? Csak mert láttam hozzá valónak mondott bukógombákat nem túl drágán, és csak sima átmenő csavarokkal van lefotózva. Most akkor hogy is van ez?
Nem, csak teszt volt Kisszékely községben vagy 5 éve ott készült (motorostalálkozón)
Nekem EXC 450 volt majd egy CBR600RR és most semmi, de tervben van már sok minden köztük egy EXC ismét, de a volános fizukkal most baj van Tamásiban
Helló!
Tied az sm?
Van egy zsír első lámpám occssón!
A képek között Hajdú Zoli........
képek alapján Tamási? Üdv szomszéd
Helo!
Van egy 2002-es sx 125-ös motorom és elsö telo szimeringet kell cserélnem ha jól tudom ez a mérete 48x58x9,5
És találtam a neten 48x58x8,5/10,5 szimeringet ez passzolna bele?
(ez olcsobb)
.6906 csapágy, 35X47X7 szimering
Ez ok,ventid esetleg nincs?,gomba van benne,esetleg világítás kapcsoló kellene még
köszi
Elvileg ugyanaz, mint a KTM hűtővédője...17.000,-
sziasztok !
valaki megtudná mondani 525exc elsőkerékcsapágy méretét.
előre is köszönöm
HellÓ
Husaberg fx 450 2010 hűtővédö,ventis verzióra mondanál árat?egy kép is jó lenne róla
köszi
Sziasztok 300as 2001hez sportrezót keresek de jó a gyári is csak használható legyen,meg védőt ha van valakinek előre is kösz...
17.000,-
zsir,exc alu hutovedo mibe kerul?ventillatoros verzio
Karácsonyi akcióóóóóó! Van 2 darab sm láncvezetőm, bármilyen supermotora könnyen felszerelhető. Most 10.000,- Ft/db áron odaadom a leggyorsabb jelentkezőnek. Érdeklődni: giraffe64@freemail.hu
Jó most ne azon lovagolj, hogy nem mennék 200 km-t.Akkor 5 nap alatt mennék annyit de a mondandóm lényege ettől még igaz.
Így van, az üzemóránál már közelebb lenne a két motor elhasználódottsága. Majd megnézem, hogy hol áll az üzemóra mérője, ha a km 10 nél lesz. De én eddig is a km ről beszéltem csak volt itt aki 10 e hallatán lehülyézett.
Vez lancot mikor szoktsl cserelni? Olajcsereknel v mi? Baj lenne ha hamarabb kene dugot cserelni mint vezlancot.
Az en 610emben ugyanolyan vez lanc van mintbaz lc4ben. 13ezernel szetverte a blokk oldalat ugy kinyult. Erosen cseres volt. Gyar 25 ezret irt cserere...
Szerintem az életbe nem mennél pályán 200kilómétert egy nap.Max 40-et.Amúgy abba igazad van hogy a sárba szopós motorozás eszi a motort rendesen de nem gondolom azt hogy ti csak a sárba dagonyáztok egész évben.Elgondolkozva hogy ha ti átlagba csak 10Km-t tesztek meg minden nap mikor motorozni mentek akkor van rá esély hogy hamarabb megadja magát a technika.Úgyhogy ebbe egyet kell hogy értsek.Ha az üzemórát mérné a motorod akkor biztos vagyok benne hogy hasonló átlag jönne ki mint egy utcán hajtott motornál.De a lényeg amire gondolok hogy itt nem az számít hogy föld vagy aszfalt hanem hogy milyen fordulatszámon dolgozik a gép és hány órát!Ha tényleg sárbadagonyázós állatok vagytok akkor a végén még igazat kell hogy adjak.De az a 10ezer még így is kevés!
De most ezt hogy a pöcsbe mérted le?Megtettél egy zsírújj géppel 15ezret csak terepen aztán vettél egy másik ugyanolyan motort és csak utcán használtad 50ezret?Leírtam tegnap a mondandóm végébe is hogy ne azt nézd hogy kimész tötyörögni az utcára és megteszel sokezer km-et úgy hogy félgáznál elváltasz.Betartod általába a sebességkorlátot és a lámpától se tiltáson indulsz el.Egy motor tartósságát szerintem legjobban az tudná mérni hogy milyen fordulatszám átlagon közlekednek vele.A km és üzemóra is tud csalni rengeteget.
Abba gondolj bele, hogy kimész egy olyan szívós terepre ahol egész nap megteszel 10 km mert annyit haladsz egész nap. De a tartalékba vitt benzined is elfogy a telitankoddal együtt. A motor ment annyit mintha mentél volna 300km-ert. A túlmelegedésről ami az LC4-el könnyen előfordul már nem is beszélünk.
Ezzel szemben elmész pályázni a 15 L elég 200 km-ert. Akkor azt állítod, hogy 20 ilyen sarazásos motorozás nem árt annyit mint 1 pályanap. Akkor hányszor kell kimenni 10 km-ert szopni, hogy kijöjjön az 1 pályanap?
És ne azzal gyere, hogy az LC4 nem sarazásra stb-re való. Mert a 250-300 EXC valóban jobban megfelel arra de a pályázásra is van ideálisabb motor az LC4 nél.
Vissza térve a terep vagy közút vitához még arra lennék kiváncsi,hogy nektek közúton mennyit bír ki a vezérműlánc mert terepen nekem kb 15.000 km nél nem bír ki többet míg közúton a dominátor elmegy a gyári vezláncal 50.000 km er felett.Akkor ez vajon miért lehet?