Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen hondad volt? Tipus?
Milyen hondad volt? Tipus?
Ha nem gond becsatlakoznék.Én annyit fűznék hozzá az itt kialakult vitához,hogy sokan itt nincsenek tisztába azzal,hogy mekkora különbség van egy közúton és egy terepen használt motor élettartama között.legalább 3x nagyobb igénybevételnek van kitéve a kuplung a váltó és a blokk többi alkatrésze a terepen használt endurónak.Tehát azt én is hülyeségnek tartom,hogy egy kizárólag terepen használt KTM de lehet akár Honda is mert egyik se megy el 50.000 km-t TEREPEN ezt tapasztalatból mondom.
Ja es latszodik h mennyire kepben vagy. A 70 ezer nem torvenyszeru lehet 50nel kell kicserelni ezt azt. De nem 10nel. 10 ezernel van papiron a 2-3. Olajcsere
Tok mind1 hol mesz ha 70 et nem is megy el ha terepen mesz vele akkor is 30 szuk 40 ezret elkene mennie... Enis rengeteget hasznaltam terepen. De lehet h ha terepen mesz ott egy km 150. Persze jobban forgatod ott de ezek nem uzemorasak. Dugora 50 korul kell ranezni.. Akarmit irsz nem hiszem el. Az h tomites tonkremegy hat istenem.. Nekem is millioegy helyen konnyezett de nem lattam ertelmet szetbontani azert. Jo arra hivatkozol h enyem husqvarna, kerdezd meg az lc4eseket h melyik kategoriba soroljak... Az lc4. Ugymond a vetelytarsa... De meg is erdemled ha 10ezernel dugot kell cserelned annyit irok csak. En kiszaltam a vitabol
feltételezem ilyen állítások után hogy az a szerencsétlen motor nem épp a legjobb ellátást kapja így nem
BUGIC köszi a választ,majd megkérdezem tőle!
Meggyőztél. Most 7 e van a motoromban ha elmegy 70-ig akkor a sajátommal együtt a tiédnek is állom a felújítását. De ha előbb adódik vele komolyabb gond és szólok, hogy fizetni kéne a felújítást akkor nem lesz hiszti?
fájdalmasan nevetséges..
persze van terep verzió is... csak leginkább sm-ként elterjedt, nem véletlenül. télire én is tennék rá cross szettet ha lenne
belelépni? nekem elég bizonyíték ismerősi körben a 6db lc4 amik 30-50e km köztiek és nem volt semmi baj. az enyém is minimum 40e, és nem mutatja jelét hisztinek
nincs álomkép.. valóság van ha elromlik(*lana, mert eddig nem tette) akkor úgy is szidnám aztán megcsinálnám és mennék tovább
Fájdalmas vagy nem fájdalmas ez van.
Mert te nem terepen használod (mert szerinted nem oda való)attól még van aki ott használja. http://www.fanaticmotor.hu/625...
Hát akkor hova szerinted?
Úgy látom nagy nagyon beleléptem az érzéken lelkivilágotokba azzal, hogy elmondtam a SAJÁT (nem győzöm hangsúlyozni) tapasztalataimat. És az nincs szinkronban az álomvilágodban kialakított képpel a motorodról.
mi folyik itt?
csatlakozom mán énis !
Gyerekek ez mind semmi!
A Haverom szomszédjának az apjának a nagyobbik lányának a nagybáttyának az ikertestvérének az általános iskolás osztályfőnökének a legkissebb fiának az óvodatársának a szembeszomszédjának az LC4-e csak 9990km-t, azaz hölgyeim és uraim 9990km-t ment el, amikor is kiégett a hátsó féklámpája.
Azóta vett egy DRZ-t és több km van benne mint ahányszor a 9990km alatt a KTM főtengelye körbefordult
Sziasztok!

Van pár KTM 300 es 2 T alaktrészem ha valakit érdekel jelezze

06706005816
lucky.exp.peter@gmail.com

Üdv
istenem ez fájdalmasan nagy hülyeség.. 10ezer KM? 10 ezer km?!?!?!?! te NÓÓRMÁLIS VAGY? hát én a nyáron tettem bele annyit és a szelepállításon kívül (+olajcsere) a blokk közelébe sem matattam
ja, nem terepen (mondjuk nem is oda való) de aki ismer tudja hogy nem az a tötyörgős a használat (bár én nem egykerekezem szét, csak nagyritkán gyakorolgatom)
elmondom neked hogy a két blokk majdnem egy és ugyanaz... de te nagyon okos vagy biztosan... husqvarna fórumban olvasgass rá, foxinredsox írásait ajénlom figyelmedbe.. husqvarna importőr.

egyik gyár az egyik megoldást vette át másik a másikat... van különbség, de alapjaiban ugyanazt tudja. sőt én még a ktm-et többre tartom az olasz husqvarnától.. azt a szériát ami nekem volt. bár gondom nem volt vele de mégis igy gondolom...


de akkor sem hiszem el, hogy tizenezernél dugó csere(amit te correnti irtál)meg 17ezernél volt a legtöbb... még ha földúton mész akkor se... láttad volna én hogy használtam a motoromat, mégsem volt baja mert figyeltem mindenre...sérülés sosem volt rajta, vagy gányolás de ahol lehetett meg képességeim elégnek bizonyultak rá kihasználtam a motort.
Elképzelni nem kell semmit. Leírtam pontosan, hogy LC4 ről beszéltem. Sőt elhinni sem kell. Esetleg mondom, hogy ti laboratóriumba járatjátok a gépeket.
Az igaz hogy nem használtál LC 4-et és még csak nem is az azzal kapcsolatosan hallottakra hivatkozol, hanem egy másik típusú motorra de megmagyaráznád hogy értékeljem felül a személyes tapasztalataimat az LC 4 futásteljesítményével kapcsolatban.
kerek 40 van benne! és ez tuti,- mert uj kora óta nálam van a kicsike!
alig vártam hogy írjon valaki, hogy kb ennyi km van a gépben , féltem hogy sokat mondtam de tudtam hogy jól rémlett
az enyémben 40.000 van és egy himbagörgőn kivül más baja még nem volt! 5000 ft! ezt csak a szkeptikusoknak!
most itt nem ócsárolásképpen mondom a dolgot,de ez a gép rohadtul tetszik,de akkor se merném megvenni,ha 400.000 ft lenne az ára,pedig sokszor megnézem...
http://www.kepesmotor.hu/ktm-k...
....talptömítés,koma.....
13ezernél egy lc4-et kár még cska kiváncsiságból is megbontani.. és az nem sok a 13ezer.. van itt olyan amiben 45ezer is van. fúúú remélem nem hazudtam
nekem is Lc4-em volt,5000 km-el vettem,féltem hogy előjönnek a bajok,mint ahogy a társadalomban az már jól elhíresült hogy így szar úgy szar...
a szokásos talptömítés és a szabadonfutón kívül semmi más baja nem volt,és mikor lehúzták róla a hengert,megkérdeztem a Herold's-nál a szerelőt hogy mit látott odabent,milyenek az alkatrészek,azt válaszolta hogy tökéletes,és már 13.000 km volt benne,ebből sok egykerék,amit én raktam bele,már csak abból kiindulva hogy 11.000 km-nél volt első gumi cserélve

én se tudom elképzelni hogy neked milyen ismerőseid vannak,és nekik milyen motorjaik....