Erre van a nyomaték kulcs. Lehet vele szépen szerelni és nem bánja a menet. SOk menet nem azért szakad ki mert sokat van tekergetve hanem mert túl van húzva.
Egyébként érdemes körbenézni a motor csavarjait megvételkor vagy utána.
Pofon egyszerű megállapitani hogy szét volt-e szedve vagy nem előtte.
Mondjuk a 6 lap fejű csavar feje az éleknél sérülve van-e.Van-e bármi elszineződés, festéklepattanás.De ugyanez az imbusz fejűnél is.
Ha igen akkor már minimum egyszer kicsavarták
Szinte lehetetlen úgy ki és becsavarni a gyáron kivül egy csavart hogy ne legyen rajta bármi külsérelmi nyom.Ha van vagy volt, akkor ne a gyárat fikázd.
Van olyan ismerősöm aki az olajleeresztő csavar menetét tépte ki, volt egy másik aki úgy meghúzta a hátsó keréktengely anyáját hogy a tengelyről leszakadt a menet
a hengertalp tömítés általános probléma. Nincs mit fényezni azon hogy nem annyira tömegmotor mint mondjuk egy honda , így vannak kellemetlen problémák (mint minden másnál) amiket orvosolni kell.
Tudták a KTM gyárban hogy előbb utóbb te fogod megvenni a motort és direkt gyengébbre csináltak minden menetet meg fel olyan vastagra csinálták a tömitést
Lehet hogy nem adta meg magát az öninditó, szimplán csak nem értesz hozzá.
A szelephézagot majd nézesd meg meg a karbit, mert ez a sortűz amit lenyomat motorféknél marhára nem fog jót tenni neki előbb utóbb
Aztán meg persze hogy a KTM lesz fikázva
A menetet az ember bassza szét csak ha eleve előitéletesek vagyunk akkor minden hibát a márka hibájára írunk.Sógor az LTZ 400 quadnak az olajtartály leeresztőjéből gyakorlatilag menettel együtt csavarta ki a csavart.Úgy hogy az volt a gépben az első olajcsere mi meg csak pislogtunk hogy ilyen van.Tömitést meg általában cserélni kell ha szétkaptad a motort.Kitudja már volt e szétszedve.Használt motor mit vártál?Legközelebb vegyél japánt arra nem kell költeni csak menni vele
attól h kifogtál 1 szart attól nem rossz motor.. nekem semmi ilyen bajom nem volt még... :) más márkánál is van hulladék nehogy azt hidd hogy nincs.. az tény h kirázkódnak de teljesítményt és élményt kapsz cserébe.. (mondjuk az enyémre ez sem jellemző hogy kirezegnek..) lehet a tiedből is kivette valaki a balance tengelyt.. nincs kizárva..
A csavarok kiszakadnak a menetből, menetek szétmennek, kirázkódnak a dolgok, a tömítések szétmennek, először a hengertalp aztán a szelepdekninél okádja az olajat most az önindító is megadta magát...Faszán kell költeni rá...
Ahhoz hogy hozzáférjek az önindítóhoz szét kell bontani mindent ugye? Bár szerintem szezonkezdés előtt betolom szépen a szervízbe hogy kicseréljék a tömítéseket is, meg akkor kezdjenek ezzel valamit..
narancssárga térhálós váz fekete idomok, olyan féle fajta ktm jöhetne de ilyen cigányezüst nem arrol ne is beszéljünk hogy a ktm nem is motor egyáltalán mi az a ktm?
Nem azt mondom hogy az idomokat is nyomatékkulccsal kell meghúzni, de azért ami a blokkon van azt illik.
Pofon egyszerű megállapitani hogy szét volt-e szedve vagy nem előtte.
Mondjuk a 6 lap fejű csavar feje az éleknél sérülve van-e.Van-e bármi elszineződés, festéklepattanás.De ugyanez az imbusz fejűnél is.
Ha igen akkor már minimum egyszer kicsavarták
Szinte lehetetlen úgy ki és becsavarni a gyáron kivül egy csavart hogy ne legyen rajta bármi külsérelmi nyom.Ha van vagy volt, akkor ne a gyárat fikázd.
Van olyan ismerősöm aki az olajleeresztő csavar menetét tépte ki, volt egy másik aki úgy meghúzta a hátsó keréktengely anyáját hogy a tengelyről leszakadt a menet
Lehet hogy nem adta meg magát az öninditó, szimplán csak nem értesz hozzá.
A szelephézagot majd nézesd meg meg a karbit, mert ez a sortűz amit lenyomat motorféknél marhára nem fog jót tenni neki előbb utóbb
Aztán meg persze hogy a KTM lesz fikázva
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Nekem tetszett az ezüst!
szerencsére már eladta