Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert a tiéd biztos 7 days verzió azért nincsen benne!
Gyári Travi Pasztina downgrade csomag
én is úgy vettem h bontatlan.. minden tipp topp volt mégse volt benne.. 3. tulaj vagyok előző haver volt az első nem értett hozzá és világ életébe ktm szervizbe hordták.. akkor ki vette ki?
Akkor is vannak minőségbeli problémák, pl egy japán gépen nem sűrűn mennek szét a tömítések. Lehet ki osztani meg lehet fikázni hogy akkor adjam el meg miért vettem ilyet, miért? Mert tetszett, sőt tetszik most is csak nem erre számítottam! Marha elvetemült ktm fanok vagytok én is szeretem nagyon jó motor, de nem kell leugatni egyből ha azt írom hogy a minősége tré mert tényleg nem a legjobb! Elárulom nektek hogy körbenéztük elég jól a motort mielőtt elhoztuk, apámnak már volt dolga jópár géppel nem bízta ezt sem a véletlenre, jó állapotú mindencsavar nem szétvertek de mivel 1 henger 4t a rázkódástól kitudnak potyogni, aztán lehet magyarázni hogy kiszedték a balance tengelyt :).... bontatlan a blok baze......
fúdejó vagy mre !
na lehet húzni aludni mindenkinek!
de miért? ezzel hegeszteni toldozni foldozni lehet. akkor inkább heli coil nemde?
Ha megszakad a menet legközelebb
0:50-től
http://youtu.be/do2zYHwp78Y
nem mindegy hogy ánuszcsavar vagy imbuszcsavar.
Nekem is nyomatékkulcs hiánya miatt volt 1-2 csavar túlhúzva amikor megvettem. És persze ez csak használat során derült ki, hogy kirázkódtak a csavarok és meghúzni persze nem lehetett teljesen némelyiket, na oda ment a csavarrögzítő.
Egy olajszűrő csavart nekem is sikerült beletörnöm, de szerencsém volt, mert kicsit kilógott az anyából és ki tudtuk kocogtatni egy szöggel és kalapáccsal :D
megnepróbáld...
Indulok leflexelni a segédvázat
pont ezért írtam ugye a püréséget
múlthéten bementem kondizni a fiúkhoz... no comm.
Nem kell lefogynia 20kilót ha te izomban felszedsz 20-at
én nem akarom szeretni bugicot!
világbéke és szeresse mindenki a másikat!.. csőcsőőő
mindenkinek igaza van !
nem a túrót. fikázza megint hogy szar a minősége.. nem tetszik? el lehet adni.. nem tartanak pisztolyt a fejéhez hogy tartsa meg. vegyen másikat és rájön hogy az is szar (vagy nem.. akkor mák )
elhagyja a csavart? meg kell húzni, meg időnként ellenőrizni.. én is elhagytam 3at.. miért? mert bénamód nem húztam meg eléggé 2t, a 3. meg még megvételkor volt
engem is felidegesített 1-2* a gép (aztán rájöttem hogy simán emberi dolgokra vezethető vissza..) és a mai napig imádom és azt mondom hogy megérte csak fogyna le 20 kilót és tökéletes lenne de ez is csak azé kéne mert püré vagyok
jááj more itt most nem errül van szó
Ja van belőle sok. inkább függenek a dolgok az előző tulajtól ahogy mondod!
Figyelj!
Ha menetet kell megszakitani szóljál, én segitek
Mire jók a cimborák
ehhez inkább nem fűzök hozzá semmit, úgy is annyiszor elmondtam már..
akkor add el, vegyél egy drz-t.. és majd rájössz hogy az sem simsonköltségű
Mit szeretnél mit mondjak hogy ne ugyanazt nyomjam?Mondtad hogy a KTM nem tucatmotor.Pedig épp ezt ugatja mindenki hogy az enduróversenyeken már alig van más tipus.Van a KTM-ből sok modelnek betegsége ezt soha nem tagadtam.Ne menjünk már megint el oda hogy én istenítem a márkát.A hengertalpat nem említettem mert ott nekem is ereszti az olajat.Szar látvány de tudok vele élni.Neked meg volt egy KTM-ed a szar évjáratból amivel szoptál nem keveset.Próbálom is lebeszélni ismerősöket hogy régebbi KTM-et vegyenek. Bátyám is költött egy raklap pénzt az EXC-re de magába jó a tipus csak ő szart fogott ki amit széthajtottak.A legtöbb gond a hanyag szervizelés miatt van nem pedig a tipus hibái miatt.Gyenge pontjai a KTM-nek is vannak de mégis sokan veszik mert teljesítményre ott vannak a toppon!Jópár tipus megbízhatóságban is veri a többi konkurens márkát.
Egyik haver akinek már a második KTM-e van állandóan szop a csavarokkal.Annyira nincs érzéke a csavarok meghúzásához hogy vagy elhagyja őket vagy beleszakítja a motorba.Fura hogy én 8év alatt mióta KTM-em van még egy csavart sem szakítottam meg a gépben.
T eaz az ember vagy akinek bármit mondhatok ugyan azt a sódert nyomod hogy a KTM a legjobb meg mindenki fikázza cska mert nem ért hozzá.
Tedd most ezt félre.

Én cska annyit mondtam hogy kisebb a gyár, fiatalabb mint egy honda suzuki yamaha .
Ezért VOLTAK (nem tudom újaknál mi a helyzet de ) az ilyen ( elég gyakran előforduló) hibák az LC4-nél, ami azért nem egy mai fejlesztés. Gondolok itt a hengertalp tömítésre ami azért elég sok embernél előjött.
Régebben voltak enm indulási gondok, szar gyujtás és szar karbi amit szépen lassan orvosoltak.