Mik vannak ?! Ezen a 10 000km-es dugó cserén énis beszartam... szerintem akkor ti a másfél liter olaj mellé raktok egy marék sódert...
Nekem ami volt igaz nem ktm, de ugyanaz szinte husky sm610. 27ezerrel adtam el, egy vez lánc csere volt. és már a 30egynéhányadik megy bele.. annyira fos... ugyanúgy mint az lc4.. én nem hiszem ezt el 10000 dugó csere. az sm610nél amit leghamarabb cserélni kell 40-50ezernél az hajtókar addig vígan elmegy..
Határ vagy országút olyan mindegy.A gazdája már annyira nem.Sok dolog van ami befojásolja a tartósságot.Ha valóban igaz amit írsz akkor sajnálom a haverjaidat hogy ilyen hamar tönkrevágják a motort.Pedig lehet ezeket sokáig használni hiba nélkül.De úgylátom ez csak felénk igaz meg persze akiket személyesen ismerek.Fura dolgok ezek
Nem úgy hívják. De mivel vannak akik szarakodnak a km-üzemóra számlálóval, így nem biztos, hogy az 525 ben tényleg csak 80 óra volt. De, hogy LC 4 nem bír a határba 70-80 ezret az tuti.
Akkor biztos Honda blokk volt az Adventure-ben azért ment el annyit.Másik cimbi futárkodik Yamaha WR250-el van a gépbe vagy 150ezer km és csak egy vezérműlánc lett cserélve a blokkba.Az pedig használja hóba fagyba sárba 50fokba.
Dugattyút kell bennük cserélni. De a szabadonfutó is szarakodik és az miatt a gyújtás megy el kint a határba ha egy forgács megy a jeladóhoz. A többi motor se megy el 70-80 ezret szerintem de az LC 4 se.
Úgyhívják hogy Dévidknájt?
Bassza meg a ló akkor én ilyen nyominger vagyok hogy még megy alattam.De Zoozee is az lehet neki 700óránál hozzá kellett nyulnia mert kiment hajtani víznélkűl Ő pedig nem az a boltbajárós tipus de legyen igazad bánom is én.
Mert az LC4 erre való, nem terepezni vele. Én is ismerek két LC4-est, az egyik egy "állaté", a mátrában küldi vele minden hétvégén fel-le az aszfalton, soktízezer km van benne, a másik meg velünk motorozik, abban is 20+ezer km van már és nem volt generálozva...
Jó de mit kell cserélni benne kiváncsi vagyok.A hengertalp tömitést?Mert akkor enyémet már rég szét kellett volna kapni.Csak felesleges ennyi olaj miatt.Mond el tényleg kiváncsivá teszel mi kopik meg ennyire és hogyhogy a haveré aki azzal járt szinte minden hova meg ennyit elment.
Itt nem 1 motorról van szó. Nálam is volt már hengertalpas motor 1000km -el. De kb. én is úgy állok az itt elhangzott 70-80 ezres számokhoz, hogy az hülyeség.
Nekem az EXC 525-be van 11ezer és még mindig nem kell hozzányúlni és kicsit jobban ki van hegyezve mint az LC4.Azért az LC4-el nem hardendurózni szoktak ezért nem értem hogy fekszik ki 10ezernél.Ismerős az LC4 Adventurét 90ezernél bontotta szét.Lejárt vele horvátba meg alpokba stb.
Nem. De az az érdekes, hogy az a motor már akkor is hangos volt amikor a srác megvette és mégsem adta meg magát .10 nél vette. De többhöz kellett nyúlni (hengertalp tömítés) 1000 km-nél.
Nem tolok semmit, csak ezt tapasztalom. És ezt nem fikázásnak írtam mert nekem is van csak egyszerűen nem értem, hogy 70-80 ezrekről beszéltek nálunk meg a 17 ezer magasan a csúcs.
Milyen 70-80 e km ről beszéltek ti itt? Laboratóriumba vagy tréleren méritek? Ha arra és úgy használja az ember amire van akkor a 10 e km nek is örülni lehet. Több volt a csapatba akinek annyit sem ment el mint aki meghaladta a 10 ezret. Mondjuk van egy akinek elment felújítás nélkül 17 e km-t.
Nekem ami volt igaz nem ktm, de ugyanaz szinte husky sm610. 27ezerrel adtam el, egy vez lánc csere volt. és már a 30egynéhányadik megy bele.. annyira fos... ugyanúgy mint az lc4.. én nem hiszem ezt el 10000 dugó csere. az sm610nél amit leghamarabb cserélni kell 40-50ezernél az hajtókar addig vígan elmegy..
Bolond vagy te.