Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de utcán nagyobbat is fog a gumi nem? mint terepen.. mert ott elkapar a beton azért jobban lefogja szóval ott többet erőlködik... sztem betonon többet kap..
thx
már lassan ideje nekem is nézelődni,mert itt a vásárlás ideje,már csak ki kell fogni a tutit!
Nem csak az LC4 nél hanem a többi motornál is igaz, hogy azonos távon többet forog ha terepen mész mert többet megy alacsony sebességi fokozatba. Többet is váltasz és a túlmelegedésre is nagyobb az esély. A poros sáros környezet sem növeli a motor élettartamát.
Szeva!
Faszikám figyelj oda mert ez nem 2005-ös hanem 2004-es motor.Csak szólok
Csak informacio gyujtes szempontjabol egy kerdes! Miert vagy micel kap tobbet egy 640 lc4 terepen mint utcan(nem turazva)? Utcan is lehet agyon forgatni szabalyzasig. Csak erdeklodok tenyleg.. Semmi rossz szandek nincs most bennem
Fiuuu! Valogasd meg a szavaid!
kösz szépen.az nem baj ha 6 gangos,sőt! a teleszpókokat meg csika csak-csak megoldja olcsó pénzért....
keltitek itt a feszültséget a japán tömeg hulladékokkal :(
üdv
valaki tudna segíteni ki Fűz kereket?
igazábol festetni szeretném ezért kellene kiszedni illetve ujra fűzni..
telefonszámot vagy címet kérnék aki tud..köszönöm
Nálunk is van egy DRZ-s. Én arra nem mondanék rosszat, pedig legutóbb pont azt kellett kint szerelni. . Kb. olyan mint az LC4 a megbírhatósága. Menni is majdnem megy úgy, de azért süllyedős szántásba már elmarad. Szerintem nem olyan élvezetes a motorozás azzal, mint a KTM-el főleg az EXC-hez viszonyítva.
A mi társaságunkban 525 EXC-k, 400 EXC-k, 450 EXC Six Daysesek vannak, meg Husabergek, és én vagyok egyedül DRZ-s. A Husaberg és a DRZ-m már kidőlt, a KTMekhez még nem kellett időközben hozzányúlni. Sajnos amíg szervízben volt a drz-m, addig kaptam kölcsön egy 400 EXC-t a szerelőmtől (ezúton is köszi neki), hogy tudjak motorozni. Addig a pontig nem voltam KTM "fan", de sajnos be kellett lássam, hogy a KTM és a DRZ nem egy súlycsoport szó szerint, és átvitt értelemben sem...
A 625 SXC pont, terep rallyra készült szerintem. Abba meg belefér, hogy mocsáron, sáros úton, szántáson, homokba mennyen nem alapjáraton.

Hello, az a Xr 650 R volt, De a Yamaha elsőre tényleg egy bolt előtt állt be, pont arra felétek mielőtt az Istihez került volna.
Akik raccsolnak azok Reset vesznek akik meg nen azok Leset :D
azmá' tök8, kimondva hasonlít egymásra a kettő az a lényeg
az L-t meg lecsereltek R-re na ezzel mit kezdjen a nep :D
LC8-al úgy voltak, hogy ha a szar LC4et így veszik, ezeknek 8 mit csinálunk, csináljunk hát LC8at
Honnan tudod hogy kikelt az ágyból? És hogy nem tudja a Martin számát? No meg hogy nincs pénz a telóján..?
Előfizetéses vagyok hehe :D arrol meg nem tehetek hogy nem tudsz poént értelmezni :D ez már a te problémád :D vagy csak nem szoktad rendszeresen olvasni a topicot mert akkor tudnád hogy nem szidom soha a kzm et mert en is 640vagy 660at akartam venni :D
Te, ezért a szánalmas fikázásért minek kelsz ki az ágyból? Odaadjam a Martin számát? Hívd fel, azt mond el neki ezt a magasröptű KTM tudásanyagot. Ja, hogy nincs pénz a kártyádon...szánalmas...
Vagy az lc4 csak fele olyan szar mint az lc8 ? :D:D
Meg leszel kövezve...
Az lc8 2x szarabb mint az lc4 vagy mért a duplája ? :D xxd Martin ? :D
Ahogy néztem a két motor kézikönyvét motorilag nem irt különbséget, csak a váltót.Az SX-ben 4-es van, a SMR-ben 6-os
(én 2006-os gépeket néztem)
De itt meg tudod nézni:
http://www.ktm.com/dealer-serv...
Hogy ezeken kivül más-e, azt nem tudom, csak próbálok segiteni