Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És ezt a "szar" LC4-et már 16 éve el tudja adni a KTM? Nagyon tudnak a marketingesek a KTMnél, hogy így átverik a világot
Aki egy közel 60 LE-s, 140+ kg-s vasat terepen meg tud úgy hajtani, mint az egyszeri hülyegyerek egy SM-t bármelyik főúton akár (autópályáról nem is beszélve), annak szerintem az enduro VB-n a helye...
Azért érdekes hogy a szerintetek nem terepre való motorral '98-ban enduro VB-t nyertek
KTM 950 Adventure-t keresek megvétel céljából, köszönném ha valaki tudna segíteni, nem nagyon van eladó
eladó exc 250/300 2011 03. jelenleg 300as hengerrel
Renthal Twinwall kormány,B.I.B MOUSSE ,FMF FATTY rezó+gyári, +hátsó ,SXS WP gátló,öninditós bövebb info tel
kár a gőzért úgy is neki lesz igaza.. zéró az arc :)
Ha igy hasznalja akkor nem kell csodalkozni. Szerintem az lc4 nem ilyen full terep, mocsarkodasra valo mar cs a sulyaval sem inkabb egy exc valamekkora. Lc4 Maximum foldut. Es itt nem a melyszantasra gondolok amibe gyalog is elsullyedsz terdig. Mit kaphat az a motor.. Mondjuk en amugysem vagyok hive ennrk a megmeritem a motorom kormanycsapagyig a sarba mert az terepezes... Az...
az király még 80 ezer után is
bár a gyűrűk kicsit kopnak
ikszer négyszáz
szerintem 2x mennél velük túrázni és már kerülne is új dugó a gépedbe
a yamaháját is megmerítette úgy hogy a kormány se igen látszódott ki a vízből
szóval nem boltba járnak a motorokkal
te összekevered az embereket és az állításokat.. olvass már vissza rendesen.
innentől nem érdekel, enyém szépen elketyegett eddig, megy ameddig megy..
Azért a megfontoltságodra jellemző, hogy már többet engedtél az eredeti km állításodból mint amennyit most állítasz. Tehát ha a mostani km saccolásod (30 e) lenne a tuti akkor is pont a dupláját lőtted volna mellé mint én.
Én ha meggyőződésem lenne, hogy a szóban forgó gép valóban sokkal többet elmegy mint amit a másik állít, akkor kíváncsivá válnék, hogy azok vajon mit bsznak el a szervizelésnél vagy mittudom én, hogy hol. Ezen csodálkozok, hogy ezt csak egy ember kérdezte.
De én ezeket nem a márka fikázása miatt mondtam(mert akkor valószínű nem ez lenne) hanem talán titkon reméltem valami olyan infót amit ha betartunk akkor a motorok elmennek ha nem is 70 e km de 20-at. Sajnálom, hogy ilyent nem hallottam.
ettől a szótól féltem: "Szerintem"
de azért köszönöm hogy megpróbáltál segíteni!
amúgy vegyes használata kellene,nincs lóvém rendszámos gépre,aztán olyan 850 e ft körül jó lenne megállni, vegyes használazra kellene, egy smr alá egy cross szettet beszerezni
de hátha valami szaki megmondja hogy mit érdemes és mit nem...
ahogy a nóta is mondja,- "az egyiknek sikerül, a másiknak nem!" ennyi! amugy én is megismerkedtem egy sráccal madarason,- az akkor 2 éves sm-je állitása szerint már vagy 3-szor szétesett! én is csak néztem mint a birka! a legnagyobb gondom az volt a géppel hogy a fekete szint kurva nehéz tisztán tartani!
SX=cross
SMR=supermoto
Van még kérdés?

Felesleges vele szopni, a teleszkópokat nem fogod tudni úgy puhitani állitani, más az SMR-nek a hátsó villája is.
Szerintem más a primer áttétel és a váltó is.Legalábbis van olyan 520-525 ahol más.Meg könnyebb az SX dugója pár grammal
ha valóban fűnyíró traktorba kell akkor én a mol olajat ajánlom...ha csak poénkodsz akkor nem jött át
fejezzétek be a fröcsögést !
akkor egy újabb kérdés!
melyik van nagyobb használatnak kitéve ugyanolyan üzemórával?
sx vagy smr? vegyél figyelembe mindent? érdemesebb megvenni egy smr-t amit átalakítasz cross-ra vagy inkább maradni az sx-nél?
Ha már igy benne vagytok jöjjön egy másik kedvelt téma.
Milyen olajat ajánlotok?
Motul, Elf, Castrol, Mol, Ipon, Q8 stb...

És ha nem Motul, akkor miért nem?

Elsősorban a fűnyiró traktorba kéne, amivel a határban akarok nyisszantgatni.A gép üzemórás
meg a féknyergek is mások.. meg a 450sm 450sx matrica is
egyiken nagyobb tárcsák vannak
ha más sok az okos ember,akkor én mint tudatlan, érdeklődjem már meg hogy a kereken és a teleszpókokon kívúl,mi a különbség a 2 gép között? előre is köszönöm a segítséget!
Még most is van a tartóságáról híres 650 es Dominátor amivel 100% osan meg vagyok elégedve kb 60.000 km van benne és jó állapotban van a blokkja de a terepen kb 10-15.000 km-t ment.
legyen úgy!
de a 10ezer (vagy 17 is) RÖHEJ!
egy lc4 még terepen is menjen el 30at!
640 adventure (vegyesfelhasználású, igen sok terep is volt és nem finomkodós) 67nél lett szétkapva..
tact