Aki egy közel 60 LE-s, 140+ kg-s vasat terepen meg tud úgy hajtani, mint az egyszeri hülyegyerek egy SM-t bármelyik főúton akár (autópályáról nem is beszélve), annak szerintem az enduro VB-n a helye...
Ha igy hasznalja akkor nem kell csodalkozni. Szerintem az lc4 nem ilyen full terep, mocsarkodasra valo mar cs a sulyaval sem inkabb egy exc valamekkora. Lc4 Maximum foldut. Es itt nem a melyszantasra gondolok amibe gyalog is elsullyedsz terdig. Mit kaphat az a motor.. Mondjuk en amugysem vagyok hive ennrk a megmeritem a motorom kormanycsapagyig a sarba mert az terepezes... Az...
szerintem 2x mennél velük túrázni és már kerülne is új dugó a gépedbe
a yamaháját is megmerítette úgy hogy a kormány se igen látszódott ki a vízből
szóval nem boltba járnak a motorokkal
Azért a megfontoltságodra jellemző, hogy már többet engedtél az eredeti km állításodból mint amennyit most állítasz. Tehát ha a mostani km saccolásod (30 e) lenne a tuti akkor is pont a dupláját lőtted volna mellé mint én.
Én ha meggyőződésem lenne, hogy a szóban forgó gép valóban sokkal többet elmegy mint amit a másik állít, akkor kíváncsivá válnék, hogy azok vajon mit bsznak el a szervizelésnél vagy mittudom én, hogy hol. Ezen csodálkozok, hogy ezt csak egy ember kérdezte.
De én ezeket nem a márka fikázása miatt mondtam(mert akkor valószínű nem ez lenne) hanem talán titkon reméltem valami olyan infót amit ha betartunk akkor a motorok elmennek ha nem is 70 e km de 20-at. Sajnálom, hogy ilyent nem hallottam.
ettől a szótól féltem: "Szerintem"
de azért köszönöm hogy megpróbáltál segíteni!
amúgy vegyes használata kellene,nincs lóvém rendszámos gépre,aztán olyan 850 e ft körül jó lenne megállni, vegyes használazra kellene, egy smr alá egy cross szettet beszerezni
de hátha valami szaki megmondja hogy mit érdemes és mit nem...
ahogy a nóta is mondja,- "az egyiknek sikerül, a másiknak nem!" ennyi! amugy én is megismerkedtem egy sráccal madarason,- az akkor 2 éves sm-je állitása szerint már vagy 3-szor szétesett! én is csak néztem mint a birka! a legnagyobb gondom az volt a géppel hogy a fekete szint kurva nehéz tisztán tartani!
Felesleges vele szopni, a teleszkópokat nem fogod tudni úgy puhitani állitani, más az SMR-nek a hátsó villája is.
Szerintem más a primer áttétel és a váltó is.Legalábbis van olyan 520-525 ahol más.Meg könnyebb az SX dugója pár grammal
akkor egy újabb kérdés!
melyik van nagyobb használatnak kitéve ugyanolyan üzemórával?
sx vagy smr? vegyél figyelembe mindent? érdemesebb megvenni egy smr-t amit átalakítasz cross-ra vagy inkább maradni az sx-nél?
ha más sok az okos ember,akkor én mint tudatlan, érdeklődjem már meg hogy a kereken és a teleszpókokon kívúl,mi a különbség a 2 gép között? előre is köszönöm a segítséget!
Még most is van a tartóságáról híres 650 es Dominátor amivel 100% osan meg vagyok elégedve kb 60.000 km van benne és jó állapotban van a blokkja de a terepen kb 10-15.000 km-t ment.
legyen úgy!
de a 10ezer (vagy 17 is) RÖHEJ!
egy lc4 még terepen is menjen el 30at!
640 adventure (vegyesfelhasználású, igen sok terep is volt és nem finomkodós) 67nél lett szétkapva..
Renthal Twinwall kormány,B.I.B MOUSSE ,FMF FATTY rezó+gyári, +hátsó ,SXS WP gátló,öninditós bövebb info tel
bár a gyűrűk kicsit kopnak
a yamaháját is megmerítette úgy hogy a kormány se igen látszódott ki a vízből
szóval nem boltba járnak a motorokkal
innentől nem érdekel, enyém szépen elketyegett eddig, megy ameddig megy..
Én ha meggyőződésem lenne, hogy a szóban forgó gép valóban sokkal többet elmegy mint amit a másik állít, akkor kíváncsivá válnék, hogy azok vajon mit bsznak el a szervizelésnél vagy mittudom én, hogy hol. Ezen csodálkozok, hogy ezt csak egy ember kérdezte.
De én ezeket nem a márka fikázása miatt mondtam(mert akkor valószínű nem ez lenne) hanem talán titkon reméltem valami olyan infót amit ha betartunk akkor a motorok elmennek ha nem is 70 e km de 20-at. Sajnálom, hogy ilyent nem hallottam.
de azért köszönöm hogy megpróbáltál segíteni!
amúgy vegyes használata kellene,nincs lóvém rendszámos gépre,aztán olyan 850 e ft körül jó lenne megállni, vegyes használazra kellene, egy smr alá egy cross szettet beszerezni
de hátha valami szaki megmondja hogy mit érdemes és mit nem...
SMR=supermoto
Van még kérdés?
Felesleges vele szopni, a teleszkópokat nem fogod tudni úgy puhitani állitani, más az SMR-nek a hátsó villája is.
Szerintem más a primer áttétel és a váltó is.Legalábbis van olyan 520-525 ahol más.Meg könnyebb az SX dugója pár grammal
melyik van nagyobb használatnak kitéve ugyanolyan üzemórával?
sx vagy smr? vegyél figyelembe mindent? érdemesebb megvenni egy smr-t amit átalakítasz cross-ra vagy inkább maradni az sx-nél?
Milyen olajat ajánlotok?
Motul, Elf, Castrol, Mol, Ipon, Q8 stb...
És ha nem Motul, akkor miért nem?
Elsősorban a fűnyiró traktorba kéne, amivel a határban akarok nyisszantgatni.A gép üzemórás
de a 10ezer (vagy 17 is) RÖHEJ!
egy lc4 még terepen is menjen el 30at!
640 adventure (vegyesfelhasználású, igen sok terep is volt és nem finomkodós) 67nél lett szétkapva..