Összenézegettem közben, mit mivel és hogyan, 14ezer a távtartós+támasztócsöves gyári készlet, 5400-ból kijön itt az SKF-nél a két csapágy+a 2 szimering.
Na, megálmodom az éjjel még. Köszönöm!
Szimmeringet szvsz bárhol kapsz, de a csapágy sem tűnik olyan ördögtől való dolognak.
Mondjuk a gyári készletben benne vannak a távtartók is, úgy meg már alig valamival drágább mintha azokat is le kéne esztergáltatnod
Na megnéztem a motort és a henger és a dugú,gyűrű sértetlen tökéletes állapotban vannak, kiszedtem a gyertyát és arra lettem figyelmes h ha berugó karnál fogva akarom indítózni akkor csak néha néha hajtja meg a dugót és olyan mint ha megcsúszna a kuplung de viszont ha a lendkeréknél forgatom a dugattyút akkor tökéletes szval itt a kuplungnál mehetett szét valamim hnap meg bontom az oldalát és kiderül h mi a baj :) :S
Megrozsdásodik? Azt meg hogyan? A blokk alu, az össze többi dolog meg eleget futott az olajban, hogy ne rozsdásodjon meg. És a fagyállóról még nem is beszéltünk...
fudejó gyerek merre van ?
Na, megálmodom az éjjel még. Köszönöm!
Mondjuk a gyári készletben benne vannak a távtartók is, úgy meg már alig valamival drágább mintha azokat is le kéne esztergáltatnod
hűtőventillátorom van, ha érdekel keress magánban!
Amúgy meg: http://ktmpartfinder.com/
sx125 2005 hátsó kerékagy csapágyak és szimmeringek méretét meg tudja mondani valaki? Mennyibe kerülhet a teljes szett?
Honnan érdemes most láncot rendelni?
Ezt te kérdezed?..