azért faszán összeraktad akkor.. ha ezek a csavarok megmaradtak.. legközelebb ne te csináld.. SA:D széthullik a szabadonfutó azt megbasz ott mindent! :D
"2003-ra az MX VB tapasztalatai alapján az összes modell váz és futómű átalakításon esett át.Hihetetlen de az SX és azEXC futóműve megegyezik.mindkét motor villaszöge 63.5 fok.A fékek azonosak de hátul új fejlesztésűek.Mindkét paripa,új 48-as White Power USD első teleszkóppal kerül forgalomba.Az első tengely,valamint az első és ahátsó kerékagy is vastagabb,erősebb lett. """
Mi érdekel a 300 és 450 közti különbség?Ha ez a két motor közt hezitálsz akkor ne kérdezősködj hanem próbáld ki őket.Persze az se olyan bíztató ha egy kört mehetsz a motorral ott még kevés dől el melyiket is kéne eröltetni.Én úgy tudom és tapasztalom hogy a 4T enduro felhasználóbarátabb.Kevesebb tudást igényel mint a 2T.Viszont nehezebb terepen a 2T vel könnyebben meg lehet oldani a feladatokat,persze ha érzed is a motort.Súlyra a 2T jobb meg könnyebben fordulsz vele.De ez örök kérdés hogy melyik a jobb endurózni.Kinek ez kinek az,ezt tényleg ki kell tapasztalni.Ja és a 300EXC-inkább az 525-höz hasonlítanám a 250-et meg a 450-hez.Szerintem mindegyikkel élvezet a motorozás és meg lehet szokni bármelyiket gyakorlással úgyhogy nagyon mellé csak műszakilag tudsz nyúlni!
18 éves suttyó vitte el ill. az apja vette neki karácsonyra passat cc vel papi ugy 60 as őszDr.televagyok 2.feleség 30as fekete olaszból importált rúdpolirozó go-go gyerek azt se tudtam fijjú e vagy lány valami hemafrodita nem is mentvele 1m t sem legjobb vevők
Bár én kaptam volna ennyi idősen ilyenket.... ill akár most is ) jó is lenne...
Persze értem az álláspontod.Viszont ha úgyis felújitásra kerül sor akkor már elgondolkodtatóbb melyik hengerszettet dobd fel rá.Anno nekem a 250 4T-nél volt hogy inkább vettem rá egy 350-es hengerszettet.De az 4T volt kicsit harmatabb.
ez is egy megoldás,de ha a motorom árához hozzáteszem azt a 150-180ezret amibe kerül a 300ccm szett akkor lehet tudnék venni kintről/itthonról egy újszerű berget ktm-et... de ez mind nézőpont kérdése,nekem most nem adja az hogy erre tegyek közel 2 kilót,mivel így is jó,,,
Miért nem veszel rá egy 300-as hengerszettet?Nem kell megválnod tőle ha 300-ast akarsz Nekem jobban tetszik a 300-as mind KTM-ben mind GasGas-ban jobb volt számomra de biztos csak azért mert hozzászoktam a nyomatékos gépekhez plusz endurós tudásom is alapszinten hever
"2003-ra az MX VB tapasztalatai alapján az összes modell váz és futómű átalakításon esett át.Hihetetlen de az SX és azEXC futóműve megegyezik.mindkét motor villaszöge 63.5 fok.A fékek azonosak de hátul új fejlesztésűek.Mindkét paripa,új 48-as White Power USD első teleszkóppal kerül forgalomba.Az első tengely,valamint az első és ahátsó kerékagy is vastagabb,erősebb lett. """
azt felejtettem el megkérdezni hogy egy sx és exc váz miben kulömbozik ? a villaszöget a váz határozza meg vagy a kormánykifli ?
KTM
Bár én kaptam volna ennyi idősen ilyenket.... ill akár most is ) jó is lenne...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_640_lc4-e_super-mot
o_kituno-6362212
csak félek nemám a blokkból hiányzik de elvileg jó minden