Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért faszán összeraktad akkor.. ha ezek a csavarok megmaradtak.. legközelebb ne te csináld.. SA:D széthullik a szabadonfutó azt megbasz ott mindent! :D
Aszondod?
Istenvaaaagy!
ez igaz gyerekek ?

"2003-ra az MX VB tapasztalatai alapján az összes modell váz és futómű átalakításon esett át.Hihetetlen de az SX és azEXC futóműve megegyezik.mindkét motor villaszöge 63.5 fok.A fékek azonosak de hátul új fejlesztésűek.Mindkét paripa,új 48-as White Power USD első teleszkóppal kerül forgalomba.Az első tengely,valamint az első és ahátsó kerékagy is vastagabb,erősebb lett. """
köszönöm!
Mi érdekel a 300 és 450 közti különbség?Ha ez a két motor közt hezitálsz akkor ne kérdezősködj hanem próbáld ki őket.Persze az se olyan bíztató ha egy kört mehetsz a motorral ott még kevés dől el melyiket is kéne eröltetni.Én úgy tudom és tapasztalom hogy a 4T enduro felhasználóbarátabb.Kevesebb tudást igényel mint a 2T.Viszont nehezebb terepen a 2T vel könnyebben meg lehet oldani a feladatokat,persze ha érzed is a motort.Súlyra a 2T jobb meg könnyebben fordulsz vele.De ez örök kérdés hogy melyik a jobb endurózni.Kinek ez kinek az,ezt tényleg ki kell tapasztalni.Ja és a 300EXC-inkább az 525-höz hasonlítanám a 250-et meg a 450-hez.Szerintem mindegyikkel élvezet a motorozás és meg lehet szokni bármelyiket gyakorlással úgyhogy nagyon mellé csak műszakilag tudsz nyúlni!
A 11-es számú csavar !
Szia

azt felejtettem el megkérdezni hogy egy sx és exc váz miben kulömbozik ? a villaszöget a váz határozza meg vagy a kormánykifli ?
én tudok egyet matrica nélküli , használt , te hol laksz ? mert nem akarom postázgatni
Na gyerekek ma Giraffe felvilágosított! Köszi
Végre itt a jó link...

KTM
szia tudnál valamit írni ara amit kérdeztem, lejeb! a külömbségröl!
18 éves suttyó vitte el ill. az apja vette neki karácsonyra passat cc vel papi ugy 60 as őszDr.televagyok 2.feleség 30as fekete olaszból importált rúdpolirozó go-go gyerek azt se tudtam fijjú e vagy lány valami hemafrodita nem is mentvele 1m t sem legjobb vevők
Bár én kaptam volna ennyi idősen ilyenket.... ill akár most is ) jó is lenne...
Ezeket sosem értem....egy erősebb motornak lehet kevés gázt húzni, de egy gyengének csavarhatod a szarvát, hiába....
ez a gép ismerős vkinek?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_640_lc4-e_super-mot
o_kituno-6362212
Nekem a 010 es 250 xc n 300 as hengerszett volt de aki most elvitte azt mondta túl sok tegyem vissza a 250 et rá azt azzal vitte el....
Persze értem az álláspontod.Viszont ha úgyis felújitásra kerül sor akkor már elgondolkodtatóbb melyik hengerszettet dobd fel rá.Anno nekem a 250 4T-nél volt hogy inkább vettem rá egy 350-es hengerszettet.De az 4T volt kicsit harmatabb.
ez is egy megoldás,de ha a motorom árához hozzáteszem azt a 150-180ezret amibe kerül a 300ccm szett akkor lehet tudnék venni kintről/itthonról egy újszerű berget ktm-et... de ez mind nézőpont kérdése,nekem most nem adja az hogy erre tegyek közel 2 kilót,mivel így is jó,,,
valaki tud eladó 2006 125 sx farokidomot
a hűtőn van egy védő azon rezgéscsillapitó gumi oda végülis pont stimmel
csak félek nemám a blokkból hiányzik de elvileg jó minden
Blokkot összeraktuk és elvileg minden megvan de ez is ott volt a többi csavarnál
De a blokkból hiányzik?
6 os csavar és ragasztva is volt képek:
Miért nem veszel rá egy 300-as hengerszettet?Nem kell megválnod tőle ha 300-ast akarsz Nekem jobban tetszik a 300-as mind KTM-ben mind GasGas-ban jobb volt számomra de biztos csak azért mert hozzászoktam a nyomatékos gépekhez plusz endurós tudásom is alapszinten hever