Szia!
Tudok ajánlani egy olyat, amiben tuti nem fogsz csalódni!
A hátsó idomon már nincs rajta a matrica
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_640_lc4_supermoto-623
7742
Sziasztok.Olyan kérdésem lenne,hogy szeretnék venni egy Lc4-supermotot,de eddig csak sport vasaim voltak.Esetleg tudnátok pár tanácsot adni,hogy ezeknél mire kell figyelni a megvételnél?Előre is köszi.
Ha jól tudom abban az exc-ben amit linkeltem még a régebbi fejlesztésű, 43-as WP található. Mentem már ilyennel, bár az 125-ös krossz volt, és nem tudom milyen állapotban volt a teleszkóp... Nekem a mozgása nem tetszett, darabosnak tűnt. Egy ismerősömnek van egy 2006os 250es exc-je, amiben tudomásom szerint 48as Wp van. Ennek sokkal jobbnak tűnt a mozgása, dinamikusabban nyeli el az ütéseket, amikor átmész egy nagyobb rönkön egyszerűen átlibbent rajta, egyszerűen jobbnak éreztem:) nagyjából ennyi, de persze menni kell azzal a motorral amit meg akar venni az ember!
igy kivűlröl , hogy gyűrü törött, vagy dugo, vagy szelep görbült, esetleg beégett, vagy vezérlés szált el,( de még lenne pár dolog.) max a harry potter tudná megmondani.....
Fú nagy szopás, de én csináltam magamnak komplett tömítés készletet plusz vettem egy hibátlan bontott hengerfejpakolást és tökéletes volt, sosem eresztett sehol
Nem kell 150-es IQ kicsavarni 7 csavart (blokk alján 3, váznyakban 1, olajszűrőnél 3), kivenni a 2 szűrőt, felrakni 2 újat, meg beletölteni az új olajat
Sziasztok! Menet közben egyszerűen leállt a 450es sx-em, kb mint ha kifogyott volna a benzin de még félig volt a tank. Itthon megnéztem szikra van viszont a kompresszió elment belőle. Ha rárúgok nem fúj sehol de mégis nagyon könnyen lemegy a berúgókar. Szerintetek mi lehet a baj? Előre is köszönöm.
a szűrők száma: az első szűrőé HF-156 a kis szűrőé HF-155 sztem hiflofiltro szűrőt vegyél ezt írja a gyár is meg tényleg jó minőségűek.. olajat meg én castrolt használok , valaki motult használ mert sok pénze van de sztem semmivel nem jobb mint a castrol csak a nevet fizeted meg! de ebbe majd most biztosan belekötnek az OKOSOK! ha télen is motorozol akkor télre én 10-40 5-40 es olajat ajánlok mert az vékonyabb és jobban ken mikor hidegen indítod ha csak nyáron akkor 10w-50 és felette (10w60, 20w60) remélem segítettem :)
sztem inkább vidd el szervizbe! :S a motor is jobban jár meg te is.. :) de amúgy: sztenderre teszed a motort, aztán a blokk alján van 2 csavar 1 nagyobb az 21 meg 1 kisebb az 17 es kulcsal asszem kicsavarod, aztán 1x onnan fog folyni az oil! a másik, a blokk előtt található olajszűrő levétele, lecsavarozod a fekete védőt lecsavarod az olajszűrőt, aztán az olajszűrő alá kukkantva látni fogsz 1 kis inbusz csavart azt is kicsavarod akkor kifolyik a vázból az olaj! míg kint vannak a csavarok a helyükről a villanyaknál a kormány alatt és a hűtő fölött ott jobb oldalt oldalt van 1 csavar azt is kicsavarod (később ide is öntesz olajat) miután kinn van minden csavar leszeded a motor jobb oldalán a hátsó fék kar mellett lévő kis deklit az alatt van még 1 olajszűrő onnan is folyik ki 1 kevés olaj, jó esetbe! (oda is van írva a deklire h OIL FILTER) jól nézd meg h a mostani olajszűrő a kicsi hogy van benne mert az újat is úgy tedd vissza, és a dekli tömítésre nagyon vigyázz összerakásnál be is kenheted 1 kis tömítőanyaggal! szépen tekergesd vissza a blokk aljába a csavarokat, aztán mehet a blokk elejébe a nagyobb szűrő alá a kis inbusz csavar EZT EL NE FELEJTSD VISSZATENNI! aztán felcsavarozod az új szűrőt előre, majd az oldalsó kis szűrőt is berakod és visszacsavarozod a deklit. miután minden csavar a helyén van tipp topp kivéve a villanyaknál lévő akkor szépen fogod a (sztem 10w50) es olajat lecsavarozod a blokk bal oldalán lévő fekete csavart és öntesz oda 1.3-1.4 liter olajat. aztán mikor ez megvan a villanyakhoz öntesz papíron 0.6 litert, de önthetsz 0.7-0.8 at is azt is látod majd... visszarakod a villanyaknál a csavart ha van rá lehetőséged akkor a réz alátétet itt is és az összes csavarnál kicseréled újra! visszacsavarod a blokk bal oldalán lévő fekete kupakos csavart és elindítod a motort vársz míg telenyom mindent olajjal és ellenőrzöd a szintet ott a kis ablakon, a felső nívónál legyen,minél több annál jobb.. ha kevés van benne akkor a blokkba öntessz még annyit h a felső nívót ÜSSE azt cső.. én így csinálom 3 éve és nem volt még pánik, ha valamit nem jól írtam akkor majd az okosok leírják de sztem ez így patent.. :)
Sziasztok! Ktm -Lc4 olajcserét nagyon bonyolult megcsinálni? Vagy külön ezért el kell vinnem szervizbe? Van aki otthon csinálj? Ha igen akkor légyszíves írd le lépésről lépésre, hogy kell! Köszönöm!
Üdv!
Elnézést hogy ide arcátlankodok,legjobb barátom egy 520-as SX-et szeretne vásárolni,itt a link http://www.kepesmotor.hu/ktm-k...
Azt szeretném megkérdezni hogy ezekről mit érdemes tudni,szervíz igény,olajcsere intervallum...
Vagy esetleg valaki ismeri-e ezt a motort
Válaszokat előre is köszönöm szépem
Üdv: Dave
Gondolkodok rajta hogy kicseréltetem én is, mert kicsit zavaró mutlkor már a minimálértéken volt az olajszint, gondolom evett is meg nyomott is ki valamennyit... Neked mennyibe fájt megcsináltatni az egészet?
Tudok ajánlani egy olyat, amiben tuti nem fogsz csalódni!
A hátsó idomon már nincs rajta a matrica
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_640_lc4_supermoto-623
7742
igy kivűlröl , hogy gyűrü törött, vagy dugo, vagy szelep görbült, esetleg beégett, vagy vezérlés szált el,( de még lenne pár dolog.) max a harry potter tudná megmondani.....
Elnézést hogy ide arcátlankodok,legjobb barátom egy 520-as SX-et szeretne vásárolni,itt a link
http://www.kepesmotor.hu/ktm-k...
Azt szeretném megkérdezni hogy ezekről mit érdemes tudni,szervíz igény,olajcsere intervallum...
Vagy esetleg valaki ismeri-e ezt a motort
Válaszokat előre is köszönöm szépem
Üdv: Dave
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
Erről a motorról tud valaki valamit?
Ha nem, akkor első ránézésre mi a véleményetek?
Az ilyen régebbi évjáratokba hogy lehet beleépíteni az újabb villákat?