egy galogos félbeszakította a versenyt... zebran a bmw-s majdnem elütötte, de megbírt állni. bence meg a járdára ment fel ugy kerülte ki. de tartotta az iramot a bmw csak kevesebb hely jutott neki
Hat sulira koncentral, ahogy enis. Volt egy 950 sm-je azt is most adta el es nem is vesz mar motort. A sztorinak a lenyege h egy bmw645i vel versenyzett a felso tiszaparttol az agip kutig etelka soron. Tehat 180 varosban jardan egy kerek minden jatszott
Jaa mert Döme is egy állat mint én. Egyszer lejött Szegedre csapatni még az smc-vel nekem akkor még a régi vasam volt mentünk egy karikát, nem volt egyszerű vele tartani a tempót...
Döme bencének sem sikerült 6 liter alá menni az smc-vel anno városi, és országúti vegyesben, haladósan nekem is a 610 megevett 6-7 között keihin fcr41-es karbival szintén.. persze ha nem huztam vna 4-5ezer fölé meglett vna a 3-4 liter de nem birtam ki
hali! 04 es szürke LC4 és 32 ezernél járok! 19 nél vettem a motort! a szabadonfutót kb akkor cseréltem.. 29-30 nál a szívó oldalit és most lesz a kipuff... lassan a henger talp tömítés a soros..
heló.van egy ktm sx 250 2002-es azt szeretném tudni hogy ha endúrózok velem mennyi óránként cseréljek benne olajat (kuplung,blokk,fék),dugót,hajtókart,stb?
te zsiráf az miért van h most lett kicserélve a szívó himbagörgő kb 2 hónapja, szelephézag is lett állítva, azóta most 1ik nap meg lett hajtva rendesen a motor (szerpentinek kerekezés faralgatás stb stb..) és megint katto-ciripel ott a szelepfedélnél, elment a hézag vagy most a kipuff görgő ment el? (mikor szét volt szedve az jó volt azért nem lett cserélve)és mikor legelőször állítottam hézagot a szívónál rohadt nagy volt a kipufogó meg olyan szoros h nem ment alá a 0.15 ös..
Nem vesz már motort aztán hogy-hogy tán űrhajósnak készül?