A horni annyit eszik múltkor LC4 napra egy aranysárga hornival mentem (ha már tyúk kipurcant) haveromtól kölcsön kértem már egy kicsi hát nem győztem tankolni de kurva jól ment pfúú... na jó ez egy KTM fórum nem dicsérjük a Hondát.
Na meg össze se lehet hasonlítani a Duke-al nehéz dög meg nekem nem is volt túl kényelmes, nem biztos hogy kéne...
Úgy néz ki eddig csekket se kapott haverom pedig a 2kiló felett verettem a régi 5-ösön.
Azért vettem SMC-t mert ez álmaim motorja ezt nézegettem 2 évig, ha most becsengetnél és letennél 1.5 millát sem adnám el
Mást nem tudnék venni ami megfelelne az igényeimnek, mai napig nem vennék mást és egyáltalán nem bántam meg hogy megvettem.
Engem nem érdekel hogy a DRZ lenyomja, meg hogy "ráz", meg hogy picit kemény az ülése, minden egyéb kárpótol.
Persze a túrázást nem úgy kell elgondolni hogy felmálházom a gépet és nekiindulok az Alpoknak. (igaz majd ez jövőre meglesz ha összejönnek a dolgok)
Csak ilyen 2-300km-es világnézések a környéken.
És mindezt még egykeréken hogy spórolj a gumival
Nem mondom hogy nem szoktam néha én is megcibálni a száját, de én inkább túzok.
Városban is nézelődök jobbra balra, meg általában nem egyedül megyek hanem a klubbal sokan, aztán meg ráállunk egy 110-120-ra és viszonlátás.
Persze azért a Bükköt meg a kis szerpentineket én is meghúzom, mert egyenesen a barom is tudja húzni a gázt
Most akarok feltenni egy videót magamról, de ezzel szopok már 2 napja.Nem tudom jól átkonvertálni
nem igy gondoltam en iskolába jártam sokat motorral, mert annál messzebb már törös volt az ülééés... 35 km volt az ut abbol durván 8km város... 18perc volt a rekord.bár olyat soha többet szóval amit ment 165 országút, városban azért maradt a 65 max fostam h bemérnek bár kint is betudnak ne kérdezzétek a logikát benne
Egy szóval nem mondtam én hogy nyeleztem
A 3.7-et úgy ette meg hogy 110-120-as utazó, városban 50-55, és nem voltak teligázas gyorsitások.Meg a 100km-ből kb 70-80 városon kivül volt
de egy kis állítgatástól nem fog 3 literrel kevesebbet enni, vagy te mész lassan, amivel semmi baj, de az a 3 liter nyelezve elég hihetetlen nekem, túra motorok esznek 4-et pl a V-strom az meg azért nem ugy veszi a lapot mint az smc....de most vettem egy hornetet 2008-as 4-5 litert irnak neki, na én 7-8között álltam meg...
Az fura, mert az övé van nálam
Bár azóta igaz hogy be lett állitva a gyújtás, meg be lett karburálva rendesen mert össze-vissza volt csavargatva fúvókázva a karbija.Nem tudom hogy nem zavarta hogy ha alapjáraton pötyögött és rántott egy nagyobb gázt egyből megállt.
Ahogy kinézett a karbi:
195-ös FF volt benne a gyári 165 helyett, most 172 van
a tű fentről az 5.-ben volt, most 3.-ban van
a keverék állitó csavar 4-re volt csavarva most 1.75-ön van
Sokkal virgoncabb
Valaki szokott Sony Vegas PRO-val videót szerkeszteni vagy bármi mással?
Miért van az hogy renderelés után nem a rendes mpg formátum lesz a fájlán hanem m2t?
Szia. Nekem csak a fekete műanyagra van szükségem lámpa nélkül. Az meg újonnan 6000ft a győri ktmben... Uh igy tárgytalan az ajánlatod, de azért köszi.
Ahhoz hogy működjön az információs kijelző meg kell lenni a mód gomboknak is? Mert belerakom az elemet, kb 5 másodpercig mutatja az üzemórát és aztán semmi... Ha rádugom a motorra, és beindítom, megint nem kapcsol be...
Na meg össze se lehet hasonlítani a Duke-al nehéz dög meg nekem nem is volt túl kényelmes, nem biztos hogy kéne...
Úgy néz ki eddig csekket se kapott haverom pedig a 2kiló felett verettem a régi 5-ösön.