Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vedd le a munkahengerről az olaj vezetéket majd jó erősen fújj bele a lyukba!Ha nincs rajta zeeger gyűrű akkor simán kilöki a dugattyút belőle.
Majd fogod bemész az egésszel hogy olyan hidraulika SZERVIZBE ami elég nagy és túrnak bele neked olyan paszentos O gyűrűt hogy becsinálsz!
Ha el van kopva a belseje a munkahengernek érdemes egy vastagabb O gyűrűt belerakni, vagy ha úgy is folyni fog akkor egy dugattyút esztergáltatni bele ami nagyobb mint az eredeti 1-2 tizeddel.
Én bevittem a munkahengert egyben a hidraulika szervizbe, a faszi kihúzott egy fiókot és 100 számra voltak benne O gyűrűk, tizedenként mint átmérőben mint keresztmetszetben berendezve.
De le is tudták volna gyártani helyben a négyszög profilú gyűrűt vagy akár X gyűrűt is.
Aztán adtak egy marekkal ingyen
Hát elvileg holnap megyek okmányirodába, visszakapom a jogsim, meg csinálhatom tovább a korlátlant
A motorkával nem volt bajom csak kurva sok minden törik róla, meg kopik a gumi, jah és a benzin is fogy
Jááj ne kérdezzémá hülyeséget! Hol eresztene? A lukon bazzeg!

Azt már meg sem mertem említeni,hogy a csövön is lehet lyuk,mert megint majdnem lehülyéznek.
Hee'? Pont hogy nem akarom látni hogy eresszen
Azt látod-e már ,hol ereszt?
Köszönöm, rendes vagy, még megpróbálom, hogy felöntöm olajjal, kilégtelenítem, és nem rakom fel az alsó munkahengert, hátha látom hol ereszt...
A két információnak nincs köze egymáshoz...küld el, ha nem boldogulsz, megnézem neked.
Új. 3500 pezó
hehe cseszhetem a munkahengervédőt ha szar...
Akkor nem lehet... van hozzá egy kuplung munkahenger védőm, zsír új...
2002-es. Tehát azt mondod, hogy szét lehet szedni?
Ügyesen...a régebbi évjáratokon kicsit elperemezték a belső élt, így ezért nem jön ki a dugó. Később már zeeger gyűrű volt...
És hogy lehet szétszedni az alját? Nincs rajta se csavar se seeger se semmi...
Szét lehet szedni az alját is. Ha a gyűrű kopott el, akkor azt kell cserélni, ha a munkahenger fala, akkor sajnos csere.
ja tényleg aztán már ha ittend vagyok akkor megkérdem ,hogy hogyan szolgál az exc egészsége volt vele eddig valami bajod?
szilyamilyarnold!
Igen tervezem a kis dr eladását,mert hiba szeretem azért néha kivánja a testem és a lelkem,hogy komolyabb gépen lovagoljak....
a tied még minig azt mondom .hogy nekem túl sok.Lehet ,hogy ezek a 690-es blokkok se gyengeék de asszem a tied még így erősebb...lényegében nagyon gondolkodom egy KTM-en
Amugy szólni fogok,remélem eljutok odáig.
Aztán mi a helyzet lesz már valamikor jogsid?
Hi!
Duke 690 MY12 fogyasztása normális használat mellett elég jó, 3.8-4.3 között. Utcai motor, ezért mérhető.
Első 4000 km-e alatt 2 kontakthiba volt, viszont ettől nem indult be.
Hali ha valakit érdekel 2006évj KTM DUKE2 alkatrész dobjon egy emailt...
akár egyben is adom ha mondasz egy elfogadható korrekt árat...
Értem. És ezt hogy lehet orvosolni?

Amúgy gondoltam arra, hogy felöntöm olajjal, és nem rakom fel a blokkra, elkezdem pumpálni és csak kiadja magát, hogy hol ereszt nem?
Ha az alsó munkahenger kopott, vagy megmerevedik benne az 'O' gyűrű, akkor nem látod, hogy folyik, mivel a váltó csapágyazásán keresztül befolyik a motorolajba a kuplung olaja...
Hűtővédő van, új.
Igen, de mint mondtam, a rendszerbe nem volt folyadék! Ha fent eresztene akkor lenne benne folyadék, meg látnám h fent ereszt...
Legelőször felső munkahengernél szokott ereszteni.
Hello!

Szétszedtem a kuplungot és egy csepp olaj sem volt benne! Alsó munkahengernél csak egy golyó van, ahogy néztem nem lehet szétszedni... Hol ereszthette el az olajat?
ja jötta te címedről valami válasz.. de televolt minden baromsággal.. lehet valami vírus.. mind1 megkaptad az a lényeg!