Vedd le a munkahengerről az olaj vezetéket majd jó erősen fújj bele a lyukba!Ha nincs rajta zeeger gyűrű akkor simán kilöki a dugattyút belőle.
Majd fogod bemész az egésszel hogy olyan hidraulika SZERVIZBE ami elég nagy és túrnak bele neked olyan paszentos O gyűrűt hogy becsinálsz!
Ha el van kopva a belseje a munkahengernek érdemes egy vastagabb O gyűrűt belerakni, vagy ha úgy is folyni fog akkor egy dugattyút esztergáltatni bele ami nagyobb mint az eredeti 1-2 tizeddel.
Én bevittem a munkahengert egyben a hidraulika szervizbe, a faszi kihúzott egy fiókot és 100 számra voltak benne O gyűrűk, tizedenként mint átmérőben mint keresztmetszetben berendezve.
De le is tudták volna gyártani helyben a négyszög profilú gyűrűt vagy akár X gyűrűt is.
Aztán adtak egy marekkal ingyen
Hát elvileg holnap megyek okmányirodába, visszakapom a jogsim, meg csinálhatom tovább a korlátlant
A motorkával nem volt bajom csak kurva sok minden törik róla, meg kopik a gumi, jah és a benzin is fogy
szilyamilyarnold!
Igen tervezem a kis dr eladását,mert hiba szeretem azért néha kivánja a testem és a lelkem,hogy komolyabb gépen lovagoljak....
a tied még minig azt mondom .hogy nekem túl sok.Lehet ,hogy ezek a 690-es blokkok se gyengeék de asszem a tied még így erősebb...lényegében nagyon gondolkodom egy KTM-en
Amugy szólni fogok,remélem eljutok odáig.
Aztán mi a helyzet lesz már valamikor jogsid?
Hi!
Duke 690 MY12 fogyasztása normális használat mellett elég jó, 3.8-4.3 között. Utcai motor, ezért mérhető.
Első 4000 km-e alatt 2 kontakthiba volt, viszont ettől nem indult be.
Ha az alsó munkahenger kopott, vagy megmerevedik benne az 'O' gyűrű, akkor nem látod, hogy folyik, mivel a váltó csapágyazásán keresztül befolyik a motorolajba a kuplung olaja...
Szétszedtem a kuplungot és egy csepp olaj sem volt benne! Alsó munkahengernél csak egy golyó van, ahogy néztem nem lehet szétszedni... Hol ereszthette el az olajat?
Majd fogod bemész az egésszel hogy olyan hidraulika SZERVIZBE ami elég nagy és túrnak bele neked olyan paszentos O gyűrűt hogy becsinálsz!
Ha el van kopva a belseje a munkahengernek érdemes egy vastagabb O gyűrűt belerakni, vagy ha úgy is folyni fog akkor egy dugattyút esztergáltatni bele ami nagyobb mint az eredeti 1-2 tizeddel.
Én bevittem a munkahengert egyben a hidraulika szervizbe, a faszi kihúzott egy fiókot és 100 számra voltak benne O gyűrűk, tizedenként mint átmérőben mint keresztmetszetben berendezve.
De le is tudták volna gyártani helyben a négyszög profilú gyűrűt vagy akár X gyűrűt is.
Aztán adtak egy marekkal ingyen