ne haragudj de sztem is OFF amit kérdezel! ezt még öreganyám is tudja pedig annyit ért a motorokhoz mint norbi az updatehez... :D van a motorod hidegen!, öntesz bele annyi olajat h a 2 csík között legyen, elindítod melegszik 5 percet aztán leállítod, megnézed most hol van, értelem szerűen kicsit kevesebbet fog mutatni mert telenyom mindent! aztán felöntöd a felső nívóig (csíkig) elindítod akkor látod nagyjából h a felső nívónál bugyog, felülsz rá 1-2-3 nyél aztán csőőőőőőőő
Én úgy gondoltam hogy álló motorral függőleges helyzetbe kell, de valahol meg olvastam a napokba hogy úgy kell hogy jár a motor alapjáraton! A kis ablakon mindenhogy látszik az olaj, de nem értem miért nem lehet normálisan válaszolni rá. Lehet hogy alap és én is kételkedek a járó motoros verzióba de azért csak megkérdezem hogy ti mit szóltok hozzá
Jól megállt neked hallod
Régebben volt fent egy komplett 640-es LC4 blokk karbi nélkül, 120ért meg kellett volna vennem kiárulni
Mennyi egy henger amúgy?Hüvelyezni nem olcsóbb?
Ez egy husqvarna ez meg a KTM topic !
nemtudtok infót erről a gépről?
Amúgy az olajszintet mindig álló motornál nézzük .
Nameg logikusan, ha jár a motor és mindenfelé fröcsög benne az olaj hogyapicsába lehet leellenőrizni ?
.
VÁLASZOJJÁL !
Vigyél valakit magaddal aki lehajol,mert egyedül ez nekünk sem megy.
Régebben volt fent egy komplett 640-es LC4 blokk karbi nélkül, 120ért meg kellett volna vennem kiárulni
Mennyi egy henger amúgy?Hüvelyezni nem olcsóbb?
Igaz.
exc tankot lehet festeni?
Hallottam olyat, hogy felhólyagosodik a benzingőztől.
igaz ez vagy hamis? :D