Én ezt csak igazolni tudom.Nekem 4éve van fent a gyári KTM-es harisnya és leveszem úgy évente kétszer megkukkantom hogy is áll.Semmi szenny nem kerül bele pedig megy a gép homokban porban sárban mindenben jó persze nem ezer üzemórát.Pl havernak a 400-as EXC-n mióta megvette 8éve rajta van a harisnya az is gyári és soha nem takarította.Multkor levette mert kiszakította egy bokor és semmi dzsuva benne!Egyikőnknek se kellett még szimeringet cserélni.Viszont van a Bstar-os az az előző exc-n volt az beengedte úgy a retket hogy állandóan dzsuvázni kellett utána!Szimeringet is cseréltem vagy 3szor.Úgyhogy jó az a KTM-es harisnya pont véletlen ez tényleg jó minőség!
nekem 3 éve van az lc4 en előtte nem volt rajta úgy vettem! a szimeringek tökéletes állapotba vannak 1 olajcsepp nem jött ki onnan még és jó hosszú a cucc takar rendesen mindent még túl is ér felül kicsit! akkor most ez így baj?
milyen fajta? mik a méretek? mik az árak? milyen állapotúak? helyileg merre vagy? ezek pályagumik vagy utcára valóak? mert volt nekem 1 heidenau szuper eső gumim (utcai) első az brutális volt.. tapadt is esőbe isten volt csak kicsit gyorsabban kopott de amúgy N.1!
A 2008-as modell led lámpás, és a lámpa 18.000 forint. de búra nincs külön, mert egybe van az egész. Amit keresel, az a kacsacsőr, ami a rendszámot tartja.
Én erre semmit nem mondok,ahogy megveszek egy motort rögtön ráteszem..ahogy eszembe jut ki mosom..valahogy a 90-es évek vége óta használom..sosem volt szimeringes a telóm.. mindenki saját belátása szerint dönt...nem szeretem tisztítgatni a szimeringet meg a tárcsát...sőt ez a körkörös védő még egy jó találmány
A por átmegy rajta, a gyárin is. A sár ellen véd igazán, és tényleg mosni kell, takarítani. Ezért jó a rövid, mert ha nincs rá szükség, akkor felhúzod a teló szárára.
Az előző tulaj biztos teló szerelésből élt
Ha teszel rá akkor megtudod,ha szerelni akarsz sokat akkor ne tegyél..biztosan vehetsz fékbetétet egy párszor ha rá csurog az olaj és bele ég..
Vagy teszel és néha leveszed és kitisztítod..majd akkor meglátod hogy nem tud átmenni rajta a por..jó minőségűt vegyél KTM-est....és ha veszel tegyél a pds re is..meghálálja mind kettő..
Tettem a mocira első teleszkópharisnyákat, azt mondta rá az előző tulaja többet árt mint használ.
Szerintetek is inkább vegyem le róla, jobb simán hagyni?
..akkor ha nem kell..és elég a szimering a porra..és ha át is megy rajta a por..akkor miért is nem jó?..ha ott van?
Ha teszel rá akkor megtudod,ha szerelni akarsz sokat akkor ne tegyél..biztosan vehetsz fékbetétet egy párszor ha rá csurog az olaj és bele ég..
Vagy teszel és néha leveszed és kitisztítod..majd akkor meglátod hogy nem tud átmenni rajta a por..jó minőségűt vegyél KTM-est....és ha veszel tegyél a pds re is..meghálálja mind kettő..
Szerintetek is inkább vegyem le róla, jobb simán hagyni?
Eladó: 2002 es Exc hátsó toldat lámpával indexel 12.000-
Ktm mez L hasán pár helyen szálbolyhosodás 5.000- ,
Kipufogó távtartók 2.000-/db