Hát igen én se sajnálnám rá a pénzt ha lenne, de sajnos nincs.Motorozni pedig jó lenne, ezért próbálnák valami kompromisszumot kötni.Persze nem annak a rovásár, hogy elmenjen a kedvem a motorozástól mert néha megy néha nem.Azért köszi a választ.
Kevesteknek van itt öreg KTM de én nem is igazán ajánlanám.Olyan 98-tól érdemes már beruházni egy KTM terepgépre mert ahoz inkább találsz alkatrészt és megbízhatóbbak is.De összességében én hanyagolnám a 20év körüli crossmotorokat.Kaptak azok már annyit hogy nem öröm lesz majd velük a motorozás hanem megannyi szopás!1motorozás 1szerelés és elmegy majd a kedved az egésztől!Én tudom mert van pár haver aki sajnálta a pénzt egy drágább mocira és csak szopott a régivel.Eladta nagynehezen és elment tőle a kedve végleg.Ha nincs pénzed egy 98körüli motorra akkor inkább gyüjtögess még,hidd el nem bánod meg!Nincs már akkora ugrás egy 20éves és egy 10éves közt mint hogy össze szeded az öreg csótányra a pénzt.Szóval ha véleményt szerettél volna hát nekem ez a véleményem
Jó, de hol kérdezzem meg ha nem itt.Gondoltam hátha van valakinek régebbi KTM krosszmotorja.Csak annyit akartam megtudni, hogy a ami még nem volt poweres, hogy azok mennyire megbizhatóak.
Sziasztok, érdeklődnék, hogy a régebbi KTM-nél (1987-1991) a power szelep helyett mi volt?Illetve mennyire megbízhatóak ezek a motorok.Köszi a segítséget.
van fent egy 2004 év végi prestige , 1 éve vette tőlem a srác 1 milió körül , láttam hogy most 850-ért hirdeti , full akrapovics rendszerrel csak a dobot kicsit megkoptatta ahogy láttam a képen szerintem azt a motort kellene megvenned , énnálam rendbe volt , 1 év alatt nem hiszem hogy a srác leélhette
én elottem meg pesti srácé volt de kiment amerikába a motor 2 évet állt
udb 770
úgy mint egy normál lc4-et (mert attól semmiben sem jobb, csak más a festése)
az olajcserét 5ezer km-re írja a könyv. időnként szelephézagot nem árt nézni, meg az alap dolgokat megcsinálni (olajak cseréje -teló/fék...stb)
megbízhatóság... hát attól függ milyen gazdája volt előtted. alapvetően nem sok kínja van a típusnak, ha odafigyelnek rá. előfordul gyakran a tömítéseknél az olaj szivárgása, meg kirázza az idomok csavarjait (álíltólag.. nekem nem), meg a hátsó lámpát (érdemes ledesre cserélni)
Szép jó estét,motorvásárlás előtt állok és Ktm 640 Lc4 Prestige-röl szeretnék érdeklődni hogy milyen időközönként kell szervizelni, olajat cserélni meg egyáltalán megbízható-e stb...
csizmával
én elottem meg pesti srácé volt de kiment amerikába a motor 2 évet állt
udb 770
az olajcserét 5ezer km-re írja a könyv. időnként szelephézagot nem árt nézni, meg az alap dolgokat megcsinálni (olajak cseréje -teló/fék...stb)
megbízhatóság... hát attól függ milyen gazdája volt előtted. alapvetően nem sok kínja van a típusnak, ha odafigyelnek rá. előfordul gyakran a tömítéseknél az olaj szivárgása, meg kirázza az idomok csavarjait (álíltólag.. nekem nem), meg a hátsó lámpát (érdemes ledesre cserélni)
Küldjek üzenetet az apróban
ok?