Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Vennék fejidomot 2008-tól a deltoid alakút lámpával mindennel, ha valakinek van kérem értesítsetek! A színe az mindegy
Alpinestars tech10 csizma 42es méret(8as) használt de teljesen használható állapotban. talpa csatja jó,ár 29.900ft!új ára 140e!
ugyan itt eladó egy gyorstankoló ktm álvánnyal együtt 50.000ft uj ára 130e,
info@motoaction.hu 06302033084
biztos én értek félre valamit, de linkaska amúgy az LC4-hez hasonlítja azzal pedig én nemigazán ugrálok de így se egy téma az tény
hát az az igazság h magától beállt.de teljesen más az alapjáratom hidegen meg melegen is.pl amikor az erdőben katlanozok 2-3 ban eléggé fepörög de gondolom csak azért mert annyira azért nem tudja hűteni magát.
Üdv motoros társaim!
A segítségetekre lenne szükségem. Arról lenne szó,hogy Miskolcon szeretnék/nénk rendezni egy endurocross versenyt a volt Diósgyőri Acélművek területén. Ötleteket és némi hozzájárulást szeretnék kérni tőletek. Megpróbálok mindent elintézni, hogy legyen engedélyünk az egész rendezvényre. Fantáziadús pálya lehetőségek vannak. Amennyiben érdekelne titeket ez az egész kérlek bennet
eket jelezzetek nekem. Érdeklődöm folyamatosan,hogyan miként kellene lebonyolítani a dolgot. Pályát csinálunk, csak segítségre lenne nekem is szükségem, miféleképpen intézzük a dolgokat amennyiben igény lenne rá.
Nekem elsősorban az lenne a célom,hogy keletre is eljusson az ami a Dunántúlon van, és erősítsük az itteniek bizalmát. Várom az ötleteket, véleményeket.
Köszönöm.
Üdv:Gábor
gondolom az...

volt olyanom , régen... még 850-es, ritka szar egy motor, olyan magas a sulypontja mint atom...
A tdr esetleg nem TDM ?
ne viccelődjünk már kérem...

egy utcai tdr900 , az aszfalton rugozgatos életében mozog 5-centiket...
ne hasonlitsuk már egy komoly terep motorkerékpárhoz ami egy kisebb asztalt ugorva is maximálisan kihasználja a lehetőségeit, és csillapít elől -hátul... ha kell a sárvédő belsejét sikálja a gumi mégis megfogja amit kell....
Fogalmam sincs faterom elvitte az egész himbát, aztán készre szerelve kapta vissza az embertől.
Megértem ezt a lengővilla csavarodás témát, meg hogy kell a GL szem, hogy valamiért vigye az ember szervizbe a motorját, de azért marha kiváncsi lennék hogy mekkorát csavarodik a lengővillám, ami a keréknél 5.5cm magas, ott ahol meg a 2 oldalt összekötő merőleges elem van 9cm magas, meg kitudja hány cm széles
Bár valóban érdekes hogy néhány motornál nincs is a himbánál GL szem, hanem tűgörgő kosár vagy még az sem, csak egy tengely oszt csá.Ma mondta pont egy TDR900 tulaj hogy neki is igy van hogy nincsen semmi, pedig az a motor 200kg felett van, annak aztán kéne csavarodni.

GD és neked amúgy teljesen henger alakú lett esztergálva vagy nem emlékszel rá esetleg?
Szerintem az azért közel sem volt merev
A kevés üzemóráról meg annyit hogy megjártam vele a Bakonyt condom-ékkal, Erdélyt, meg a nyavalya tudja még mi mindent...lehet, már a KTM-Fesztiválon is úgy mentem vele
ezért égtem ki az egyhengerből egyedül ezért. mikor mondtam már magamban, hogy mindent orvosoltam hogy hátha fent marad akkor kacsintott vagy a hátsó lámpa vagy az index.... amugy nagyon szerettem és mai napig sajnálom is, de amugyis elakartam adni, mert még most kaptam érte pénzt...
jó az elmélet, de akkor most miért is lenne szétszedve a motorom? találtam a fiókba szimmeringet! (a jótündér egyéb finomságokat is rejthetne ide ) a 9,5 való az enyémbe a nagyobbik az smc-hez van írva, bár van ahol mindkettő mindkettőhöz..
Szerintem az LC4 úgy működik hogy a dugattyú áll 1 helyben és az egész motor jár fel-le
Nagyobb gázra el is emelkedik mindkét kerekével a földtől.
Ezt a funkciót az osztrák mérnökök azért alkalmazták a motoron, mert igy 1 gázrántásra menet közben nyusziugrásban át lehet ugratni az esetleges véletlenszerűen elhelyezett útburkolati hibák felett
ez nagyon nagy annyira mondjuk nem ráz de a husky után azért lehet érezni, hogy kicsit jobban ráz
És még azt mondják az okosok hogy "az LC4 annyira ráz hogy menet közben nem tudod leolvasni az előtted levő autó rendszámát"
Eddig ez volt a legjobb ilyen, amit hallottam
az index problémámat már megoldottam, most ez aggaszt nem kicsit neten nem találtam egyetlen darabot sem
ilyen ez a 610 tudnád én mennyi mindent szórtam le róla egy fél ugyanolyan kijött vna már belőle indexből eladás előtt a 4.párt ette meg... indexbúra lerepült róla sorozatosan... se szilo se pillanatragaszto nem fogta
Sziasztok eladóvá vált szeretett motorom autóvásárlás miatt áron alul
irányára 380e Ft
kiváló esztétikai és motorikus állapotban van
fel lett újítva rendesen!
(EXC 125)
ha valakit érdekel nézze meg a hirdetésemet
Sziasztok
Tud nekem valaki keihin fcr 41 karbihoz keverékszabályzó csavart?
sikerült elhagynom fogalmam sincsen hogyan...
Köszönöm, remélem lesz náluk.

Valaki az első teló szimering problémára?
Olajhőfokmérő érdekel valakit?
Szia, nálunk van raktáron, 59500Ft (Prox).
én is ezzel kinlódok Győrbe ktm 450 essel , hogy sikerult megoldani ?