Nekem a KTM az első 1000km-en 2 macskán ment át
Egyiket Szlovákban ütöttem el, másikat itt a városban, de mind a 2x a 2 kerék között szaladt át és "csak" a hátsó kerék ment át rajtuk.De szaladtak tovább simán
Úgyhogy a KTM a macskákból vonja ki a zokszigéjnt
eze gyári töitőanyag..a a tömitő harisnya nélkül is tömit faszául nem hullik bele..nem ég ki..... 3 évig biztos..ez tapasztalat
viszont a a perforált cső huss..kirepül mint a madár akkor a madárfészek is kijön a cső végén
még jó hogy a thályvédők nem támadtak le, hogy védett madárfészek van a kipufogód végében
és nem kezdték le keresni a tolyásokat ..és ha rátaláltak volna a ki nem költött tolyásokra a ..a gatyádban...hát még ki is keltették volna
hát ha ilyen a tökéletes javitás...hát akkor én nem akarok tökéletes javitást soha
én inkább úgy mondanám..valamit elbasztatok nagyon..
mert az anyag az látszik hogy jó minőségű..nem eélgős fajta..nem is égett el csak el van sötétedve..ami tlejessen ormális.,..csak egyszerűen..SZARUL csináltátok me ga perforáltcsövett..és szeintem valahogy kifújta az egészet..mármint az egész csövet..mert ha az a cső egy kicsit is nem papirból van hanme mondjuk sima mezei perforált 1mm es lemezből csinálod.....akkor már nem égeti el..tudom mert jópárat csináltunk már.
csókolózik a tököm.. :D utálom őket mint a szart.. szerencsére itthonról már elpusztítottam mindet.. nem kaptam még el e rohadtul terjesztenek minden szart..
Hogyhogy nincs benne gyárilag neked a perforált cső és a tömés között egy sűrű fém harisnya a perforált cső teljes hosszában?
Ami közvetlenül a perforált csövön van.
Mert ha lenne ez hiába törne el a perforált cső akár több helyen, azon akkor sem tudna kijutni az anyag.
Ééérdekes
Már megint elnéztek egymás mellett!
A gyári cső eltört, kifújta a gyári tömést, szét lett szedve, a cső meghegesztve, üveggyapottal lett újratömve, amit 100 km alatt kifújt.
Mi nem világos? Legalábbis én ezt raktam össze ebből.
az baj h nekem a kuplung kar és a légszűrő kellene csak.. :) tudom h egyben jobb lenne neked de a brembos kuplung kar nem jó mert úgy is levágom a végét akkor meg kár szétbaszni.. ha ezt a 2 t eltudjuk üzletelni persze ha az előző vevőnek nem kell akkor nekem kellene! :)
Egyiket Szlovákban ütöttem el, másikat itt a városban, de mind a 2x a 2 kerék között szaladt át és "csak" a hátsó kerék ment át rajtuk.De szaladtak tovább simán
Úgyhogy a KTM a macskákból vonja ki a zokszigéjnt
viszont a a perforált cső huss..kirepül mint a madár akkor a madárfészek is kijön a cső végén
még jó hogy a thályvédők nem támadtak le, hogy védett madárfészek van a kipufogód végében
és nem kezdték le keresni a tolyásokat ..és ha rátaláltak volna a ki nem költött tolyásokra a ..a gatyádban...hát még ki is keltették volna
én inkább úgy mondanám..valamit elbasztatok nagyon..
mert az anyag az látszik hogy jó minőségű..nem eélgős fajta..nem is égett el csak el van sötétedve..ami tlejessen ormális.,..csak egyszerűen..SZARUL csináltátok me ga perforáltcsövett..és szeintem valahogy kifújta az egészet..mármint az egész csövet..mert ha az a cső egy kicsit is nem papirból van hanme mondjuk sima mezei perforált 1mm es lemezből csinálod.....akkor már nem égeti el..tudom mert jópárat csináltunk már.
Miért elkaptál valami betegséget?
Ami közvetlenül a perforált csövön van.
Mert ha lenne ez hiába törne el a perforált cső akár több helyen, azon akkor sem tudna kijutni az anyag.
Ééérdekes
A gyári cső eltört, kifújta a gyári tömést, szét lett szedve, a cső meghegesztve, üveggyapottal lett újratömve, amit 100 km alatt kifújt.
Mi nem világos? Legalábbis én ezt raktam össze ebből.