Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

KTM Lc4 tulajdonos lettem! ...csak még szeliditenem kell...kicsit furcsa még...egy kérdés...a szívatót ha visszanyomom teljesen menet közben akkor alapjáraton leáll...ugy megyek vele, hogy a szívató félig be van huzva! Ez természetes? :)
Megkaptam, vettem, írtam
szillyaztok.
érdeklődnék hogy kérdésem lenne hogy akkor most itt szoktak kérdezni is vagy csak a váloszok vannak a kérdésre... csak jól kell kérdezzek
vagy akkor most ez hogy..

kérdés :
exc öt huszon öt.. ha kiveszik az aksit akkor is tölt anniyta a gyújtás hogy alapjáraton illetve kis gázon a ventillátor már hűti rendessen a motort vagy az nincs csak aksival?

válaszokat előre is köszi.
sztem a gyárit vedd meg nem hülyék azért a KTM nél..
tamasbali@citromail.hu
De, a Pinkmotors-nak van...
Sziasztok!

Nincs valakinek egy eladó dugója 2003-as 525 sx-hez?
A beállós csapágy jó lenne, csak az a baj hogy elég széles a furat igy 1db szerintem vékony lenne bele (bár nem tudom milyen széles lehet egy), ha kettőt tennék bele akkor meg nem lenne önbeálló.
De meglehetne azt is hogy 1 önbeálló csapágy középre, a 2 végére pedig szimeringeket tenni
A gyári is gumi porvédős?
Mert ahogy néztem ezek olyan szépen tele vannak retekkel mint állat
Most akarok a pinktől rendelni, de akkor már csinálok hozzá egy porvédőt is, csak gondoltam hátha van valami alternativa.
fellép olyan irányú mozgás amit semmivel nem tudsz kompenzálni csak a halszemmel. ha nem így lenne nem azt tették volna be gyárilag. Szerintem egy idő után valami megint törni fog ha sima csapágy van bent, így nem éri meg azon a 6-7-8 ezer forinton spórolni. Ja és egy új megint elég sokáig el fog menni. Nekem a KTmben a DT-s galériával ellentétben gumi porvédős halszemcsapágy volt bent ami nem engedte be a mocskot
Igen csak elég "törékenynek" tűnik és az is.
És ahogy megrángattam csak a függőleges mozgásnál kopott ki.Ezeken az utakon nem is csodálom
Ezért gondoltam hogy 2db hengergörgőset belerakni, hogy jobban birják az erőhatást mint az a gumi.
Olvastam hogy csavarodik a teleszkóp, csak nem értem hogyan, hiszen maga a rugó nincs alul összehegesztve igy tud ki-be mozogni bőven, meg ott van maga a lengéscsillapitó része, ami ugyancsak nem hagyja oldalirányba mozogni.
Csavarodni a himba meg nem fog, mert fogja a lengővilla is, a kutyacsontok-váz is, a lengővilla eleje és a blokk mögötti tengely is és a teleszkóp alja is.
Akkor a többinél miért sincsen semmilyen gumi persely, csak a teleszkópnál?
Ha meg tényleg csavarodni akarna még mindig tud mert felül a bronz persely még mindig enged neki egy picit.
Persze azt értem hogy a teleszkópról átvesz egy kicsi terhelést hogy ne kapjon akkora koppanást a egy kátyúnál, de ezeknél az utaknál havonta kéne cserélni szinte
Csuklócsapágy a hivatalos neve és boltban lehet kapni csak le kell mérni meg mondani kell a szakinak mire kell mert van több osztály belőle. Radiális axiális ferde hatásvonalú ...
A golyóscsapágy életveszélyes ilyen helyen mert eltörik simán.
Ezt a problémát én is körbe jártam és végül is amellett döntöttem hogy haleszem került vissza. 10ezer ft körül van az LC4be. Rakhatsz csapágyat de az a galéria egy 125ös DT. Kicsit nagyobbak egy LC4nél az erőhatások. Itt senki nem tanácsolta a cseréjét csapágyra. JA én először bronz perselyt akartam, végülis ha már csapágy akkor csak hengergörgős.
Szerintetek érdemes lehet a hátsó rugóstag alján levő G szem helyett csapágyat/akat berakni?Mondjuk hengergörgőseket.
Találtam egy galériát ahol kicserélélték csapágyakra, de ugye mondtátok hogy csavarodik (bár azt nem tudom hogy hogyan csavarodna) viszont felül van bronz persely amin tud mozogni.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Mert nem hiszem hogy ismét sokat birna
Beszéltem vele, mondta, hogy 1-másfél éve cserélt dugót, teleszkópok lettek felújítva, olaj cserélve, igazából azért kérdeztem nem-e ismeri valaki a motort, mert nekem messzire van, nem akarok potyára utazni... köszönöm válaszod!
szevasztok
kis segítséget kérnék
lc4 2000 évjáratban olajszintet ellenőriznék,amiben a betöltő kupakban van a nívópálca.sok verziót hallottam de titeket is megkérdenélek.
becsavarom teljesen majd kicsavarom és úgy ellenörzöm vagy csak odateszem és úgy ellenörzöm?
kösz
Hello mindenkinek!
Azt szeretném megtudni hogy mekkorák a gyári szelephézag értékek a 400 EXC-nél? (2002es)
adsz élérhetőséget ? milyen fékcső passzol ehhez? a 2 végére gondolok..
Nekem fura, hogy minden ok a gépen ami 10 éves és bontani akarják.
Ha hibátlan lenne szerintem nem bontanák...
De meg kell nézni :)
Nekem van új 16 ezer.
Sziasztok új vagyok még itt, és szeretnék venni egy 125 exc-t. Erről a motorról tud nekem valamilyen infót valaki? :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_125_exc-5960891
sziasztok remélem tud valaki segíteni nekem erről a ktm telorol lenne szó van valakinek ötlete hol és mennyiért kapok rá féknyerget esetleg kompletten vagy hogy hol keressem és mekkora tárcsát fog ez be gyárilag köszönöm a segítséget
Szóval kimaradt ...
Bár mostanában elég sok kontár szervizes lett pest megyében a husinál:( De ez szinte minden szervizre igaz ,legyen az husi vagy john deere vagy bármi
Minden van mint a búcsúban. Eleve a husi nem engedheti meg magának szerviz ügyileg hogy sokat álljanak a gépek.A láncfűrészek miatt nagyon jó a szerviz meg az alkatrész utánpótlás .:)
Bár mostanában elég sok kontár szervizes lett a husinál:( A régi öreg szakik "kikopnak" akik igazából vágják a kétütemű dolgot:(
Szakmámból tudok kiindulni hogy van amikor a John Deere meg a Fendt trakikohoz is heteket kell várni alkatrészre.
Írhattam volna úgy is hogy a Husqvarnahoz ugyan olyan könnyű beszerezni alkatrészt, mint a KTM-hez. Ezt úgy értettem, hogy a beszerzés az kb. ugyanannyi keresgélés, érdeklődés, türelmi idő mind a kettőnél. Azt tudom, hogy dugót, hajtókart meg ilyeneket a pinkmotorsnál lehet kapni, én is onnan rendeltem a DT-be. A másik oldal amit még szeretek az a nagyvas.hu

Még egyszer elnézést, ha félreérthető voltam.