KTM Lc4 tulajdonos lettem! ...csak még szeliditenem kell...kicsit furcsa még...egy kérdés...a szívatót ha visszanyomom teljesen menet közben akkor alapjáraton leáll...ugy megyek vele, hogy a szívató félig be van huzva! Ez természetes? :)
szillyaztok.
érdeklődnék hogy kérdésem lenne hogy akkor most itt szoktak kérdezni is vagy csak a váloszok vannak a kérdésre... csak jól kell kérdezzek
vagy akkor most ez hogy..
kérdés :
exc öt huszon öt.. ha kiveszik az aksit akkor is tölt anniyta a gyújtás hogy alapjáraton illetve kis gázon a ventillátor már hűti rendessen a motort vagy az nincs csak aksival?
A beállós csapágy jó lenne, csak az a baj hogy elég széles a furat igy 1db szerintem vékony lenne bele (bár nem tudom milyen széles lehet egy), ha kettőt tennék bele akkor meg nem lenne önbeálló.
De meglehetne azt is hogy 1 önbeálló csapágy középre, a 2 végére pedig szimeringeket tenni
A gyári is gumi porvédős?
Mert ahogy néztem ezek olyan szépen tele vannak retekkel mint állat
Most akarok a pinktől rendelni, de akkor már csinálok hozzá egy porvédőt is, csak gondoltam hátha van valami alternativa.
fellép olyan irányú mozgás amit semmivel nem tudsz kompenzálni csak a halszemmel. ha nem így lenne nem azt tették volna be gyárilag. Szerintem egy idő után valami megint törni fog ha sima csapágy van bent, így nem éri meg azon a 6-7-8 ezer forinton spórolni. Ja és egy új megint elég sokáig el fog menni. Nekem a KTmben a DT-s galériával ellentétben gumi porvédős halszemcsapágy volt bent ami nem engedte be a mocskot
Igen csak elég "törékenynek" tűnik és az is.
És ahogy megrángattam csak a függőleges mozgásnál kopott ki.Ezeken az utakon nem is csodálom
Ezért gondoltam hogy 2db hengergörgőset belerakni, hogy jobban birják az erőhatást mint az a gumi.
Olvastam hogy csavarodik a teleszkóp, csak nem értem hogyan, hiszen maga a rugó nincs alul összehegesztve igy tud ki-be mozogni bőven, meg ott van maga a lengéscsillapitó része, ami ugyancsak nem hagyja oldalirányba mozogni.
Csavarodni a himba meg nem fog, mert fogja a lengővilla is, a kutyacsontok-váz is, a lengővilla eleje és a blokk mögötti tengely is és a teleszkóp alja is.
Akkor a többinél miért sincsen semmilyen gumi persely, csak a teleszkópnál?
Ha meg tényleg csavarodni akarna még mindig tud mert felül a bronz persely még mindig enged neki egy picit.
Persze azt értem hogy a teleszkópról átvesz egy kicsi terhelést hogy ne kapjon akkora koppanást a egy kátyúnál, de ezeknél az utaknál havonta kéne cserélni szinte
Csuklócsapágy a hivatalos neve és boltban lehet kapni csak le kell mérni meg mondani kell a szakinak mire kell mert van több osztály belőle. Radiális axiális ferde hatásvonalú ...
A golyóscsapágy életveszélyes ilyen helyen mert eltörik simán.
Ezt a problémát én is körbe jártam és végül is amellett döntöttem hogy haleszem került vissza. 10ezer ft körül van az LC4be. Rakhatsz csapágyat de az a galéria egy 125ös DT. Kicsit nagyobbak egy LC4nél az erőhatások. Itt senki nem tanácsolta a cseréjét csapágyra. JA én először bronz perselyt akartam, végülis ha már csapágy akkor csak hengergörgős.
Szerintetek érdemes lehet a hátsó rugóstag alján levő G szem helyett csapágyat/akat berakni?Mondjuk hengergörgőseket.
Találtam egy galériát ahol kicserélélték csapágyakra, de ugye mondtátok hogy csavarodik (bár azt nem tudom hogy hogyan csavarodna) viszont felül van bronz persely amin tud mozogni. http://www.sportmotor.hu/motor...
Mert nem hiszem hogy ismét sokat birna
Beszéltem vele, mondta, hogy 1-másfél éve cserélt dugót, teleszkópok lettek felújítva, olaj cserélve, igazából azért kérdeztem nem-e ismeri valaki a motort, mert nekem messzire van, nem akarok potyára utazni... köszönöm válaszod!
szevasztok
kis segítséget kérnék
lc4 2000 évjáratban olajszintet ellenőriznék,amiben a betöltő kupakban van a nívópálca.sok verziót hallottam de titeket is megkérdenélek.
becsavarom teljesen majd kicsavarom és úgy ellenörzöm vagy csak odateszem és úgy ellenörzöm?
kösz
Sziasztok új vagyok még itt, és szeretnék venni egy 125 exc-t. Erről a motorról tud nekem valamilyen infót valaki? :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_125_exc-5960891
sziasztok remélem tud valaki segíteni nekem erről a ktm telorol lenne szó van valakinek ötlete hol és mennyiért kapok rá féknyerget esetleg kompletten vagy hogy hol keressem és mekkora tárcsát fog ez be gyárilag köszönöm a segítséget
Szóval kimaradt ...
Bár mostanában elég sok kontár szervizes lett pest megyében a husinál:( De ez szinte minden szervizre igaz ,legyen az husi vagy john deere vagy bármi
Minden van mint a búcsúban. Eleve a husi nem engedheti meg magának szerviz ügyileg hogy sokat álljanak a gépek.A láncfűrészek miatt nagyon jó a szerviz meg az alkatrész utánpótlás .:)
Bár mostanában elég sok kontár szervizes lett a husinál:( A régi öreg szakik "kikopnak" akik igazából vágják a kétütemű dolgot:(
Szakmámból tudok kiindulni hogy van amikor a John Deere meg a Fendt trakikohoz is heteket kell várni alkatrészre.
Írhattam volna úgy is hogy a Husqvarnahoz ugyan olyan könnyű beszerezni alkatrészt, mint a KTM-hez. Ezt úgy értettem, hogy a beszerzés az kb. ugyanannyi keresgélés, érdeklődés, türelmi idő mind a kettőnél. Azt tudom, hogy dugót, hajtókart meg ilyeneket a pinkmotorsnál lehet kapni, én is onnan rendeltem a DT-be. A másik oldal amit még szeretek az a nagyvas.hu
érdeklődnék hogy kérdésem lenne hogy akkor most itt szoktak kérdezni is vagy csak a váloszok vannak a kérdésre... csak jól kell kérdezzek
vagy akkor most ez hogy..
kérdés :
exc öt huszon öt.. ha kiveszik az aksit akkor is tölt anniyta a gyújtás hogy alapjáraton illetve kis gázon a ventillátor már hűti rendessen a motort vagy az nincs csak aksival?
válaszokat előre is köszi.
Nincs valakinek egy eladó dugója 2003-as 525 sx-hez?
De meglehetne azt is hogy 1 önbeálló csapágy középre, a 2 végére pedig szimeringeket tenni
Mert ahogy néztem ezek olyan szépen tele vannak retekkel mint állat
Most akarok a pinktől rendelni, de akkor már csinálok hozzá egy porvédőt is, csak gondoltam hátha van valami alternativa.
És ahogy megrángattam csak a függőleges mozgásnál kopott ki.Ezeken az utakon nem is csodálom
Ezért gondoltam hogy 2db hengergörgőset belerakni, hogy jobban birják az erőhatást mint az a gumi.
Olvastam hogy csavarodik a teleszkóp, csak nem értem hogyan, hiszen maga a rugó nincs alul összehegesztve igy tud ki-be mozogni bőven, meg ott van maga a lengéscsillapitó része, ami ugyancsak nem hagyja oldalirányba mozogni.
Csavarodni a himba meg nem fog, mert fogja a lengővilla is, a kutyacsontok-váz is, a lengővilla eleje és a blokk mögötti tengely is és a teleszkóp alja is.
Akkor a többinél miért sincsen semmilyen gumi persely, csak a teleszkópnál?
Ha meg tényleg csavarodni akarna még mindig tud mert felül a bronz persely még mindig enged neki egy picit.
Persze azt értem hogy a teleszkópról átvesz egy kicsi terhelést hogy ne kapjon akkora koppanást a egy kátyúnál, de ezeknél az utaknál havonta kéne cserélni szinte
A golyóscsapágy életveszélyes ilyen helyen mert eltörik simán.
Találtam egy galériát ahol kicserélélték csapágyakra, de ugye mondtátok hogy csavarodik (bár azt nem tudom hogy hogyan csavarodna) viszont felül van bronz persely amin tud mozogni.
http://www.sportmotor.hu/motor...
Mert nem hiszem hogy ismét sokat birna
kis segítséget kérnék
lc4 2000 évjáratban olajszintet ellenőriznék,amiben a betöltő kupakban van a nívópálca.sok verziót hallottam de titeket is megkérdenélek.
becsavarom teljesen majd kicsavarom és úgy ellenörzöm vagy csak odateszem és úgy ellenörzöm?
kösz
Azt szeretném megtudni hogy mekkorák a gyári szelephézag értékek a 400 EXC-nél? (2002es)
Ha hibátlan lenne szerintem nem bontanák...
De meg kell nézni :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_125_exc-5960891
Bár mostanában elég sok kontár szervizes lett pest megyében a husinál:( De ez szinte minden szervizre igaz ,legyen az husi vagy john deere vagy bármi
Bár mostanában elég sok kontár szervizes lett a husinál:( A régi öreg szakik "kikopnak" akik igazából vágják a kétütemű dolgot:(
Szakmámból tudok kiindulni hogy van amikor a John Deere meg a Fendt trakikohoz is heteket kell várni alkatrészre.
Még egyszer elnézést, ha félreérthető voltam.