Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én mint ex husqvarnás mondom. nem is hinnéd hogy mennyi dolguk van polcon( ANDL Pápa) csak sajnos egy idiota kitalálta hogy nincs alkatrész hozzá.igen az ilyen csótány 94-es 96-os te 310 meg ilyenekhez lehet hogy nincs. vagy nehéz beszerezni.. nem kevés dolgot rendeltem már hozzá és korrektek is.. szoval ahhoz képest, hogy nem sok husqvarna van mindenbol van nekik polcon, majdnem, persze elofordul hogy 5 munkanapot várni kell. de ez mind ktmnél és akár egy hondánál is előfordulhat...
Annyira nehéz az alkatrész beszerzés hozzá hogy felhivod a pinkmotorst vagy ha ott nincs a KTM boltot és holnapra ott van a cucc.
Persze ha akarsz rendelni egy vázat, az nyilván bonyolultabb, de az ilyen dugó, hajtókar, láncszett csapágyak meg stb.-k polcos cuccok
mér a ktm nél nehéz az alkatrészbeszerzés more? hát hol laksz h arra nem jár a posta? édes istenem.. az ilyenek miatt van az h húú a ktmhez milyen drága az alkatrész meg stb stb.. ekkora baromságot :S
http://ktmworld.sytes.net/

Bökjetek egy like-ot! Köszi!
Köszönöm, végre egy értelmes hozzászólás! :)

Igazad van, a Husqvarnara most nem gondoltam.. tényleg nagyon jók, hát szerintem az alkatrész beszerzés az majdnem ugyanolyan nehéz mint egy KTM-nél. De remélem dugón, hajtókaron, láncszetten, gumikon, meg a fogyó eszközökön kívül nem igen szorul majd cserére más. :)

Meg is mondom ismerősömnek ezt az ötletet, még egyszer köszi!
Egyre jobb... Mit képzelnek ezek majd ki megy mindenki a gátra? Felháborítónak tarom, miért nemküldik a munkanélkülieket vagy az a nyomorult parlamenti majmokat dolgoznának is valamit ahelyett hogy a faszukat verik egész nap a parlamentbe a majmok!
mondjuk van husaqvarna sm 125 is..elég olcsón fiatalok...és jók...de ha mód van rá végy régebbit 2002ig.azoknak a blokkja kevésbé van lefojtva és több LE-t tudsz kicsalni belőle...nem lesz exc sose,de megbízható és szép,egyedi! sok is van belőlük,sok fiatal srác használja akár 50esként is...máskérdés h az necces... de én ajánlom! ne dőljetek be annak h nincs alkatrész...már nem a 90es években élünk...
Ebben mondjuk teljesen igazad van! Néha én is azt hiszem kiszakad a robogó eleje,akkorát üt fel!

Küldtem levélkét az infokukac-os címre
Szia Dani
Ha nem banánisztán büdöspest nevű fővárosában élnék, még azt is mondanám, hogy igazad van és vegyen inkább valami kis nakedet vagy ilyesmit.
De ezekre az "utakra" kurvául kell a 20 cm fölötti rugóút ha nem akarod a kamionok, furgonok alatt végezni...
Köszi!
Ma már hidegen asszem 5.-re, melegen pedig elsőre, max 2.-ra indítottam a gépet endurozás közben! Egész jól haladok!
Miért röhejek a mai gépek?Ez is 125-ös.

A 125-öst állandóan a városba nyekteted,szerintem az sem lesz amúgy hosszú életű.De mondom mégegyszer,hogy ez erősen használatfüggő.Van akinél kibír 3 évet,van akinél meg szezononként kuka a belseje!
Dani bazz,én nem azt mondom hogy nem jó. Egy fullra felemelt szét tunningolt off road autóval is el lehet kocsikázni a városba,de nem oda jó! Egy EXC az erdőbe való,nem az utcára.Jónak jó,de nem oda való!
Én két évig jártam egy EXC 125-tel utcán...és jó volt

Mondjuk az igaz, hogy akkor "kicsit" azért könnyebb volt a feleennyibe kerülő benzinnel
Sziasztok!
Rég jártam itt...
Van egy pár eladó sorba került KTM alkatrészünk.
Nem szeretném telefosni a fórumot mindenféle alkatrésszel (min. 160 féle cucc), inkább adok egy linket, ezt bárki bármikor megnézheti!
LINK : http://www.blackmoto.hu/index....
Ha kérdés lenne bármelyik alkatrészről itt nap mint nap megtaláltok : http://www.facebook.com/erzseb...
Köszi :)
Jó hétvégét mindenkinek!
Ismerősöm azért a KTM-et választotta, mert valljuk be.. mai 125-ös gépek.. röhejek..:) Régit meg nem szeretne venni, szóval vagy az Aprilia MX 125 maradt vagy a KTM EXC 125.. én azért jobban bízok a KTM-ekben. Aprilia igaz, hogy nem üzemórás.. de én nem túl sok jót hallottam róla, azt mondták hogy úgy kell szervizelni mintha üzemórás lenne.

Gyári KTM 125-ös kétütemű Supermotoról meg nem tudok. :)

Nyilván sokkalta jobb lenne egy LC4-es gép.. de hát most, hogy a korlátlant felemelték, esély sincs rá :)
Vagy ahogy az öreg szaki mondta,járni kell vele,azt majd kiforrja magát!
Felül állítod a nyomó csillapítást alul pedig a húzó csillapítást.
én valahogy soha nem kínlódtam ennyit motorvásárlásnál és mégis mindíg jól választottam és nem szart.. menni kell ha valami rossz majd hallatja magát aztán szia
Ha tisztában vagy vele hogy melyik hova jó,akkor mit akarsz vele az utcán? Csak kérdezem,nem kötekedésképpen.

Amúgy szerintem minden üzemóra használatfüggő.Az mindegy hogy hol használod,az nem mindegy hogy hogyan!

A kérdésedre meg szerintem még körülbelüli választ se tud mondani senki.
Sziasztok! Valaki tudna nekem 2002-es SX 125-höz gépkönyvet adni, amibe le van írva a pds teleszkóp állítása. Puhítani szeretnénk rajta, de hasra ütés szerűen lehet csak rosszabb lenne...
Igen, kapom az okos válaszokat. Már kaptam olyat is hogy hülye vagyok mert utcára versenyendurót akarok bütykös kerekekkel + még Lámpa sincs az EXC-n. Hát szerintem akkor keverik az SX-el tisztában vagyok, hogy melyik hova jó. Manapság meg rengetek EXC Supermoto kerekekkel szaladgál, és ez is pont ilyen.
Amúgy azt a 400-600 km / üzemórát csak egy példának gondoltam. Hogy nem kell pontosan azt mondanod, hogy 81 km és 650 méternek felel meg egy üzemóra, hanem egy átfogó távolságot bőven elég mondani. :)

Nem nekem lesz, tökéletesen megvagyok elégedve a DT-vel. :)
Egy barátomnak szeretnék segíteni választásban.

De amúgy, köszönöm a válaszokat!
Ma valaki Nagycenkre jön motorozni?