Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha hirtelen gázadásnál fullad így is akkor a gázcsorsitón vegyél vissza az meg a karburátor jobb oldalán van a bowdenbekotésnék kis fekete fedél alatt . van egy csavar alatta rugó azon tekerj kifele amennyit tudsz hogy ne essen ki tehát a rugó még feszítse
mix csavaron tekerj kijebb a karbi alján van , 1 fordulatot ,
megemelkedik az alapjárat és az alapjárati csavart akkor lejebb tudod állítani és nem fullad le
ideinglenes megoldásnak így jól fog mukodni de szerintem majd meg kell nézn a szelepeket .

gyárilag az also csavarra 1.25-öt ir
Neked egyébként a szelepeidbe mennyi óra lehet ?
fekete blokkos és a szürke blokkos lc4 között mi a különbség az évjáraton kívül ?
A képen látható cuccok eladóak, ha érdekel 06 30 5862122-n elérsz.
Ezzel az a baj hogy a kontár is elkéri a pénzt de csak akkor tudod meg mikor már elhoztad tőle.Utána meg megy az okoskodás meg a letagadás.Sajnos még a márkaszervizek se arról híresek hogy precízen dolgoznának.Én a kartervédőmet hagytam el az erdőben egy KTM szervíz alapos munkája után meg a hűtőtartó csavarokat.A szelepfedél csavarokat meg elnyalták a precíz csillagvillásuk.De persze miért nem húztam meg őket miután kihoztam a motort?Azt gondolom ez nem az én feladatom lett volna.Azt nem mondom hogy minden szerelő ilyen de akad hazánkban bőven belőlük.Aki látott már sok KTM blokkot kívül belül és még össze is tudja rakni az nem biztos hogy ért a motorszereléshez.
Persze, mert a jó szerelő meg is kéri az árát, amit meg nem akar kifizetni az, aki amúgy se költene a motorjára...van olyan, hogy hoz egy 100 órás dugót és azt mondja, hogy ebbe 5 óra van csak, ehhez kér hüvelyezést. Aztán ráakar rakni egy új gyűrűt, és amikor nem sikerül beletenni a hengerbe, akkor téged hív anyázva, hogy elbasztad, azonnal csinálj valamit...
Az előző KTM-ed is megbízható lett volna ha nem egy tucat tróger kezén ment volna keresztűl.Sajnos ez jellemző a magyar felhozatalra.Használni használják de költeni már nem nagyon szeretnek rá.Ami még probléma hogy normális szerelőből is alig akad aki ért is az adott technikához.Amúgy a 690SMC-re visszatérve én csak jót hallok felőle.De kezdenek azok is korosodni így biztos lesz egykét betegsége nem feltétlen a motor hibája miatt hanem inkább a gazda lesz a bűnös.Keresd a Supermoto topikban KOPH nevü kollegát.Neki ilyen motorja van már pár éve.
Keresek LC4-hez komplett hátsó gyémánt lámpát, az egész belsejével együtt.
Akinek van: linkaska@freemail.hu
Sziasztok azért írok ide mert szeretnék újra visszaülni KTM-re és hát most kizárólag csak KTM SMC 690 jöhet szóba, erről valaki tud nekem véleményt mondani? mennyire megbízható a blokkja mert úgye nekem eddig csak üzemórás motorjaim voltak, viszont erről azt hallottam hogy KM-es. Elektronika mennyire bírja gondolok itt az önindítóra hogy az is megbízható -e? mert nekem az előző KTM az nagyon nem volt megbízható.
EXC 250re tud valaki eladó rezonátor védőt?
kösz kösz
üdv
ha valakinek szüksége lenne Ktm duke2 alkatrészre az irjon ..2006évj
wp telok
320as gyári féktárcsa elsö..
karbi
elektronika
brembo munkahengerek
fékbetétek..tank..stb
Csak azért kérdeztem,mert egy szerelő cimborám megvette volna így szétdőlve.Megcsinálgatta volna magának.
24.8 x 2.2 mm.
Helló.Van egy ktm sx 250 2002-es motorom. A kuplungjába milyen olajat ajánlotok, és a keverékbe?Milyen fékbetétet (márkájút) vegyek hozzá?
Sziasztok!
2007es 300as exc-nek megtudnátok mondani, mekkora a gyári mérete az első lánckerék mögötti O-gyűrűnek?
Köszi előre is
Prox és Vertex lesz, jó minőségűből...
Almánál veszem, 8 ezer meg 12 asszem...
Hát nem :(
de igazából nem is foglalkoztam még vele, lehet hétfőn felhívom a szervizt hátha mondanak valamit, mert lehet elbaszok vele 1 napot mire minden lehetséges hibát végignézek, ők meg kb rávágják hogy mi a baja
na nem oldódott meg a problémád ?
egy exc idom ?
ki szeretném próbálni , pár ezer forintot megér nekem , akrapovic slip on dobhoz kellene

asszem 55 mm körüli a végének az átmérője és alulról egy kis csavar fogja
Hol lenne helyileg?
Mi a telefonszámod? Hol