Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig jó minőségű olajat (2T-be pláne) sokkal könnyebb beletenni, mint a max. teljesítményt kimotorozni belőle...
aztmondta elég ha azt mondod 400- 600 km....

(pl. ez a 600 km akár lehet 40 és 120 liter benzin is... ugyanígy az üzemóra is szóródik.... mert mondjuk nem mindegy milyen fordulaton pörgette le a 600 km -ert ...... szóval a benzinfogyasztás kiválóan tükrözi mi volt ...érdemes nézni ...


manualját előveszed ..és számolhatod benzinbe is benne van, hogy hány liter benzinenként mi kéne történjen...és az egyszerűbb ha nincs számlálód....de az oda írt dolgok nagyon szigorú csereintervallumokat adnak meg ....sokszor már már túlzott is......sőt még jobban annak tűnik ha nem arra használják amire ki lett találva ...mert a verebek belekirándulják a millió üzemórákat ....


(ja és feltételezik ,hogy mindíg nagyjából max. teljesítmények vannak leszedve a blokkról....feltételezik továbbá azt is, hogy mindíg jó minőségű olajak vannak beletéve (ez utcán nagyon kevés esetben van így...)

de mivel utcán a fagyizó előtt, meg kenyérért nem csutkán mennek vele ....kibír pár dolgot ....
egy nullát vonj le... inkább 40-60 km...

1 üzemora alatt még egy komoly sportrepülő sem tesz meg 600 kilcsit...

amugy látom kaptad a tanácsokat az üzenőfalon ...
Én szívatót nem használok soha. Próbáld úgy hogy miközben 4 vagy 5x dekóval átfordítod közben tartsd húzva a gázkart akkor nyomat be benyát. A deko magától visszapattan ha átment a dugó, berugókar visszaenged és akkor rúgj rá gáz nélkül.
Eladó Mx cuccok: scott szemüveg 1500,axo zöld 32es gatyó 6000 nem szakadt!ufo 34-L ruha szett 12.000 teljesen jó állapot,fox 32-L ruha szett 15.000ft! 06302033084 itt érdeklődj vagy info@motoaction.hu
Hello!

Valaki tud adatokat írni az EXC 125-ről? Hány üó. után kell felújítani, olajat cserélni. Meg azt is megköszönném hogy városban viszonylag átlagos használat mellett 1 üzemóra körülbelül mennyi kilóméternek felelne meg? Nem kell mérnöki pontosság elég ha azt mondod kb 400-600 km között.

Köszönöm!
Szia!
Karbit szétszedtem, kipucoltam. Van benne gyorsító, biztos, megnéztem, működik is. Vezérlésre gondoltam, de nem tudom mennyire szólhat bele. Zavar hogy visszadurran. Olyan hülyesége nem lehet (nem értek hozzá) hogy a dekompresszor-kar rosszkor nyit (a kettő felső-holtpont vezérlési állás közül a nem megfelelőnél) és ezért reagál nehezen?
2007-ig gyárották, utána jöttek a 690-es Duke-ok
Valami nincs rendben vele,mert attól,h elrontasz egy indítást még utána is simán kellene indulnia! Esetleg még olyankor próbáld meg dekompresszorral megrugdosni,h kitisztuljon a rendszer! A karbija meg szerintem olyan mint az LC4 600-nak és hiába húzogatod a gázt indítás előtt,mert nincs benne gyorsító és olyankor nem történik semmi sem!
Köszi!
Ez van hogy melegen is hülyül. Jól indul mindíg, elsőre, aztán egyszer csak nem sikerül elsőre elindítani melegen, és puffan egyet (nem utógyújtás, halkabb, sziszegős puffanás. Mintha visszadurranna a karbiba)
Na onnantól lehet vele játszani, egy év mire elindul, hiába meleg
Köszi!
Most az tűnik hatásosnak, hogy szivató be, 5 gázfröccs, dekoval 5x átfordít, még2 gázfröccs, és rugás
3.-4.-re indul, utána már könnyebben, de még mindíg szivatóval. Kompresszió kegyetlenül van benne, nem értem miért hülyéskedik ennyit.
Nekem egy LC4 600-am volt ami hidegen szívatóval 2-3-ik rúgásra indult, melegen meg elsőre! (ha pár percet járt akkor utána addig nem kellett szívató amíg teljesen vissza nem hűlt)
Már rég volt,de úgy emlékszem,h dekompresszorral átfordítottam a holtponton,dekompresszor vissza és a berúgó teljesen fönti állapotából jó határozottan rárúgtam és soha nem húztam gázt indítás közben!
Hali
Megtudnátok mondani hogy Ktm 640 duke mocit gyártottak 2010-11ben? vagy meddig gyártották ezeket.2006körülieket látok hirdetésben is..
melyiket nézted ki? fenn van neten?
Köszi a segítséget!
Olaj: Motorex (gyár által ajánlott, de mocskos drága), Motul amik nekem beváltak.
Ruha: első körön jó a krosszcucc, bár ilyen időben mint ami pl. most van, meg fogsz fagyni benne. Ja és a gatya, mez, kesztyű az első elcsúszásnál jó eséllyel mehet majd a kukába (szétszakadnak/elégnek az aszfalton), szóval hosszabb távon megéri legalább egy cordura kabátot, de még inkább egy bőrruhát beszerezni. Sisak, csizma maradhat.
Mondjuk nekem újabb típus van és egy időben én is sokat kínlódtam mire rájöttem a technikára.
Következő lehet a problémád valószínű nem jó helyre állítod holtpontra és mire végig ér a kar akkor pont nem fordul át.
azért van az hogy ha egy erőteljeset bírsz rúgni akkor elkapja.

Hidegen én úgy rúgtam hogy dekó behúz szívató rá rápumpáltam 3-4-et aztán szívató vissza holtpont berúgókar visszaenged aztán még dekoval úgy pár centit le a berúgóval majd mindent eleresztve berúgót is rárúgtam egy nagyot, elsőre nem is de másodjára indult általában.
Köszi az eddigieket! A többi válaszra is aki tudja a választ segíthetne...megköszönném!
Üdv.

Én most vettem egy 2003 640-est. És az érdekelne, hogy milyen átmérőjű és felfogatású sportdobot lehet rárakni. És hogy tényleg nem szabad csak úgy rárakni hanem be is kell állítatni? És milyen sűrűn kell cserélni az olajat?
Köszi
Az valóban hülyeség hogy nem tudod leolvasni az előtted lévő rendszámát... Rezeg rezeg azt nem tagadhatja senki, mert tényleg olyan mint egy nagy vibrátor de épp ez a jó benne :) Amúgy bika gép, olajfolyásokra figyelj!
Mindenki azzal jön hogy ráz, de vagy én vagyok parkinzonkóros és nem érzem hogy ráz, vagy tényleg nem ráz annyira amennyire sokan mondják.Nyilván jobban fog rázni mint egy sor4, mivel nincs másik henger ami kioltsa a mozgást teljesen.
Azt meg hülyeség, hogy nem tudod leolvasni az előtted levő rendszámtáblát....
Akkor a krosszosok meg emlékezetből mennek a pályán vagy hogy van ez?
Sziasztok! Úgy néz ki a hétvégén én is Lc4 tulaj leszek, 2005 Prestige-re esett a választásom! Tapasztalt Lc4 tulajoktól szeretnék egy kis segítséget kérni, mire érdemes odafigyelni Lc4 vásárlásakor, mit kell tudni erről a típusról (típushiba, kezelhetőség, meghíbásodás stb.)...olvastam sok tesztet, de nem sok mindent tudtam meg azon kivűl, hogy annyira ráz, hogy alig lehet leolvasni az előtted lévő jármű rendszámát...ki akarja leolvasni? na mindegy... milyen olajat célszerű használni, eddig csak crossoztam, a supermotorhoz ugyanolyan ruha jó, vagy másikat célszerű beszerezni...előre is köszönöm!
üdv !eladó 2011-es sárvédő 3000ft,idomok párban 3000ft nem töröttek!06304906559
bocs,nem láttam az "R" betűt,de végülis hülyeséget nem mondtam.