Üdvök!
Tegnaptól egy LC4-es boldog tulaja vagyok
1992, LC4 580, klasszikus modell :)
Kérdeznék, hátha valaki tud segíteni, mert indítási problémáim akadtak, és lehet hogy csak én bénázok
Hidegen:
Szivató ráad, gázt nem húzok.
Holtpontra tekerem a berugót
Dekompresszor be
Áthajtom finoman
Dekompresszor itt kikattan
Rárugok nagyot (gáz nélkül, teli szivatóval)
Na így nem indult, 10.re sem.
Puffogott meg minden, de nem indult.
10 perc után nagynehezen vhogy elindítottam.
Melegen is néha leállítom, rá 1 percre rugnám, puffan egy halkat,
és onnantól hiába rugom az előző metódussal, csend. Vagy 15.-re talán veszi a lapot.
Melegen néha sikerül elindítani úgy, hogy amint leért a berugókar abban a pillanatban kövér gázt húzok.
A kérdésem: Kell neki melegen is szivató? Esetleg kéne neki gázfröccsöt adni? Esetleg át kéne hajtani néhányszor? Csak XL 500-asom volt még, de az auto-dekompresszoros volt, és 2 rugás szivatóval gyújtás nélkül, aztán gyújtás, és indult. (ezen le sem tudom venni a gyújtást)
De még milyen jó
De a mellé kéne még ez.Betenném a nappaliba és egész nap ülnék előtte és nézném hogy milyen gyönyörű
Kiváncsi lennék hogy mennyit mennek el ezek a 690SMC-R-ek hogy 68paripások, meg ezek már ténylegesen 690ccm-esek nem úgy mint a sima 690SMC ami csak 654 mint az enyém.
A 640 meg 625ccm, a 625 meg 625 ccm.
Ki érti ezt?
mindíg ez van mindenkivel. Te miért akarsz az üövével menni? jaa mert már a tiéd nem elég jó pedig az! ne jobbra üljetek, hanem szarabbra és akkor tetszeni fog újra a sajátotok. amikor néha jó volt a labanc egy álom volt a simsonhoz képest
Még a macskám is tudja hogy melyik a jó motor
Olyan mint a foci VB-n az a polip ami megjósolta hogy melyik csapat fog nyerni.
Idetolod a motorokat és az alá fekszik be amelyik jó.
Az a baj, hogy hozhattok ide akármilyen motort, mindig az enyém alatt fog feküdni
Tegnaptól egy LC4-es boldog tulaja vagyok
1992, LC4 580, klasszikus modell :)
Kérdeznék, hátha valaki tud segíteni, mert indítási problémáim akadtak, és lehet hogy csak én bénázok
Hidegen:
Szivató ráad, gázt nem húzok.
Holtpontra tekerem a berugót
Dekompresszor be
Áthajtom finoman
Dekompresszor itt kikattan
Rárugok nagyot (gáz nélkül, teli szivatóval)
Na így nem indult, 10.re sem.
Puffogott meg minden, de nem indult.
10 perc után nagynehezen vhogy elindítottam.
Melegen is néha leállítom, rá 1 percre rugnám, puffan egy halkat,
és onnantól hiába rugom az előző metódussal, csend. Vagy 15.-re talán veszi a lapot.
Melegen néha sikerül elindítani úgy, hogy amint leért a berugókar abban a pillanatban kövér gázt húzok.
A kérdésem: Kell neki melegen is szivató? Esetleg kéne neki gázfröccsöt adni? Esetleg át kéne hajtani néhányszor? Csak XL 500-asom volt még, de az auto-dekompresszoros volt, és 2 rugás szivatóval gyújtás nélkül, aztán gyújtás, és indult. (ezen le sem tudom venni a gyújtást)
Bocs ha hosszú lettem, remélem bennem van a hiba
"...azért akarok arra ülni ... "
Lehet akkor az olajcserém sem 5000km hanem 2387,6km, a 10 üzemóra meg 7,2?
De a mellé kéne még ez.Betenném a nappaliba és egész nap ülnék előtte és nézném hogy milyen gyönyörű
Kiváncsi lennék hogy mennyit mennek el ezek a 690SMC-R-ek hogy 68paripások, meg ezek már ténylegesen 690ccm-esek nem úgy mint a sima 690SMC ami csak 654 mint az enyém.
A 640 meg 625ccm, a 625 meg 625 ccm.
Ki érti ezt?
Szeretnék én is becsatlakozni az új KTM tulajokhoz és szeretnék kitolni egy ilyet Mattighofenből, majd eccer
Nincs valakinek véletlenül egy 2003-as 525 sx-be új dugója eladó?
Olyan mint a foci VB-n az a polip ami megjósolta hogy melyik csapat fog nyerni.
Idetolod a motorokat és az alá fekszik be amelyik jó.
Az a baj, hogy hozhattok ide akármilyen motort, mindig az enyém alatt fog feküdni