Másfél milla a 17órás 525-ből?Az kicsit sok péz.Ha belegondolok a motorom érhet úgy 800ezret még ráköltenék 700ezret amiből gyakorlatilag teljesen fel tudnám újítani a blokkot meg maradna a többi részre is belőle bőven. Na és rendszámos is.Meg nem most kell felújítani úgyhogy abból a 7kilóból vett alkatrész eltudnám spejzolni ha már szükség lesz rá.Szóval mocsok sok érte az a másfélmilla.
üdv.
egy közérdekű, akit érdekel: tegnap jártam KTM-éknél Törökbálinton láttam 2 db 525-öt, 2005-ös évjáratút 17 ü.órával, műszaki nélkül. árat nem kérdeztem, de első ránézésre valós az üzemóra.
két vatta új motor 2005-ből, a régi megbízható szériából, kell ennél több?
Nem haver volt, csak így ismeri az ember azt aki a városában motorozik. Van akit csak akkor ha rajta a sisak!
Én nem bandáztam az ő brigádjukkal!
Tudom ki a srác de számát sajnos nem tudom!
Hát azért mert durrog ne tekergesd jobbra balra.
Szerintem ezeknél a nagyobb köbcentis egy hengereseknél totál normális a durrogás az eltávozó gázok huzatja miatt.
Az meg a másik ha állitassz rajta tuti nem lesz jó az arány, valszeg rosszabbul is megy.
hát én nem csináltam vele semmit de elvileg főfúvóka biztos lett cserélve mert a gyári dobbal 7 et eszik így 5t.. a többit nem tudom.. valamikor szét kellene szedni csak nincs kedvem kikínlódni onnan a karbit.. sztem amúgy nem csavarodott el mert most próbáltam tekerni és annyira megvan szorulva a csavar benne h alig tudtam tekerni szal sztem az nem mozgott el.. majd most megpróbálom h visszadurrog e ebbe a melegbe mert megint van vagy hány fok :S :d
Hidegben amig normálisan fel nem melegedik a motor nekem is többet durrog mint mondjuk 30 fokban.Utána bemelegedik és nagyjából ugyanannyit durrant, bár nekem nem olyan nagy éles csattanókat durrog csak piciket és azokat sem folyamatosan minden kipufogásnál.
én is gondoltam h eltekeredett de pont visszafele mikor a rugó még kifele is nyomja? délután tök jól ment 3. nyélgázról is 2t durrant visza kb. (ez volt 5 körül 28 fokba) aztán beültünk haverokkal MCkajálni, 8 ig dumáltunk elinditottam és a kövi kereszteződésben már 1es félgázról is durrant vagy 10 nagyot.. (18 fok volt) amúgy nyitott a dob ha még nem mondtam volna és azért baj h durrog mert a lakók lassan lőnek utánam mikor így 100 rol visszalassítok 40 re :D
Az nem lehet hogy a keverék állitó csavar a rezonanciától visszábbcsavarodott?
Rakd gyárira (teljesen betekerttől kifelé 2 egész csavarás) aztán hátha jó lesz.Ha nem akkor +- 0.5 csavarást próbálj ki.
Mindig is vissza fog durrogni, de a nagyon sok nem jó.Az enyémet beállitottam érzésre 30-35 fok körül is lépeget szépen, de az igazán durva este a 20-25 fokban
Na akkor iszonyat agressziv a hidegebb levegő miatt
emlékszel a múltkor azt irtam hogy ha lyaúl van beállitva akkor nem durrog...
hát az enyém is durrog..csak eddig endúróban nem nyálgázról motorfékeztem le..jó mondjuk nem vészes de a múltkor hallottam kettő durranást is.
végül is sok jelentősége nincs.
a levegő beállitást meg 10 fokonként már variálni kéne..de mia a fasznak...mert jó az úgy is ha kicsit néha durrog...
fontos hogy könnyen oinduljon hidegen melegen jól lépjen..a legjobban! és akkor a fogyasztás is jó lesz meg a kedved is ..mert a motor akkor jó ha jól érzi magát rajta a gazdilya
ez a három8van sxemnél volt de már előtte hogy ilyenem lett hallottam erről csak a 380naknál..hogy lerepedt a blokk széle mert erre a berugóközlö fogaskerék tengejre nem figyeltek oda..
de mint mondta mnekem megcsinálta a szaki...és utána 1,5 évig semi baja nem volt.. ott...a többi berugórendszeri hiba azért ezalatt a másfél év alatt jött csak a blokkház legalább nem repedt szét!
az a baj.. én 110kilóval teszek oda és vagyátfordul a főtengej..vagy...valami lesz.. ha lecsúszik a lábam akkor a csizma oldala reped fel..vagy elreccsen valami.
ez mondom vagy 5ször be is következett...
mikor eladtam 2 hónap mulva a srácok hivtak hogy a berugótengely agya repdt szét..az acélricnis belőjű kis pöcsös tengej...
mert ők 3an volt az indittó brigádban...és mivel azlért az hogy csak rárugsz a berugókarrra mint eg ökör aaz azért kevés az induláshoz....
szépen tecnikásssan beállitód és onnan tolod meg mint atom
de pl a sx 360azom ettől teljessen mentes volt..azt papusban..kinalyi fűrdősbe is be tudtam rugni..persze azért a technikszka ott is mocskos fontos volt..főleg a papucsos indításhoz
lehet az exc kissebb komprimóval van ellátva(vastagabb a hengertalp alátét.. vagy ilyesmi...és lehet az is könnyen indul mint egy 360 de azért kétlem..
azt hiszem az volt a különbség hogy a 76-76 furat löketből lett 78-78 vagy ilyesmi...
ki kellene számolni de most reggel... még nem fog az agyam..
de egy biztos.. a 360 az 354ccm volt a 380 meg 368ccm
egy biztos ha kétüteműm lenne..valaha is az igaz szerelem után(2005 sx 525:-)akkor egy 360as blokkal egy új gépet el tudnék képzelni.
mert a 300as a 110kilóhoz nem elég nyomatékos alul.. felul megy az mint a hülye..de patakos sziklásban kell egy kis nyomdaték
"+álan dölan berugórendszerbaja volt.. hol ezment tönkre hol az...csak azzal volt baj amúgy semmi másssall...tűgörgőkosár törés 3szor! beakadó kilincsmű...1szer....majdnem széttört blokközép..a 380ccm miatt túlzott igénybevételnek kitett közbenső -a berugókartól erőátvitel céljából berakott-meghajtó fogaskeréktengely házból kitépődése miatt... ebbe kishillyán bele is halnak a 380as blokkjai!nekem szerencsém volt...
felfúrták megpersejezték úlyra menetezték...
ha a szaki nem pár sörétrt barátilag csinálta volna... ráment volna a gatyám is...5 órát dolgozott vele.. eszterga marógép agyalás...felváltva."
csőő menők! tegnap délután nekiálltam kicsit a karbinak hogy ne durrogjon vissza annyira és állítottam a levegő benzin keverék állító csavaron tekertem kijjebb rajta.. jó is lett de estére megint elkezdett ugyan úgy puffogni mikor visszaengedtem, az lehet h azért van mert én mikor beállítottam 28 fok volt és este mikor elkezdte csinálni megint akkor már csak 18? olvastam valamit 1x még valahol hogy megvan h 1 adott tengerszint feletti magasságra állítják be a ktm nél a motorokat (mint pl 75 kg ra a lengéscsillapítókat gyárilag!?) ez lehet h így van? és akkor a hőmérséklet se mindegy? vagy tekerjek még kijjebb rajta? vagy tök hülyeségeket mondtam most? :P köszi előre is
na az meg hog a retekbe...
17üzemóra...akkor az gyakorlatilag épp vollt két olajcsere
az állat.
nemsokára lesz itt egy pár láki srác.
egy közérdekű, akit érdekel: tegnap jártam KTM-éknél Törökbálinton láttam 2 db 525-öt, 2005-ös évjáratút 17 ü.órával, műszaki nélkül. árat nem kérdeztem, de első ránézésre valós az üzemóra.
két vatta új motor 2005-ből, a régi megbízható szériából, kell ennél több?
http://www.kepesmotor.hu/ktm-s...
Én nem bandáztam az ő brigádjukkal!
Tudom ki a srác de számát sajnos nem tudom!
szelepek jók, szelephézag jó és bárhova állítottam nem sokat javult, én szeretem mert tudják ha jövök hazafele
Szerintem ezeknél a nagyobb köbcentis egy hengereseknél totál normális a durrogás az eltávozó gázok huzatja miatt.
Az meg a másik ha állitassz rajta tuti nem lesz jó az arány, valszeg rosszabbul is megy.
Egyébként át lett fúvókázva a dobhoz?
Van itthon egy Mitsuba SM-14 12V önindítóm!Valakit nem érdekel?
Rakd gyárira (teljesen betekerttől kifelé 2 egész csavarás) aztán hátha jó lesz.Ha nem akkor +- 0.5 csavarást próbálj ki.
Mindig is vissza fog durrogni, de a nagyon sok nem jó.Az enyémet beállitottam érzésre 30-35 fok körül is lépeget szépen, de az igazán durva este a 20-25 fokban
Na akkor iszonyat agressziv a hidegebb levegő miatt
hát az enyém is durrog..csak eddig endúróban nem nyálgázról motorfékeztem le..jó mondjuk nem vészes de a múltkor hallottam kettő durranást is.
végül is sok jelentősége nincs.
a levegő beállitást meg 10 fokonként már variálni kéne..de mia a fasznak...mert jó az úgy is ha kicsit néha durrog...
fontos hogy könnyen oinduljon hidegen melegen jól lépjen..a legjobban! és akkor a fogyasztás is jó lesz meg a kedved is ..mert a motor akkor jó ha jól érzi magát rajta a gazdilya
ez a három8van sxemnél volt de már előtte hogy ilyenem lett hallottam erről csak a 380naknál..hogy lerepedt a blokk széle mert erre a berugóközlö fogaskerék tengejre nem figyeltek oda..
de mint mondta mnekem megcsinálta a szaki...és utána 1,5 évig semi baja nem volt.. ott...a többi berugórendszeri hiba azért ezalatt a másfél év alatt jött csak a blokkház legalább nem repedt szét!
az a baj.. én 110kilóval teszek oda és vagyátfordul a főtengej..vagy...valami lesz.. ha lecsúszik a lábam akkor a csizma oldala reped fel..vagy elreccsen valami.
ez mondom vagy 5ször be is következett...
mikor eladtam 2 hónap mulva a srácok hivtak hogy a berugótengely agya repdt szét..az acélricnis belőjű kis pöcsös tengej...
mert ők 3an volt az indittó brigádban...és mivel azlért az hogy csak rárugsz a berugókarrra mint eg ökör aaz azért kevés az induláshoz....
szépen tecnikásssan beállitód és onnan tolod meg mint atom
de pl a sx 360azom ettől teljessen mentes volt..azt papusban..kinalyi fűrdősbe is be tudtam rugni..persze azért a technikszka ott is mocskos fontos volt..főleg a papucsos indításhoz
lehet az exc kissebb komprimóval van ellátva(vastagabb a hengertalp alátét.. vagy ilyesmi...és lehet az is könnyen indul mint egy 360 de azért kétlem..
azt hiszem az volt a különbség hogy a 76-76 furat löketből lett 78-78 vagy ilyesmi...
ki kellene számolni de most reggel... még nem fog az agyam..
de egy biztos.. a 360 az 354ccm volt a 380 meg 368ccm
egy biztos ha kétüteműm lenne..valaha is az igaz szerelem után(2005 sx 525:-)akkor egy 360as blokkal egy új gépet el tudnék képzelni.
mert a 300as a 110kilóhoz nem elég nyomatékos alul.. felul megy az mint a hülye..de patakos sziklásban kell egy kis nyomdaték
felfúrták megpersejezték úlyra menetezték...
ha a szaki nem pár sörétrt barátilag csinálta volna... ráment volna a gatyám is...5 órát dolgozott vele.. eszterga marógép agyalás...felváltva."
Az EXC380nál is fennáll az ilyen jellegű hiba?