Az tény,h jól néz ki a fagyizó előtt,de csak az arcoskodás miatt kár megvenni főleg,h nagyon veszélyes! Van egy cimborám akinek nem jött be a sportmotor,így Drz-vel most meg Crf450-el tolja,de váltani akar SM-re! Ő Apriliát akar,de én próbálom rábeszélni az Exc 525-re,legalább élvezkedhetnék vele jó ízüket!
Én kipróbáltam már mindent a Speed gépektől a Chopperokon keresztül az SM és endurókon át.
Számomra az SM és az enduró a minden, semmi nem adja vissza azt az örömöt amit nyújtanak számomra.
Sajnos nagyon sok sportmotorosnak akkor az arca mint a telihold.Sokan csak azért veszik mert százakárhány lóerő és megnézik a csajok a fagyizó előtt.Meg ezres kell egyből azzal leszek vagánycsávó.Nagyon kevesen használják a sportmotort rendeltetésszerűen.Úgyértem hogy arra amire ki lett találva.A Supermoto nem véletlen kezd ennyire elterjedni.10éve még alig volt belőle.Egy sokoldalu motor ami iszonyat élményt nyújt az utcán.Legtöbb sportmotoros aki előszőr próbál egy komolyabb supermotót az remegő kézzel lábbal adja vissza a gazdájának.Vagyis én ezt tapasztaltam mikor le rotakapázták a nagy utcai motoros haverok az 525-öst de mikor odaadtam az egyiknek hogy próbálja ki utána remegett mint a kocsonya.Más műfaj a kettő az tuti.Csak egy SM-et utcán sokkal jobban ki lehet élvezni mint egy sportmotort.Az endurózás meg aztán tök más élet.Én már asszem terepen is maradok!
Én meg egy EXC380 vagy SX380at próbálnék ki szívesen.
Az EXC250em is állati jó, terepre ennél több nem is kell, a 380az csak is SM szettel használnám, terepen az motorozhatatlan lehet.
Akkor szerintem nem érezték át rendesen,mert én is nagyon szeretek endurozni,de a sportmotor láttán szét durranna a vérnyomásmérő úgy forr a vérem és szerintem ezt nem is bírom kinőni!
mondjuk én is pont a második haverodnak felelek meg.... csak ugy mondom...
én kicsit több mint tiz évet huztam le utcán, mindenféle fajta motorom volt, merthogy motorokal foglalkoztam abban az időben, és nem mellesleg 3-szor csaptak el csunyán...
mégsem a korház miatt szoktam át terepre, hanem beleuntam, ez van mindenki másképp van bekötve.... nekem az enduro sokkal többet ad mint az utcai repesztés...
na itt a lyaú válasz..bakker
egy watt az meg P=2píszer Mszer n
dzsém sz vatt ha ezt hallaná kifordulna a csúrből...oszt nekimenne az istálló bejéáratánál..aaz ajtófélfának..de fejjel..és addig újra meg úllyra amig teljessen ki nem üti magát
fc 450 ..és nem 405
és az exc 525 öt a gyári kipuffal eszi meg az fc 450...
és ez nem minden...ha el van karburálva...vagy kicsit is nem a tökéletes a beállitás..akkor bármelyink motorból lehet kutyabénát csinálni...
lyaúl mondom dem zsolti
James Watt után Magyarországon a 735,49875 wattnak megfelelő metrikus lóerő használatos.
Egy átlagos ember körülbelül 1,2 lóerőt tud kifejteni rövid ideig, és 0,1 lóerőt folyamatosan. Egy edzett atléta 0,3 lóerős teljesítményt tud fenntartani néhány órán keresztül. Egy ló csúcsteljesítménye 15 lóerő körül van, az átlagos teljesítménye valamivel egy lóerő alatt marad.
de pl az fc 405 bergem az a karburátoros 450exc megeszi reggelire...
az exc 525 meg versenyszituban kigyorsitárkor eszi meg...de a sx 525 meg csúnyán leüti az fc 450et...
az rmz 450 innyektorost is megette a berg..a felső fordulaton csúnyán...
szóval akkor hány lőerős egy ló?..egy kipihent...
mert a fáradtat még olajból sem szereti senki nem hogy LÓból
Kapásból két embert is ismerek aki régen sportmotorozott most meg az egyik supermotózik másik meg endurózik!Egyik rájött hogy a sportmotort csak pályán tudná kihasználni,utcán meg semmivel nem tud többet mint egy supermoto sőt kevesebbet.Persze az autópálya.De ott mi az örömmotorozás?A másiknak meg csupán elege lett az utcai motorozásból a balesetveszélyből meg az idióta emberekből.Ezért ő lelkes endurós lett
ez a lóerő ez...micsoda?
most akkor ekkora erős egy ló.. és ahhoz képest e gy tktm exc 450 az meg hány a ló?
mert mi van ha azt mondom...a 450 exc 51,8 lóerős..
na akkor mi van?
az sx 525 meg (2004 adatok)meg " csak" kerek 50 paci.
persze a 2004 motorrevü spanyol fékpadján din ben mérve...
akkor a 450 exc megeszi az sx 525 öt
nem értem én ezt...
pl a berg az 2004ben 55lóerős volt és ...ment már valaki 550 fc bergel?
na én mentem... beteg erő és nyomaték van benne... minden fokozatban a bár milyen fordulatról! picigázra elemi az elejét...
az sx 525 ahhoz képest egy kifejezetten kiegyensúlyozott lóerőgép..akkor az exc 450 az a kettő között van?az 52lóerejével?
hát ez mekkora hülyeség....
na remélem a válaszomtól kielégült arcal bámulod a monitort és azt kérded de ki ez az idióta és mit okoskodik nekem mikor csak azt kérdeztem..egy 450exc hány lóerős...
a válasz.. évjárattól függően...de 48-52 lóerő..de valójában de a jó válsaz az igazi..amit kézzel tudsz majd fogni...az pontossan az..hogy drz 400 és az 525 között van érzésre...
és ha ilyet kérdezel..biztos vok benne hogy neked bőségessen elég sőt lehet még sok is lesz...akár mennyi is az a papir-lóerő.
Nagyon szeretem a supermotokat és mondhatom,h a legjobban kezelhető kerekező és bohóckodós motor,de szerintem ha egyszer valaki igazán bele kostól a sportmotorba,akkor nincs más két kerekű ami azt pótolni tudná!
Nem értem,h miért van ez a viszálykodás a Ktm és a Suzuki között!? Mert én szerintem mind a kettő gyár nagyon jó motorokat csinál és aki ezt nem így gondolja az nem lát a saját motorjánál messzebbre! Lc4 kontra Drz meg szerintem úgy van,h az Lc4 nagyon jó supermotonak,amihez a Drz kevés,de a terepen a Drz sokkal jobb,mint egy Lc4! Nekem volt már sokféle endurom és sok csapattal motoroztam együtt ahol nagyon sok fajta motor volt,de soha nem volt ez a "faj" közötti viaskodás!
Számomra az SM és az enduró a minden, semmi nem adja vissza azt az örömöt amit nyújtanak számomra.
Ronis haverom akkor te vagy a 3-ik
http://youtu.be/y35o-kM91TM
Az EXC250em is állati jó, terepre ennél több nem is kell, a 380az csak is SM szettel használnám, terepen az motorozhatatlan lehet.
még Viktor napon is...
én kicsit több mint tiz évet huztam le utcán, mindenféle fajta motorom volt, merthogy motorokal foglalkoztam abban az időben, és nem mellesleg 3-szor csaptak el csunyán...
mégsem a korház miatt szoktam át terepre, hanem beleuntam, ez van mindenki másképp van bekötve.... nekem az enduro sokkal többet ad mint az utcai repesztés...
egy watt az meg P=2píszer Mszer n
dzsém sz vatt ha ezt hallaná kifordulna a csúrből...oszt nekimenne az istálló bejéáratánál..aaz ajtófélfának..de fejjel..és addig újra meg úllyra amig teljessen ki nem üti magát
és az exc 525 öt a gyári kipuffal eszi meg az fc 450...
és ez nem minden...ha el van karburálva...vagy kicsit is nem a tökéletes a beállitás..akkor bármelyink motorból lehet kutyabénát csinálni...
lyaúl mondom dem zsolti
Egy átlagos ember körülbelül 1,2 lóerőt tud kifejteni rövid ideig, és 0,1 lóerőt folyamatosan. Egy edzett atléta 0,3 lóerős teljesítményt tud fenntartani néhány órán keresztül. Egy ló csúcsteljesítménye 15 lóerő körül van, az átlagos teljesítménye valamivel egy lóerő alatt marad.
na ezen igazodj el wazze.....
az exc 525 meg versenyszituban kigyorsitárkor eszi meg...de a sx 525 meg csúnyán leüti az fc 450et...
az rmz 450 innyektorost is megette a berg..a felső fordulaton csúnyán...
szóval akkor hány lőerős egy ló?..egy kipihent...
mert a fáradtat még olajból sem szereti senki nem hogy LÓból
most akkor ekkora erős egy ló.. és ahhoz képest e gy tktm exc 450 az meg hány a ló?
mert mi van ha azt mondom...a 450 exc 51,8 lóerős..
na akkor mi van?
az sx 525 meg (2004 adatok)meg " csak" kerek 50 paci.
persze a 2004 motorrevü spanyol fékpadján din ben mérve...
akkor a 450 exc megeszi az sx 525 öt
nem értem én ezt...
pl a berg az 2004ben 55lóerős volt és ...ment már valaki 550 fc bergel?
na én mentem... beteg erő és nyomaték van benne... minden fokozatban a bár milyen fordulatról! picigázra elemi az elejét...
az sx 525 ahhoz képest egy kifejezetten kiegyensúlyozott lóerőgép..akkor az exc 450 az a kettő között van?az 52lóerejével?
hát ez mekkora hülyeség....
na remélem a válaszomtól kielégült arcal bámulod a monitort és azt kérded de ki ez az idióta és mit okoskodik nekem mikor csak azt kérdeztem..egy 450exc hány lóerős...
a válasz.. évjárattól függően...de 48-52 lóerő..de valójában de a jó válsaz az igazi..amit kézzel tudsz majd fogni...az pontossan az..hogy drz 400 és az 525 között van érzésre...
és ha ilyet kérdezel..biztos vok benne hogy neked bőségessen elég sőt lehet még sok is lesz...akár mennyi is az a papir-lóerő.