Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

KTM féktárcsa.. eladó..újak!
első ..hátsó erősitett 5mm!
ha minden igaz 1996tól már ez van az összessen...
ár 9000ft .
6van- négy az lyaú...de ze akkor kispaci.. nEEm?
64 kis mály little póni
Én úgy tudom hogy 64 paci de az újabb sokkal több.
ebbe a tér-idő-intervallum számitásba nem kalkuláltad bele a dimenziokat...mivel a te hajad már befelé nő, dehát dimenzionálisan megtellik vele az agyad egy idő után elkezd kijönni mindenhol.... na ezért szőrös a fűled, meg az orrod.... hacsak nem dimenzionális térben nézve az agyad űrmérete a végtelenhez közelit....
nade ez már nagyon doktor Haus-os...
zsóti...
nem válaszótá..
a kátélyem fhórumba
most agkó egy eigszcély 450 az hány ...vagy lóerős
pedig rád számitottam, hogy korrigálsz valami alkalmi okosságot
Na miaz GD te is éjjeles vagy?
Ja, hogy szakadt volna egy mázsa szar arra a gyökér osztrák mérnöknek csúfolt idiótára aki azon az egy telibevert fogaskerékpáron akart spórolni
a tied viszonyítod a linkaskáéhoz képest? mert akkor a tieddel nincs valami rendben ha akkora a különbség ahogy leírod :)
.minden szó igaz..
Technikásabb életre kelteni az Rmz-t az injektor miatt,de a jó oldala az,h-ha eldől a gép nem tud be, meg kifolyni a benya mivel zárt a rendszer és így nem zabál le,plusz ha teljesen kifogy a kaja, öntesz bele és a 3-ik rúgásra indul! (de azért a karbis mocikat jobban szerettem indítani )
az a lényeg..patakban.. nincs olyan hogy megszokás..csak megszopás
vagy fél rugásból is indul a gép..vagy halott ügy..és leszopom magam a sárga zöldig....
nem véletlen...az sx 525 kicsitt hajszállal nehezebben indul mint az fc 450 ém ár órákat képes vagyok azértt dolgozni hogy a meleginditót felszereljem felülre...
mert az 525 igényli a patakba beledölés(ez nem olyan mint a tselee patak mamiben meghótt egy régi izsmerős...ezekben a patakokban egy dolog ami nem igazán jellemző..az számottevő viz mennyíisége )után a meleginditós rugást
Az injektoros Rmz-t tényleg macerásabb indítani,de ha megszokod akkor nincs vele gond!
.
tudod mit majd diszember 22dikeén
na ez már két évvel később volt.. ekkor lett bergem..már ügyesebben tolom..de még mindég öreges a tempó

de 3.16nál ronis kimondja a valót .
na ez 2007ben volt mikor 380sx volt..az az pont a két videó között időszakban...
a mostani sx 525 ről még azért nem készült felvétel..mert csináltak csak egyszerűen nem látszik csak egy elmosódott narancssárga csik...mert gyorsabb vagyok a fhénynél is.hahahah
egyedül csák norissz aki látott már engem az a mostani 5 nyuszi öttel .

na ilyne az a pálya ahol számit egy motornak hogy 110kilós a paraszt akit cipel...
http://youtu.be/WfqJZXkoE-U
Hát igen, szárazon 156kg-al az LC4 nem endurózni való.Oda inkább 525 kell.
SM-nek meg jó mert nyomatékos mint az állat

Én az enyémben azt szeretem hogy odacsavarom neki alapjáraton és elforgatja maga alatt a Földet
Szóval ha rövidülnek a nappalok és hosszabbodnak az éjszakák az miattam van mert éppen motorozok
De ha azt szeretnétek hogy hosszabbodjanak a nappalok akkor szóljatok mert megfordulok
figyu..az a lényeg..kinek a pap kinek a padmé
azért megsúgom...mielőtt meglett a ktm sx 525 azelőtt a k9es rmzéket olvastam naphosszat!csak mondták hogy lyaú az eghsztrémezni ..de mikor majd nem indul béna szitukban..tépem majd a hajam..ami már amúgy sem nő..csak redukálódik
szélsőérték számításban nézve..ha az idő intervallumban ..... a time tart a végtelenbe akkor meg az én hajam már befelé nő ...de ez nem jár fizikai fálydalommal
csak kopasz fejjel

na itt egy kis homokpálya ahol az ..emez..a kinemirom hogy meg ne sérwtőgygy..na itt a ktm az az erősebb oldalon.. áll
http://youtu.be/Qfu8AglxHII
hát egy 640 verébfing egy 660hoz képest meg nem is terepre való, oda túl böszme
Régen volt egy Lc4 600-am lekönnyítve nagyon erős motorral, húúú de jókat motoroztam vele,de most van az egyik barátomnak egy Lc4 640-je amit endurozásra használ és abban kicsit csalódtam,mert terepen nagyon nehéz,de sm-nek biztos jobb lenne!
Az én tudásomhoz a 250 2T is bőven sok, soha nem fogom kimotorozni terepen de még közúton sem SM szettel.
Bárhol jó lenne ahol lehetséges összehasonlítani és látni lehet közöttük a különbséget!
Én meg pont úgy vagyok az injektoros Rmz-vel,h jó alul is,de lehetne jobb is,de fölül meg nem normális
380sx...
hát extrémbe rohadt szar berugni...patakban vizes cswimmában félig eldőlve....lecsúszik a lába a parasztnak és már szét is tépte a csizmát a berugókar...hányszor mentem haza fályó belsőtalpal és bokával..hiába a nagy erős csizma...

+álan dölan berugórendszerbaja volt.. hol ezment tönkre hol az...csak azzal volt baj amúgy semmi másssall...tűgörgőkosár törés 3szor! beakadó kilincsmű...1szer....majdnem széttört blokközép..a 380ccm miatt túlzott igénybevételnek kitett közbenső -a berugókartól erőátvitel céljából berakott-meghajtó fogaskeréktengely házból kitépődése miatt... ebbe kishillyán bele is halnak a 380as blokkjai!nekem szerencsém volt...
felfúrták megpersejezték úlyra menetezték...
ha a szaki nem pár sörétrt barátilag csinálta volna... ráment volna a gatyám is...5 órát dolgozott vele.. eszterga marógép agyalás...felváltva.

de pl a 360 sx mindezektől mente s volt.. papucsban berugható... irdatlan jól forgó mocskoserős szerkezet volt...
Javitanám magamat nem csak az agresszivitása hanem minden!
Mai nap sem vennék mást.Éppen olyan jó és durva mint amilyennek megálmodtam.
Az egyetlen dolog amit hiányolok belőle az a 6-os váltó.
hol?
krocc pályán...?
hát ott lehet ..hogy az rmz megetetne..főleg ha kissebb csikicsijisban ahol KÜZDÖK AZ ERŐVEL..
de homokso hullámos hosszú pályán.. ott az fc 450 jobban tolota alattam magát mint az rmz k9 es indzsektoros 450
valahogy alul nagyon erős volt..de felül a berg letette lábalól:-)
n ott az sx525 ott nagyon elemében van...
+az extrémendúróban meg...megeszik mindenkit.hahaha
Én próbáltam az enyém után miután megvettem ezt, hát áldottam az eget az hót ziher, hogy nem sportmotort vettem
Csutka kormány, szaró galamb póz
Én meg nem vagyok száguldozós 110-130 bőven elegendő nekem, de ennek az agresszivitása ami nagyon tetszik