Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annó mikor gondolkoztam mit kellene venni akkor is ott volt a supermoto,csak akkor az asszony azt mondta hogy olyan vagyok rajta mint majom a köszörűkövön.De most már nem érdekelne
Szívem szerint nem cserélném le ha lenne annyi lóvém hogy mellette legyen egy super is
Ez csak természetes hogy toljuk! Azért nem is írtam le,mert ez magától értetődik! Ha valahonnan legurulok(természetesen álló motorral,mert ugye el sem indítom),azt is csak lassan,óvatosan,nehogy véletlenül eltapossak egy csigát vagy egy futrinkát,vagy esetleg nehogy nagyon felkavarjam a lehullott leveleket,megzavarva ezzel az alattuk lévő élővilágot!
Ha már a száguldozás nem annyira fontos neki akkor nem hiszem hogy megbánná a cserét.
Nagyon jók a supermotok,de szerintem meg fogod bánni,ha egy sportmotort le cserélsz rá!
Pff, hát te nem tudod hogy a DRZ egykeréken lehagyja az SMC-det is?! Ráadásul 100000km-t elmegy anélkül hogy olajat cserélnél?! Műveletlen KTM buzi!
Hellosztok!

Valaki meg tudná nekem mondani hogy pontosan hány lovat ír a gyár a 2005-ös 450-es EXC-re?
Előre köszönet a válaszért
Szevasztok.
Esetleg nem akar innen valaki átülni sportmotorra,mert az enyém cserés lehet.
Baszottul tetszenek a supermoto-k
Köszi a választ srácok! és még annyit , hogy sok külömbség van a 250 sx és a exc között 2T? váltó, teljesitmény ,teló ,stb
Jól van na, ezzel próbálják nyugtatni magukat hogy jól döntöttek.
Úúúúúristenn Japán világmárkát márkát egy Osztrák "csodára"?
Ezért biztos kiutálnának a DRZ-sek
Meg amikor mondják hogy a DRZ meg az LC4 az ugyan az a ketegória és a DRZ veri az LC4-et.Hát az kész
mi meg erdőben csak toljuk, hogy ne zavarjuk az állatokat, növényeket stb...
Nem rossz gép, majdnem ilyen lett de nem bántam meg végül hogy mégse :))
Eladó vagy cserélném LC4 640 Sm-re 2005-től... dupla kipuff.

DRZ 400 SM
Más a váltó áttétel, sx-nek keményebb a telója, nehezebb a lendkerék és a főtengelysonka exc-n, kisebb a tankja az sx-nek.
Én se de ha kéred akkor szivesen adnak persze nem ingyen Bár én ha már vennék egy új 250 vagy 300-as EXC-t akkor már csak el tudom dönteni hogy melyik is kell nekem.Inkább dobjanak hozzám egy ugyanakkora köbcentis szettet mint amekkorát eredetileg vettem.
Ilyet még nem hallottam, de lehet...
Sőt még volt olyan is hogy 300-hoz adták a 250-es kittet.Persze csak ha kérted
2T? Akkor felmegy. Sőt, volt olyan évjárat, amikor a 250-hez adták a 300-as kittet.
Ja és fel megy 300-as henger a 250-re? vagy semmi köze hozzá! BUGIC? vagy esetleg más régi forumozo!
Nem vagyok pesti!
Sziasztok!

A magyar endurocross bajnokság 7. fordulója az elmúlt hétvégén szeptember 1-én volt Szandaváralján. Sajnos a versenyt megelőző napokban, hetekben a pályát kerülte az eső, így nagyon száraz volt. Szerencsénkre egésznap felhős volt az ég, ami kedvezett, hogy elviselhetőbb legyen a meleg. Ez volt az utolsó olyan endurocross versenye a magyar hatnapos csapatnak, ahol a felkészülés miatt a III. osztály 1 órás futamában is rajthoz állt.
A 2 órás futam rajtja délben volt. A rajtom jól sikerült, de sajnos a 2. kanyarban sok pozíciót veszítettem egy rossz nyomválasztás miatt. Szerencsémre gyorsan visszaküzdöttem magam és már az első kör végén a 4. helyen motoroztam. A verseny felénél, már a 2. helyen voltam, aminek nagyon örültem, sajnos a tankolásnál egy helyet veszítettem, mert vannak olyan ellenfeleim, akiknek nem kell tankolni. A verseny vége előtt 3 körrel az élen álló Grillmayer Gábor defektet kapott, így feljöttem a 2. helyre. Az utolsó körre már nagyon közel volt hozzám, sajnos ezúttal a szerencse nem volt velem, így egy lekörözött miatt elbuktam a 2. helyet az abszolútban. Ettől függetlenül összességében elégedett lehetek az eredménnyel, abszolútban a 3. helyet szereztem meg, az E1-es kategóriát pedig hatalmas előnnyel nyertem meg. Ezután az 1 órás futamban már csak arra törekedtem, hogy kiegyensúlyozottan és hiba nélkül motorozzak, ami sikerült is!
Most már csak 2 hét van a Németországba való utazásig, a nemzetközi hatnapos endurora.

Videó Szandáról: http://youtu.be/KLtixy5pCsQ
Köszönöm az eddigi segítséget!
Pető Ádám
A szélsőségek valóban nem jók a motornak, de azt már csak észre vennéd ha kopog, csilingel esetleg jobban melegszik mint előtte vagy többet fogyaszt vagy mit tudom én
Viszont még mindig nem tudjuk mi az ok, miért kell állítani. Látszik, hogy valamikor máshol volt? Van nyoma a csavarnak máshol? Hagyd úgy ahogy van. Szerintem új kora óta úgy áll. Vagy volt már basztatva a blokk?
a legjobb
Én ha valamiben nem vagyok biztos akkor nem irkálok servizeknek,mert azt mindenki leszarja, hanem fogom a telefont és felhívom őket! 5perc az egész és le van tisztázva!
Néha szoktak írogatni.A srácok megvannak,motoroznak,mindenkinél zajlik az élet,csak írogatni nincs nagyon idejük vagy kedvük.