Igen de voltak származást igazoló papírjai. Ezt egy fórumon találtam:
Ezekre a dokumentumokra van szükség, hogy el tudj indulni:
-eredeti forgalmi (pl.Fahrzeug Brief)
-külföldi forgalomból kivonásról szóló papír
-adásvételi(k) (ha nem te vetted meg közvetlenül a külföldi tulajtól, akkor szükséged van a külföldi eladó és a motort behozó első vásárló közötti adásvételire, majd írnod kell egy adásvételit azzal is akitől veszed - értelemszerűen. A lényeg az, hogy a tulajdoni sor folytonosságát papírral igazold (nálam ez a lánc pl. 4 tagú volt!))
(A gépjármű átírás 2012 -ben is így fog működni. Az eddig ccm alapú átírási illeték helyébe a közteher kiszabása a gépjármű átírás 2012 tekintetében a gépjárművek kora és teljesítménye alapján fog történni. Az illeték mértéke szempontjából a kisebb teljesítményű és öregebb autók után kell a legkevesebbet fizetni.)
Szerintem ezek kellenek hozzá és után jöhet reg adó műszaki stb...
Az már más dolog, hogy a papírozás többet ér mint a motor az inkább pech sztem! Én is néztem kintről hozott LC4-eket de azokhoz írták, hogy megvannak a kinti papírja szal forgalomba lehet helyezni. Még voltak olyanok amikhez írták, hogy csak hobbi célra az meg marad pályázni, vagy aki bátor az kimehet vele utcára.
igen ennyiért le lehet úgy ahogy yahzee írta! :P nekünk volt 1 hondánk mondjuk annak voltak külföldi (német) papírjai amik kb kakit se értek és 120 lett volna a papírozás, rendszám, eredetiségvizsga, műszaki, minden csak nem ért annyit a motor. :D
hali 2006 évj KTM LC4 DUKE 2 moci bontódott. nem lopott! rendörség álltal lekérdezett. bontás oka krossz vásárlás egyben nem tudtam eladni.
email uazosember@gmail.com
Lenne felétek pár kérdésem.Szeretnék megtudni mindent KTM 640 Supermoto(2003)-ról.Nekem még sosem volt KTM -em és szeretném megtudni rossz tulajdonságait és a jókat.A héten ha minden jól megy akkor elcserélem a cbr motoromat egy 640 Sm-re és előtte szeretném tudni mire is figyeljek vételkor.Rátok gondoltam mert ti ismeritek a ktm et ti otthon vagytok benne:)))
előre is köszönöm válaszotokat és segítőkész hozzá állásotokat.
Ezekre a dokumentumokra van szükség, hogy el tudj indulni:
-eredeti forgalmi (pl.Fahrzeug Brief)
-külföldi forgalomból kivonásról szóló papír
-adásvételi(k) (ha nem te vetted meg közvetlenül a külföldi tulajtól, akkor szükséged van a külföldi eladó és a motort behozó első vásárló közötti adásvételire, majd írnod kell egy adásvételit azzal is akitől veszed - értelemszerűen. A lényeg az, hogy a tulajdoni sor folytonosságát papírral igazold (nálam ez a lánc pl. 4 tagú volt!))
(A gépjármű átírás 2012 -ben is így fog működni. Az eddig ccm alapú átírási illeték helyébe a közteher kiszabása a gépjármű átírás 2012 tekintetében a gépjárművek kora és teljesítménye alapján fog történni. Az illeték mértéke szempontjából a kisebb teljesítményű és öregebb autók után kell a legkevesebbet fizetni.)
Szerintem ezek kellenek hozzá és után jöhet reg adó műszaki stb...
Az már más dolog, hogy a papírozás többet ér mint a motor az inkább pech sztem! Én is néztem kintről hozott LC4-eket de azokhoz írták, hogy megvannak a kinti papírja szal forgalomba lehet helyezni. Még voltak olyanok amikhez írták, hogy csak hobbi célra az meg marad pályázni, vagy aki bátor az kimehet vele utcára.
email uazosember@gmail.com
Lenne felétek pár kérdésem.Szeretnék megtudni mindent KTM 640 Supermoto(2003)-ról.Nekem még sosem volt KTM -em és szeretném megtudni rossz tulajdonságait és a jókat.A héten ha minden jól megy akkor elcserélem a cbr motoromat egy 640 Sm-re és előtte szeretném tudni mire is figyeljek vételkor.Rátok gondoltam mert ti ismeritek a ktm et ti otthon vagytok benne:)))
előre is köszönöm válaszotokat és segítőkész hozzá állásotokat.
üdv:Gábor