Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tényleg mindig kapkodom a fejem hogy hol a rántott hús meg a sült krumpli!
A kínaiak már mindent hamisítanak! Már a német embereket is hamisítják.A hamis pont ugyanúgy néz ki mint egy német ember,csak kínában készül!
A Motul a legjobb bele!
Azért hízol te ennyire mert mindig megéhezel az olaj szagától mikor motorozol
Azt is hamisítják! A kínaiak belepisilnek a dobozba, és árulják...
De itt van pl ez a 10W-60-as ugyanúgy JASO MA.Full szintetikus,minősített olaj a többihez képest vicces áron!
http://www.formula3000.hu/shop...
Én floriolt szoktam bele tenni,szerintem az a legjobb,és nem is hamisítják!
Haver ilyen olajat használ a 200EXC-be és teljesen elégedett vele.Jó minőség és ár!
http://www.formula3000.hu/shop...
Van ebben is igazság, de kérdem én, hogy hol volt a Motorex 2003-ig? Sehol....2002-ben még a Shell volt a 'legjobb' olaj a KTM-be, mert azzal volt szerződése a gyárnak. De tényleg mindenki azt tegyen bele, ami neki a legjobb, és legszimpatikusabb, csak ne akarjon meggyőzni, hogy ez meg az egy szar, meg mert hamisítják. Én sok Castrol olajat adtam el, és volt, aki fél évet várt egy tribológiai vizsgálatra, mert hallotta hogy hamisítják, és mivel jó áron adtam neki, így megijedt. Jól elmondott mindennek a hátam mögött (persze bontatlan karton adtam neki), de amikor kiderül, hogy gyári az olaj, akkor már nem kért elnézést.
Gyerekek! KTM+Motorex= PÉNZ
Ha van pénzed akkor van KTM-ed és Motorex-ed!
Az olaj az egy érdekes téma pont a múltkor írtam a másik topicba erről! Egyébként én voltam Castrol oktatáson a munkámból kifolyólag és sok érdekeset és szépet hallottam! Komolyan vizsgálják azokat a gyártási eljárásokat amivel tudják szélesíteni azt a motorkört amivel a gyakorlat visszaigazolja hogy jobb vagy finomabb működést lehet elérni!
A Castrol katlogus szerint,
ha kiválasztod az autód vagy motorod típusát és azt az olajat teszed bele és abban a mennyiségben, csak az olaj miatt nem szenvedhet és nem is szenved károsodást a motor!
Aztán az egy másik kérdés (és ezt vizsgálják és felmérik a szak szervizek márka független műhelyeknél autókluboknál kérdőív alapján) hogy mondjuk az olasz autók is elmennek a Castrolal és semmi bajuk nem lesz tőle, de a tapasztalatok túlnyomó része azt mutatja hogy, érezhető pozitív különbség jelentkezik ha Selenia van benne!
Pl a ktm is elmegy bármelyik márkájú olajjal, de Ti írtátok, hogy bizony a Motorexel valamiért jobb a motor!
Még egy pl a jampi gyerek bejön hogy a most vásárolt bömbibe olaj csere lesz meg szűrők stb. Büszkén mondja az évjáratot a köbcentit és főleg a kw-ot majd megnézzük az olajat amit ír hozzá a katalógus na meg a liter árat aztán HOPPÁ sok lesz annyit nem akarok rákölteni... nincsen valami olcsóbb?! De van rakhatsz bel mást is viszont azt az olajat nem hozza a katalógus hiba azonos papíron a vizkózítási indexek, de nem full(Pl. Edge) csak fél szintetikus(Pl. Castrol Magnatec) megszületik a döntés legyen az olcsóbb olaj....!
Eltelik pár hét és jön főhősünk hogy nem jó valami mert a bömbi kiírta az előírt szerviz periódus 3/4-énél hogy pár száz km és olaj csere különben egy tapottatt sem mozdul!
Elmagyaráz, nagy nehezen megérti és megveszi a belevaló olajat!
Ennyi!
Túrbódízel olajat kell beletenni! nem vicc! 250 4T be simán bevállt,más motorban nem hallottam hosszútávú tapasztalatot,de a csereperiódus ha megvan,baj nem lesz...

2T be mindig castrolt kevertem a keverékbe 2ezer párszáz Ft-ért...sose volt gond,nem ragadt meg,nem kokszolt,semmi...
Berg 4T be castrolt nem tettem,mert elég volt az 5100 motul is...

váltóba meg 2T-nél atf olaj azt kalap kabát 1000Ft-ért...
úgy túl variállja sok ember ezt a témát,hogy csak na...jól írja giraffe,hogy a márkaszervízben miért bontanak szerződést egy olajbeszállítóval annak sok oka lehet, és mindenki arra esküszik amihez köze van,vagy kapcsolata...
az agip olajakat 2T keverékben is jónak mondják ismerősök,de miért vegyem 3ezren felül,ha van az alatt is olaj ami évek óta bevállt!
Az uccsó mondatod végén a másodikra tippelek.Én is úgy gondolom hogy a márkával nagyon lehet manipulálni.Én is csak azért vettem motorexet mert még kedvező árfekvésbe tudtam beszerezni.De nem írom le a többi olajat se mert szerintem is mind tudja azt amit megkövetelnek ezek a blokkok.Sokkal inkább a szervízintervallum kihúzása miatt megy tönkre a technika.
Bugic! Az olajos szaki szerint ugyanaz az ezer forintos olaj mindegyik, csak a marketingtől lesz ilyen drága, mert mesterségesen felnyomják az árát. Egy amerikában versenyző/motorozó fazon szerint, ha a kuplung nem lenne a szűk keresztmetszet, akkor ha időben cseréled, akár sima ásványi olajat is tehetnél a motorba. Nekem csak azzal van a problémám, amikor valaki kategorikusan szarozza a Castrolt. Holott tribológiai vizsgálat közelében se járt még, de talán még a szót sem ismeri. Mondja azt, hogy neki ennek tetszik a doboza, meg a formája, és ő ezért használja azt, de ne azt, hogy ez meg az egy szar....láttam már egy sor olyan KTM blokkot, amibe különböző olajok voltak, és mégis beszartak. Akkor most vagy minden olaj szar, vagy csak a tulajok voltak trehányok...
Ezt én is így gondolom hogy az olaj épp hogy a legkisebb tényező motor tartóssági szempontból.Az már inkább számít hogy milyen időközönként van cserélve.Elvégre az olajakat is besorolják egy követelményi osztályba.Mondjuk nem mindegy hogy azt épp hogy eléri vagy túl is teljesíti.Giraffe Castrolt valószínüleg időben lecseréli.Én a Motorexbe nem csalódtam de az annyába is ha már ilyen drága akkor legyen is jó olaj.Eddig senki se panaszkodott rá max az árára!De én aki keveset használom a motort inkább megveszem a drága olajat mintsem hogy kisérletezzek
Az a vicc, hogy az olajnagykeres mesélte pont, hogy egyik se jobb, mint a másik. A motul észter bázisú, amitől tényleg csendesebb, mint a castrol, mert egy vékony bevonatot képez minden alkatrészen, amivel érintkezik. Csak ez éppen a kenési tulajdonság kárára megy. Volt nálam KTM, amibe 10 óra után megállt a főtengely csapágy, pedig motul volt benne...az meg, hogy egy márkaszerviz miért bont fel egy szerződést, annak ezer oka lehet. De hidd el, hogy az a legutolsó, hogy milyen az olaj minősége....
Akkor biztos a márkaszervízes szerelő a "hülye", hogy pont azokat a motorokat vitték vissza csapágyasan amikbe Castrol olajat raktak, és érdekes módon a többi motorral semmi gáz nem volt! Biztos már te is tapasztaltad, mint Castrol rajongó, hogy a Castrol olaj hidegen is majdnem úgy folyik mint a víz, de melegen már biztos, ha nem jobban! Szerinted egy ilyen olaj mit csinál egy csapágyban nagy kompresszió alatt? Kipréselődik a csapágyból és nem képez a két réteg között olajfilmet! De a Suzukinál is biztos hülyék, hogy felbontották a szerződést a Castrollal... És én meg csak beképzelem, hogy a Castrol után a Motul olajjal sokkal finomabb a motor és a kuplung...! ...És azért vettem 1900- forintért a Castrol Power 1 olajat literenként mert sokkal jobb, mint az ugyanilyen kaliberű Mol olaj 2500-ért...!
Te tudod mit raksz a motorodba...
Szerintem meg a nem hamisított Castrol (4T) is szar
Legalábbis nekem az LC4-be _nagyon_ nem vált be. Más olajokkal érdekes módon nem volt baja.
Castrol 2T olajjal szintén nem volt gondom.
Na ez az urban legend! Szerbiában van egy finomító, ahol állítólag hamisítanak, de olyan dobozba töltik, amibe kéred...hagyjátok már ezt a Castrol szar, mert hamisítják dumát. 1988 óta használom, hogy-hogy nem futottam még bele egy hamisított példányba sem? Ja, hogy nem hugyé-szaré akarok olajat venni?
Én személy szerint a Castrolt nem erőltetném, állítólag hamisítják és én is kidobtam a motorokból! Jobb is lett a motor a másik olajtól (Motul 5100 10w-40), a másikban meg Agip Racing 10w-60. A szervízben is megerősítették..., nem csak Urban legend!
köszönöm
Ez a castrol jó bele? Szart nem akarok beletenni de ha nem muszáj 8ezerér venni olajat
Hali!
Én ilyet nem tennék az exc-be akkor inkább a 10W-50.A Castrol racing 4T 10W-50 ami még kedvező áru.Repsolt tudtommal nem szereti.Motorex drága nagyon de azt csak ajánlani tudom.
Persze wrp wo-3050 illetve 3051
Hali!
Kipuvég külön mennyi?