Értem. Az a baj, h enduroval meg nem az igazi krosszozni. Sok a gangolás embernek állandóan váltogatnia kell, mert elfogynak a sebességek. És az endurok még nehezebbek is jóval a krosszgépeknél, ami nekem szintén hátrány.
Ha választanod kellene, akkor inkább CRF v KXF v RMZ?
volt egy pár crf, én szerettem őket, bajom nem nagyon volt velük, mondjuk gyorsabban fogy motorikusan mint egy enduros motor, jo sok dugot láncot stb cserélgettem bennük márha azt a 2 centi magas aluminium lapot dugonak lehet nevezni azzal a vicces kis szoknyával... dehát az összes 4t krossz ilyen, ez van valamit valamiért...
pl, nekem sose volt egyiken se titán szelep gondom , amire sokan panaszkodnak , persze folyamatosan ellenőrizve volt, tudni kell hogy lapkás, amihez nem árt némi szerelő tudás szoval én inkább olyan embernek ajánlom aki saját maga meg tudja csinálni otthon, a vezérműlánc cserétöl kezdve bármit... amugy sokba lesz.
endurora nem jo főleg szoposabb szituban rögtön lefő a tea....
amugy a 4t krosszok alacsony ára tükrözi a gyors elfogyásukat, ez egy ilyen bicigli.
futomű krosszpályás, szerintem teljesen jo, sok asztal tulugrást megold kivéd...
Bálint!
Neked voltak CRF-jeid. Kérdésemre válaszolhatnál. Nekem full pályára kell motor, 4t. KXF / RMZ / CRF ami szóba jöhet, alkatrészárak nagyjából megegyeznek mindegyik márkánál.
A kérdésem az volna (mindenképp 06évj utánit akarok), hogy a CRF-ekről van e bármiféle városi legenda, típushiba..stb 07évjárattól kezdve?
Előre is köszi
Gyerekek! A mousse ugyanúgy üzemórás, mint bármely fontos alkatrész. Nem véletlenül van több méret belőle, hisz ahogy használod, úgy zömül össze, és lesz használhatatlan. Tehát, ha egy darabban van, még akkor sem biztos hogy ér egy forintot is, nem beszélve arról, ha több darabban van...de ti tudjátok...
most csináltam az aksi helyére egy király kis szerszámost..mert mostanában ...sem indul önindítóval...az sx
viszont akarok rá valahova olyan kis tatyót még...előre a rajtszám tábla mögé?
mibe akarod tenni? utcára,pályára nem alkalmas,csak azért írom
530exc-be pont így 2db-ban lévőt tettünk be,eddig nincs gond,de csak off-road használják...
Ha választanod kellene, akkor inkább CRF v KXF v RMZ?
pl, nekem sose volt egyiken se titán szelep gondom , amire sokan panaszkodnak , persze folyamatosan ellenőrizve volt, tudni kell hogy lapkás, amihez nem árt némi szerelő tudás szoval én inkább olyan embernek ajánlom aki saját maga meg tudja csinálni otthon, a vezérműlánc cserétöl kezdve bármit... amugy sokba lesz.
endurora nem jo főleg szoposabb szituban rögtön lefő a tea....
amugy a 4t krosszok alacsony ára tükrözi a gyors elfogyásukat, ez egy ilyen bicigli.
futomű krosszpályás, szerintem teljesen jo, sok asztal tulugrást megold kivéd...
Neked voltak CRF-jeid. Kérdésemre válaszolhatnál. Nekem full pályára kell motor, 4t. KXF / RMZ / CRF ami szóba jöhet, alkatrészárak nagyjából megegyeznek mindegyik márkánál.
A kérdésem az volna (mindenképp 06évj utánit akarok), hogy a CRF-ekről van e bármiféle városi legenda, típushiba..stb 07évjárattól kezdve?
Előre is köszi
van egy eladó Albert dobom, ha vkit érdekel kérem írjon Köszönöm.
sorry ha másnak is kellett volna
viszont akarok rá valahova olyan kis tatyót még...előre a rajtszám tábla mögé?
előre is köszi a válaszokat
ez, mi a az?
hova lehet ezeket szerelni...
ha már el is keltt csináltatnék ilyet...de hova szokták rakni?
530exc-be pont így 2db-ban lévőt tettünk be,eddig nincs gond,de csak off-road használják...