Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah, és mennyi időnként cseréltél dugót(órában mérve), szelephézag..stb?
Értem. Az a baj, h enduroval meg nem az igazi krosszozni. Sok a gangolás embernek állandóan váltogatnia kell, mert elfogynak a sebességek. És az endurok még nehezebbek is jóval a krosszgépeknél, ami nekem szintén hátrány.
Ha választanod kellene, akkor inkább CRF v KXF v RMZ?
volt egy pár crf, én szerettem őket, bajom nem nagyon volt velük, mondjuk gyorsabban fogy motorikusan mint egy enduros motor, jo sok dugot láncot stb cserélgettem bennük márha azt a 2 centi magas aluminium lapot dugonak lehet nevezni azzal a vicces kis szoknyával... dehát az összes 4t krossz ilyen, ez van valamit valamiért...
pl, nekem sose volt egyiken se titán szelep gondom , amire sokan panaszkodnak , persze folyamatosan ellenőrizve volt, tudni kell hogy lapkás, amihez nem árt némi szerelő tudás szoval én inkább olyan embernek ajánlom aki saját maga meg tudja csinálni otthon, a vezérműlánc cserétöl kezdve bármit... amugy sokba lesz.
endurora nem jo főleg szoposabb szituban rögtön lefő a tea....

amugy a 4t krosszok alacsony ára tükrözi a gyors elfogyásukat, ez egy ilyen bicigli.

futomű krosszpályás, szerintem teljesen jo, sok asztal tulugrást megold kivéd...
kösz a tippet.. nekem se mükszik megnéztem, de ez legyen a legnagyobb gondja..
Bálint!
Neked voltak CRF-jeid. Kérdésemre válaszolhatnál. Nekem full pályára kell motor, 4t. KXF / RMZ / CRF ami szóba jöhet, alkatrészárak nagyjából megegyeznek mindegyik márkánál.
A kérdésem az volna (mindenképp 06évj utánit akarok), hogy a CRF-ekről van e bármiféle városi legenda, típushiba..stb 07évjárattól kezdve?
Előre is köszi
Ha valakit érdekel 3000Ft
Akaszd a nyakadba!
Tedd az önindító helyére Vagy a küllőkre
Sziasztok!

van egy eladó Albert dobom, ha vkit érdekel kérem írjon Köszönöm.
elvileg mikor tartalékra teszed a gépet akkor kigyullad a lámpa és kiírná h mennyi km tudsz még menni! de nekem nincs benne a szenzor..
nekem is van egy olyan tatyóm eladó
Üdv urak. Valaki rájött h mire jó a műszerfalon (Lc4) a Trip F mód?
Gyerekek! A mousse ugyanúgy üzemórás, mint bármely fontos alkatrész. Nem véletlenül van több méret belőle, hisz ahogy használod, úgy zömül össze, és lesz használhatatlan. Tehát, ha egy darabban van, még akkor sem biztos hogy ér egy forintot is, nem beszélve arról, ha több darabban van...de ti tudjátok...
mi hátra 18asba tettük, véleményem szerint nem lehet rosz előre sem,csak jól szorítsa fel a felni peremére a gumi falcát!
Adatlap?
sorry a variálásért
nem vár költekezni való miatt, BUGIC kollega tied a vétel joga
gaborvezer kukac citromail pont hu
gaborvezer dobj egy mail cimet v telszámot,amire küldhetem a címem...
sorry ha másnak is kellett volna
most csináltam az aksi helyére egy király kis szerszámost..mert mostanában ...sem indul önindítóval...az sx
viszont akarok rá valahova olyan kis tatyót még...előre a rajtszám tábla mögé?

előre is köszi a válaszokat
Sziasztok
ez, mi a az?
hova lehet ezeket szerelni...
ha már el is keltt csináltatnék ilyet...de hova szokták rakni?
21collba előre. csak terep+minimális aszfalt...
mibe akarod tenni? utcára,pályára nem alkalmas,csak azért írom
530exc-be pont így 2db-ban lévőt tettünk be,eddig nincs gond,de csak off-road használják...
Rendben legyen 3+posta akkor a címemre küldheted!Persze ha nem kell az elöttem lévőknek
Adsz egy elérhetőséget email címet mert kellene akkor a tasi.