A tieden is van autodeko...én egy darabig jártam a 625-tel szakadt dekobowdennel és úgy is simán működött a dolog, de tény hogy a kézivel lényegesen egyértelműbb a dolog...
Akkor no problem!
Amúgy szerintem az is tök laza mikor egy rúgással beröffentesz egy gépet aminek az van az oldalára írva hogy "625" (vagy "620")...mondjuk ez főleg nálam volt érdekes, mert nem nagyon nézték ki belőlem hogy a 65 kilómmal be tudom rúgni (pedig ugye nem erő kell hozzá hanem ész és/vagy rutin)
Meg voltak ilyen vicces sztorik mikor Ócsán a szervizben engem kértek meg hogy indítsak be mindenféle lemerült akksijú gépeket...pl. így próbálhattam ki a 660 Rally-t is...
Tényleg tök fölösleges, SM-ra meg pláne (terepen azért előfordulhat olyan szitu amikor marha macerás berúgni a gépet). Meg tök jól lehet szivatni vele a népet hogy aki nem tudja hogy kell indítani az csak kalimpál ezerrel vagy ugrál a berúgókaron azt' jól nem történik semmi, Te meg egy laza rúgással beindítod
u hétfön az enyém is igy fog kinézni,gumicsere miegymás...
amikor ti mossátok a motort,használtok a légszürö helyett ilyen müanyag védöt?nekem nincs,de azt mondták az nem árt.......
én nem csinálok belőle problémát...deko behúz,lerúg,holtpontig vissza,deko ki,rugás...már pöfög.
Amúgy szerintem az is tök laza mikor egy rúgással beröffentesz egy gépet aminek az van az oldalára írva hogy "625" (vagy "620")...mondjuk ez főleg nálam volt érdekes, mert nem nagyon nézték ki belőlem hogy a 65 kilómmal be tudom rúgni (pedig ugye nem erő kell hozzá hanem ész és/vagy rutin)
Meg voltak ilyen vicces sztorik mikor Ócsán a szervizben engem kértek meg hogy indítsak be mindenféle lemerült akksijú gépeket...pl. így próbálhattam ki a 660 Rally-t is...
a crmet meg kézzel is be lehet de akor is praktikusabb, szerintem
De ha nincs nem fogok sikítani
akkor semmi esély rá?
amikor ti mossátok a motort,használtok a légszürö helyett ilyen müanyag védöt?nekem nincs,de azt mondták az nem árt.......