Lenne egy olyan kérdésem hogy az alábbi linken megtalálható LC4-nek mitől ilyen fényesek az idomjai?
Le vannak lakkozva vagy valami viasszal be vannak kenve vagy mitől?
Mert alapból nem fényesek, és én is szeretném ha igy néznének ki.
Köszi! http://www.sportmotor.hu/motor...
pedig ahogy elnézem mindenki csak jot akar neked, nincs olyan motor ami mindenhová jo...
mert azok az öszvérek általában pont sehol nem jok, az lc4 jo aszfaltra, de terepen nagy küzdelem lesz, hacsak valaki nem az üldögélős főldutas gurulást nevezi enduronak... arra jo.
Ez így igaz!
Csak egy kis adalék a z egészhez kortisz-nek:
Én szeretek endúrózni és krosszozni is egyaránt, endúróm van de pályára is járok néha mivel nem sűrűn van kivel mennem! És már itt is úgy vagyok vele hogy 2 motor kellene. Pedig ez a 2 műfaj közelebb van egymáshoz mint a supermoto és endúró!
Szerintem várj nézelődj, és ha vannak ismerősök menj minél többet terepen is endúróval, utána pedig supermotóval, előbb utóbb rájössz mi lesz a kompromisszum.
havernak van itt egy drz-je,vegyesen használja 70 % aszfalt 30 % terep,tavaly előtt ősszel vette,tavaly őszig használta (még télen is tolta,de keveset) és több mint 15.000km ment bele felújítás semmi nélkül,és még most is csak gumit kell cserélni,meg szelepet állítani! Én is így szeretném használni,de ezt az excvel nem szabad megcsinálni,mert nagyon zsebbe nyúlós,érted Ádi? De a dörözöt már nem akarok,erőseb után gyengébbre ráülni nem épp múlatságos!
Ja és ez csak egy tanács volt!Amúgy meg azt veszel amit akarsz Nézegettem azért az LC4-eket amik rendszámosak hát még drágábbak mint a hasonló koru EXC-k Én veszek most tavaszal egy 125 4T XT yamahát aztán meg van oldva a munkahelyre szaladgálás
Hát fiam azért írsz egy pár marhaságot neharagudjá meg Kezdjük ott hogy fentartás!Mivel én nem járok utcán a motorommal mert szerintem hülyeség egy ilyen géppel az utcákat járni ezért csak terepen hajtom!Terepen meg pár óra alatt ki tudod tombolni magad távol az autók a gyalogosok a jardok a kresztábláktól!Jobb ha tőlem tudod hogy egy motor sose elég hogy mindkét helyen olyan élményt nyújtson mint egy direkt terepre vagy utcára tervezett gép!Ez olyan mint a 4évszakos gumi.Jó jó de igazából sehova nem jó!Neked tudnod kéne milyen az LC4 mert volt neked!De garantálom neked hogy egyszer űlj rá egy EXC-re próbáld ki terepen aztán űlj rá egy LC4-re!Szervizelésről meg annyit hogy én keveset megyek a motorral de azért mindig megtudom venni a kopó dolgokat hozzá!Azért ez nem egy crossmotor!Hozzáteszem lófasz ami pénzt keresek de spórolok itt ott fusizok és fenn tudom tartani a motort!Hidd el az LC4-re se fogsz sokkal kevesebbet költeni ezt garantálom!Szóval ha keveset akarsz terepezni és inkább utca meg város akkor LC4.De ha terepen akarsz motorozni legfőképp akkor az EXC-t válaszd mert az oda való!
nem tudom mennyire figyeltétek már meg,de erre kelet Magyarországon jóval kevesebb pénze van az embereknek,mint felétek nyugaton,így vagy vesznek egy 10-20 évnél öregebb járgányt,vagy kitalálnak egy gazdaságosabb megoldást!
Sokszor leírtátok már hogy az exc nem utcai motor,csak akkor ha az ember dúsgazdag,és nem számít mikor mit kell benne cserélni,meg az olaj ára annyi,mint a vízé! Ha mindkét helyen akarja az ember használni akkor Lc4!
Az a gép a legideálisabb mindkét használatra,viszont terepen endurozni nehezebb vele,mint egy exc-vel,mert a súlya is nagyobb,( villaszög,vázgeometria ...ahogy írtad),de mivel az ülés is szélesebb,és a tank is nagyobb,így mozogni is nehezebb rajta,mint az exc-n!
Marad az átalakítás (persze ha lehet,és úgy néz ki lehet,mert Petyának sikerült),és nem kell 15-20 üzemóránként olajat cserélni,és terepezni is könnyebb lesz vele valamelyest!
Hidd el hogy jobb lenne nekem is,meg másnak is hogy exc-t vegyen,de nincs annyi lóvé hogy ezt megengedhessük magunknak,vagy két motort tartsunk mint te,és ezt ne vedd sértésnek!
Bugic father,tényleg jó gép a drz,csak mégse ér fel egy Mattighofen-nel!
Bugic! Hiába mondod neki! Rá rak egy másik tankot és jobb lesz mint egy EXC. A súly,villaszög,vázgeometria nem számit! Csak a tank!Nem is értem minek az a sok mérnök a KTM-hez?
Ahogy érzed!Utcát nem kérdőjelezem meg oda tényleg vegyen az ember LC4-et!De terepre a 150kilós LC4 kicsit sok,mégha lecseréled az idomokat az EXC-ére akkor is!Olcsóság meg relatív!Mivel kb egy árban mozog az LC4 az EXC-vel.Itt az érvényes forgalmis gépekről beszélek.Mert ha nincs papír az LC4-en akkor szarér hugyér kapsz de EXC-t nem!Ez is mutatja hogy az LC4-et inkább utcára találták ki.Ha spórolni akarsz akkor vegyél egy DRZ-t
az is sokat számít hogy egy honda xr-en batár nagy tank van,és nem tudsz rajta mozogni,vagy egy vékony,és ide oda dobálod a segged meg a motort ahova akarod!
na meg az exc-n szebbek az idomok is,az se elhanyagolható!
így hát kellemeset a hasznossal! egy erősebb smc-re vagy sxc-re rápakolni egy exc külsőt,már jobb hatást kelt,terepen is könnyebb lesz a kezelhetősége,mint vastag üléssel és tankkal,igaz hogy nem lesz olyan erős mint az exc-de tartósabb is lesz minkét használathoz-utca-terep,meg lóvéba is kevesebb
aki így akarja használni,annak ez a legmegfelelőbb összeállítás!
Supermotózni városba olyan mindegy hogy most LC4 tank vagy EXC.Lesz egy 8literes tankod rajta.Endurózni meg a súly nagyon is sokat számít!Nehéz marad ugyanúgy a gép szóval nem nyersz vele sokat.
Azt nem mondtam hogy nem lehet megcsinálni hogy a tankot felvarázsolod rá valahogy csak hülyén néz ki szerintem.Az LC4 tankra mondtam hogy idiótán nézne ki az SX-EXC tank idom.Amúgy meg minek farigcsálni?Úgyse lesz az LC4 olyan könnyű mint az SX-EXC!
Le vannak lakkozva vagy valami viasszal be vannak kenve vagy mitől?
Mert alapból nem fényesek, és én is szeretném ha igy néznének ki.
Köszi!
http://www.sportmotor.hu/motor...