Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát jó hogy
akkor ezért nem tudok ugratni..nem nyomatékolom meg a csavarokat repülés közbe
persze, hogy megnézzem mennyi Newton hat a kerékcsavarokra, meg a teló rögzítőkre
ja egyébként azt nem használtem.15ezer pénz ami jó ilyen kis nyomaték méréséhez.inkább érzésböl csináltam
mondjuk sosem csináltam még ilyet,ugy h tul sok mindent nem éreztem
de remélem jo lett.
nomatékkulcs kell a földetéréshez?
megcsináltam
nyomaték kulcs nem ártana nekem sem....
igazán nincs mit,csak ügyesen
komoly szerkezet!
értem.
köszönöm a segitséget!
minnyá átnézek a szomszédba
ez 109 euro
nekem ilyen van (hála az E-on nak)
huligánus úr meg baszik bejönni az Sm fórumba?
hát azzal lenne az igazi,de azért meglehet csinálni sima racsnis kulcsal,csak érzéssel,mert ha kihúzod a menetet a blokkból akkor finoman fogalmazva is baszhatod.
10 ezerért nem is kapni olyat amelyikre a 8 as fejet rá tudod tenni
értelek.gondolom gyári lesz mert onnan jön ahol vettük motort.
még annyi h szerinted nagy gáz ha nem nyomatékkulcsal huzom meg a csavarokat?
mert ha még arra is elköltök 10ezret nem lesz lovém a végén motorozni
meg fogod látni a gyári az zöld szinű és vékony fekete tömitő van rajta,ha mégsem akkor kel az a gél (szerintem)
értelek...csak akkor azt nem értem,hogy minek küldenek hozzá ilyen zselét is?amikor elvileg ök is tudják h nem kell
vagy csak h legyen?akkor az csak az utángyártott tömitésekhez kell?
Szépen sorba rakták.
szoval a lényeg,hogy a plussz tömitőanyag miatt ne legyen nagyobb a hézag
csao Lacika a gyári ktm tömítésen van egy vékony fekete tömítő réteg azt nem is szabad bekenni,mert amit leveszel deknit abban van a kiegyenlítő tengely csapágya is.
nyomatékkulcsom nincs.
ja igen azt már mondták h nem kell kell leengedni csak oldalra forditani és kész.
nem tudom megvárni az olajcserét mert eléggé jön.mondhatni fröcsög
holnap érkezik a tömités meg az a zselé vagy mi amivel be kell kenni.
majd csak megelssz hétvégére még eggyet kellene idén gurulni.
de köszi a sok választ
komoly kép