Én sem tudom, csak képet láttam róla, ezért kérdezlek titeket Ktm-eseket, hogy hátha tudtok erről a tipusról vmit. Egs-nek írják, de nem vagyok benne biztos, hogy ez az a kategória lenne :S Azért lenne fontos, mert ha hozzá jutok, legalább tudjam, ha alkatrész kell, milyen tipusra kérjek!
Helló!
Új vagyok ezen a topicon, és a segítségeteket szeretném kérni!
Erről a motorról ki,mit tud? Valami paraméter, kategória, tipus hiba?
Holnap hozzá jutok, és szeretnék előtte tájékozódni róla, ha tudnátok benne segíteni!
Előre is köszi!
És az mikor volt, 1982-ben?
Mert már az autókra se kötelező a sárcsapó gumi vagy 10 éve (addig tényleg kellett motorra is, anno az MZ-mre kellett gyártsak egyet gumiszőnyegből )...de ha ez így lenne, a legtöbb motor új korában sem vizsgázhatna le
2db tükör kötelező, elvileg a hátsó kerék tengelyig leérő sárvédő és macskaszem kötelező lenne, de sokban függ a rendőrtől, és hogy te hogyan állsz a yardhoz.
nem jó helyre viszed. Én csak a tükröket szoktam feltenni az a kressz szerinti követelmény.
Az enyém sm szettel vizsgázott vágott slick gumikkal . Tesómé krosz gumival és azon röhögtek a vizsgán, hogy hogyan rezeg a motor ahogy a görgőn fut a krossz gumi
Én kaptam hozzá minden szirszart!Indexet,visszapillantókat,bazinagy hátsó idomot lámpával stb...Egyik sincs fent csak műszakira díszitem fel mint a karácsonyfát de már műszaki se kell mert kivonattam a forgalomból.Egyébként ledöbbentem 2éve műszakin minden fent volt a gépen és a gyári KTM SM szettbe kötöttek bele hogy nem azzal jön ki a gyárból!Bezzeg a bátyámén vacsiúj crossgumi amivel utcára nem mehetnél senkit se zavart!Buzik ezek!Jattolj az a lényeg arra mennek mindig
éppen ezt írtam.. ha ÁT IS MEGY! magyarul jó fej mindenki akkor a rendőr nem szól?.. én jó helyre viszem mert kereszt apámnak műhelye van és vizsgáztat is autót motort kamiont mindent! :D csak én ezt hogy nem kell de ha van működjön dolgot a simsonos titánkoromban hallottam utoljára..
Rossz helyre viszed műszakira!
Azt nem tudom hogy baszogat-e érte a rendőr,mert csak az erdőbe használom,ott meg nem nagyon van rendőr.Ha van,akkor meg nem állok meg neki!
ha az exc-n nincs gyárilag index se tükör, akkor h mennek át a műszakin? ha ott át is megy a rendőr nem baszogat érte exc tulajok? :D mert nekem már ott tartottunk hogy hol a macskaszem.. :S
Új vagyok ezen a topicon, és a segítségeteket szeretném kérni!
Erről a motorról ki,mit tud? Valami paraméter, kategória, tipus hiba?
Holnap hozzá jutok, és szeretnék előtte tájékozódni róla, ha tudnátok benne segíteni!
Előre is köszi!
nem tudom mikor volt, de még az ikarus padlójából vágtam ki gumilapot
Mert már az autókra se kötelező a sárcsapó gumi vagy 10 éve (addig tényleg kellett motorra is, anno az MZ-mre kellett gyártsak egyet gumiszőnyegből )...de ha ez így lenne, a legtöbb motor új korában sem vizsgázhatna le
Ezt a faszságot honnan vetted
KTM-nél pont megvalósítható
2db tükör kötelező, elvileg a hátsó kerék tengelyig leérő sárvédő és macskaszem kötelező lenne, de sokban függ a rendőrtől, és hogy te hogyan állsz a yardhoz.
Az enyém sm szettel vizsgázott vágott slick gumikkal . Tesómé krosz gumival és azon röhögtek a vizsgán, hogy hogyan rezeg a motor ahogy a görgőn fut a krossz gumi
Azt nem tudom hogy baszogat-e érte a rendőr,mert csak az erdőbe használom,ott meg nem nagyon van rendőr.Ha van,akkor meg nem állok meg neki!