Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Dew!

Sikerült kibogozni,és meg van elől hátul a váltóáram 12V! most már csak kötés és minden működik Majd lassan mehetünk motorozni!
Az aunerba 26 vagy 28 volt a második. Asszem joker a neve.
raks nézdmeg itt motoinvest kft
Az új fejidomos van a buzi gömböjű lámpával....
volt benne a xenon, durván 3x jobb! csak megtaláltak a zsaruk...
Azért gondoltam egy duplásra, és ha gáz van, lekapcsolom a xenont és marad a halogén :)
Tudsz airoh bukót? Ilyen vagy Ilyen lenne?
Alapból úgy vettem a motor,hogy nem volt bekötve!Plusz a lámpa kapcsoló is le van szerelve róla!Mivel most az egész motor darabokba volt,úgy döntöttem minden megcsinálok rajta,és ez az egy dolog az ami kifogot rajtunk!De neked sikerült megoldani Ugyan is volt egy felesleges sárga ami a gyújtásról jött és 1barna ami a kábel kötegen volt a többinek meg volt a helye! Haza érek próba és ha jóakkor már csak a himba szett kell
Xenont amúgy se lehet beépíteni utólag csak ha műbizonylatos!De nem kell xenon ahoz hogy jó fénye legyen a lámpádnak!Lehet venni egész jó teljesítményü izzókat!Ami neked van fejidom ahoz elég nehéz találni ilyet a foglalat miatt de pl a régebbi kocka fejidomba lehetett egész brutál fényü izzót venni.Azt most nemtudom hogy H hányas ez mind mert fogalmam sincs róla!Mindenesetre utángyártott fejidom van annyi mint a szemét ezért nézz körül a piacon!Ajánlanám a Yamaha WR fejidomot egész olcsón van és nagyon jó a fényereje!Apróban is találsz!Csak kék van az a bibi de át kell festeni vagy matrciázni és tuti
Üdv!

az a kérdésem van, hogy ilyen fejidom kéne nekem ( duplás KTM-re)
mert ugye nem engedik a xenont. nekem van egy motor xenonom és szeretném az egyiket halogénre, a másikat xenonra átcserélni.
Tudni illik a KTM lámpával nem sok mindent lehet látni.
Tud valaki ilyesmit ajánlani? ami H1, H4 vagy ilyen közismert foglalatú és dupla?
Ha valakit érdekel..
Eladó KTM Duke KRJ Racing dobok!
Továbbá egy KTM váltókar!
Sziasztok!Eladó Goodridges kevlár fékcső 68 cm hosszú.Ár:8.000 ft 0620 3498275
Piros,fekete,zöld pipa.
A mellékelt képen lévő van neked?
Ha igen, a szervízkönyv szerint, sárga és a barna között kell mérni, ott van fesz, ha jó. Egyenáram 12V-t ne keressetek, ezen csak váltóáram lesz 12-14 V között(multimétert át kell dugni/kapcsolni AC mérésre, különben nem mutat semmit.)

Nézegettem egyik manuál kapcsolási rajzát(KTM_250_380_sx_mxc_exc_1999_2003), szerintem a 99 es hasonló.
A szerint mondjuk mind a két sárgának be kéne mennie a kábelkötegbe. Egyik elvileg barnában folytatódik másik meg sárgában. A barna egyik vége rámegy a feszszabályzóra, a sárga ami szintén sárgaként folytatódik meg egyik ágban megy a hátsó féklámpa kapcsolóhoz, illetve mind2 megy a világítás kapcsolóhoz is.

Remélem sikerül kibogozni és megoldani!
Egyébként mi a baj? Nem világít?
Szia Dew!

2 db(TYMPANIUM) feszszabályzós,ami nekem benne van,a gyújtásról 5db vezeték jön fel,2db sárga,1db piros,1db fekete,1db zöld!A piros,fekete,zöld bele megy a trafóba,1sárga a kábelkötegbe(2-es kábel amit küldtél linket)1db sárga szabadon marad aminek nem találjuk a helyét!
A trafóból ki jön még 1db narancs is amire van most kötve az áramtalanítóm!Nagyából ennyi!
Melyik változat van neked?
Az 1(KOKU) vagy a 2 db(TYMPANIUM) feszszabályzós?
Maga a feszszabályzó elvileg a vázon a két hűtő között a tank alatt
Ha egyenáramos, akkor 4 pólus 2 sárga be a gyújtásról és fekete(-) piros (+) ezen jön ki a 12V egyenáram.
Ha váltóáramos, akkor 1 be 1 ki, az a be ami a gyújtástól jön fel, a másik végén van a 12V ilyenkor meg a váz adja a testet.
Több variáció szerintem nincs, bár ki tudja
Szia Dew!
Szét nézek majd rajta!
A lámpát akarjuk vissza kötni,de multiméterrel nem sikerült 12V mérni!Próba lámpával sikerült találni tegnap áramot!A legnagyobb gondom az hogy tank fel karbi megtöltés,majd tank le járatás és mérés!Már kezdek bele fáradni ezért keresünk valami kapcsolási rajzot hozzá!Remélem itt találunk valami ki indulási pontot! 1000köszönet Dew! Valahogy megfogom ezt neked hálálni!
Kinéztem már pár gumit pedig
neeem,csak poén.de nagyon durva készlet
Na neszivass minket ez komolyan a te cuccod Mert akkor elkezdek guberálni mi is kéne onnan
Van egy pár eladó cuccom
Szia!

Itt van egy vagon gyújtás kapcsolási rajz
Meg kéne nézni a típusszámát és az alapján lehet megvan , de ha esetleg felismered a gyújtásod, akkor nézhetsz itt rajzokat.

Ha beindítod és van egy multiméter, akkor gyorsba ki lehet mérni Nekem van valahol, oda adom, ha nektek nincs. Egyébként arra tippelek, hogy a lendkeréktől rögtön fel kéne jönnie valamelyik szálon a 12V váltónak, egyen 12V meg valamelyik dobozból jön ki Mit akartok bekötni?
Sziasztok van egy eladó Bergem,gondolom láttátok már a használtautón,de ha vkit érdekelne itt felvehetitek velem a kapcsolatot.

HASZNÁLTAUTÓ Husaberg hírdetés

Husaberg Fe 600 típusú motorom, hibátlan motorikus és műszaki állapotban. Teljes felújításon esett át, új dugattyú (wössner) gyűrűk, új szelepszár szimeringek (új tömítések). Jó lánc lánckerék, elöl hátul brembo fékek, fém fékcsövek, új gyújtásrész, domino kormány, excel felnik, öhlins futómű elöl hátul állítható keménységűek. A motor mindig szervizelve volt (olajcsere Motul olajjal). A motor eladásának oka, más típusú motor vásárlás. Esetleg csere/beszámítás érdekel Honda hornet 600-ra 2005-2007 évj(külföldi papírosra is).
Nem, de mindjárt rácsörgök, hogy mi a szitu!
halihó nem kaptál még árat airoh bukóra?
Szia Dew!

Köszönöm a segítséget!Sok hasznos dolog van benne ami kellett! Bár a kötési rajz nem egyezik a 360-al
De remélem össze tudjuk valahogy hozni csak ki jönne belőle valahol 12V
Az egész szarul van írva

de amúgy jogos....
a címben az 'am'-et cseréld meg 'ma'-ra, mert szarul írtam