Nem tudom ! csak ötlet... Lehet, hogy az a lyuk "jelzésnek" van odarakva !
magyarázat: "elszállt" a tömbszelencét v. szimmeringed, és ahelyett, hogy a motorolajjal keveredne, inkább azon a lyukon szivárog ! ....talán, nem tudom.
Az első képen lévő lyukban nekem sincs csavarom... Sztem. nem kell oda!
A leeresztőcsavarnál nem lehet hogy kosz került a rézalátét alá és azért folyik? Ami meg onnan kifolyik az terjeng a tömítés mentén? Ha letakarítod (esetleg kicseréled a rézalátétet), föltöltöd folyadékkal és kicsit járatod, pihenteted akkor kellene megnézni...
tegnap egész délután motoroztunk (erdő-mező- Somogybabod), este 8kor értem haza és lefeküdtem. Ma reggel megyek ki látom nagy tócsa a motor alatt . Azt hittem a benzintank szivárog, de közelebbmentem és láttam, hogy zöldes folyadék. Na mondom akkor a vízhűtőm lukas. De nem.
A hengerfej tömítéseknél körbe végig szivárog a víz
hello!
hallott már valaki ktm rslf 80ról? gyárilag sachs blokk van benne.(80 sw típus) leginkább simsonhoz hasonlítható.ehez kellene gyári gyújtás kompletten, alaplap, gyújtótrafó meg minden ami kell hozzá.választ előre is köszi!
hello!
meg emiatt a 4T kevesebbet eszik, plusz egyenletesebb a nyomatéka, szoval utcára sztem is jobb, csak kár, h nem ugy vannak ak ategoriák jogsiban mint mondjuk versenynél (125 2T 250 4T)
akkor nekem se DT-m lenne az tuti
Aki akar ilyet siessen, mert egyelőre ez az egy pár van belőle és szerintem a közeljövőben nem nagyon lesz időm foglalkozni ilyesmivel, szal 1-2 hónapig biztosan nem lesz több!
Azért mert egy 4t sokkal kisebb fordulatszámon pörög, mint egy 2t....például...
Egy 2t-t pörgetni kell, ahhoz hogy leadja az optimális teljesítményét..
Gondold el hogy mondjuk 50 km-en keresztül kéne majdnem teigázon menned vele...szerinted?
magyarázat: "elszállt" a tömbszelencét v. szimmeringed, és ahelyett, hogy a motorolajjal keveredne, inkább azon a lyukon szivárog ! ....talán, nem tudom.