Bármelyik ktm kereskedésben rendelnek ilyen alapmatricát neked, ráadásul eredeti osztrákot... de nem olcsó, viszont pontos a méret és nem kell vele bíbelődni, minőségi, nem tekeredik fel a széle , mosható, bírja a vizet. szóval egyszer kell megvenni....
Hy all! Vettem 4 db gyárilag exc-re való indexet, mocin még nem volt a lényeg, h két részben lehet őket összerakni ! A lámpa részt és a rugalmas "szár" részt egymásba tudom csúztatni, de nem marad egyben, simán kiesik belőle! Összekell ragasztani vagy csak van vmi trükje?
Légyszi segítsetek!
Amikor megvettem a motoromat, rá 2 napra találtam rá a tiédre...ha hamarabb látom ezért megyek...
Ár csökkenés is volt ugy látom.
Esetleg valami telibe képet tudnál rakni fel? ( akkor is csak ezek voltak)
Csá!van ötletem ki vagy:)de hogy neked fiad? akkor nem tuti a tippem!Am ja bnőm ott lakott(múlt már) mind1 felveszlek msn-re ha vagy majd beszélünk ott!
Mi ismerjük egymást am. látásból,vagyis ha annyit mondok hogy nekem volt az Evo Mito akkor sztem tudod kivagyok,neked meg barátnőd a virágferencen lakik vagy lakott nem?
Nemismerem a srácot,de majd mehetünk csapatni
Jaja igen Hehe-re gondoltam mert volt náluk is egy ilyen,pár napig a fia szaladgált vele de az nagyon haldoklott
na 1 új mocis a környékről! Remélem majd jössz velünk mocizni!vegyél fel msn-re! ÉN Nyírkarászi vok!BorbélyGabikáékat ismered?am kié volt ez a moci?kire gonolsz?HEHE?
Üdv mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni, van egy 1991-es Ktm Gs 125-ös mocim, és az elözö tulaj fagyállóval használta, és mivel ugye nem ujj a masina, kiette a deklit, és elfolyt a viz,most ahogy aza képen látszik belett foldozva, de ez nemjó megoldás hosszútávra. Egy vízpumpa felöli deklit keresek rá, sajnos én rengeteg helyen kerestem de eddig semmi. Esetleg van valakinek, vagy tudtok valami bontót ahol biztos betudják szerezni , vagy hegeszteni esetleg? Az utóbbi megoldással aza baj hogy a felsö csonk az picit mozog is, tehat nagyon vészes, az se lenne jó megoldás hosszútávon. Ha valaki tud segiteni, azt nagyon megköszönném, ja és bármi tanácsot, észrevételt elfogadok a mocival kapcsolatban. Meglehetne eztis csinalni "50-esnek" mint pl egy yamaha dt 125? Ha meg akkor milyen változtatásokkal? (áttétel, henger átütni 50esre, stb? köszi mindenkinek üdv:Gabi elérhetöségeim: Sparxx@tvn.hu, vagy mobil: 06/70 628-22-71.
Hello szabi!Szerintem adják azt is hozzá mert a képen a hátsó sárvédő matrica sincs rajta!
De szerintem ha felhívod őket biztos megmondják ha van nekik!
Semmi extra, egyetlen típushibája volt annak a sorozatnak, a kuplungkosár alatti csapágy szerette megadni magát, 2003-tól már gyárilag erősebb csapággyal jöttek ki és a régiekben is ilyenre szokták cserélni, de sztem mára szinte mindegyik ment annyit hogy ezt ki kellett cserélni rajta.
Amúgy a szokásos: légszűrő/légszűrőház állapota, olajszint/olaj állaga, esetleg a vezérműlánc feszítőjét ki lehet venni (2 db csavart kell kitekerni) és megnézni mennyire van kint a feszítő (valós km-re lehet következtetni belőle, 50-60e km-t ki szokott bírni egy vezérműlánc), telószárak, kormánynyakcsapágy, himbarendszer csapágyai, kerékcsapágyak, szóval a szokásos...
Kato az az Akra dob külön nem eladó, mert érdekelne.
Légyszi segítsetek!
Ár csökkenés is volt ugy látom.
Esetleg valami telibe képet tudnál rakni fel? ( akkor is csak ezek voltak)
az első lámpára is akarok, na avval kicsit szívás lesz a méret levétele
7000 forint körül van....de te is tudsz csinálni kb 600 forintból....
Nemismerem a srácot,de majd mehetünk csapatni
Jaja igen Hehe-re gondoltam mert volt náluk is egy ilyen,pár napig a fia szaladgált vele de az nagyon haldoklott
De szerintem ha felhívod őket biztos megmondják ha van nekik!
Zoozee-ról nem tudtok semmit?Eltünt mint az aranyóra
Van valakinek ismerőse/kedvezménye a proxx-nál?
Vagy pinkmotorsnál...
Hajtókar kellene az SX 300-hoz...
Üdv.
Amúgy a szokásos: légszűrő/légszűrőház állapota, olajszint/olaj állaga, esetleg a vezérműlánc feszítőjét ki lehet venni (2 db csavart kell kitekerni) és megnézni mennyire van kint a feszítő (valós km-re lehet következtetni belőle, 50-60e km-t ki szokott bírni egy vezérműlánc), telószárak, kormánynyakcsapágy, himbarendszer csapágyai, kerékcsapágyak, szóval a szokásos...