Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendben!
héten hozom haza a szörnyet aztán jövő 7en összefuthatunk valamerre,és akkor meglesed
Úgy néz ki hogy ez jó lenne nekem...
1.kép- ez van elvágva, a rendszámtartónál lett elvágva,a rendszám világításnál(aza a fele is megvan)
2.kép- nem tudom milyen kábelköteg,de szép nagy, valószínüleg lámpa,mivel 2 indexet látok rajta.
meg van még egy,az előre helyzetjelzős,de az még nekem is fog kelleni
Lehet hogy jó lesz az még nekem valamire, szal tolhatod a képet!
tőlem egy ezres lett volna de akkor mind1
Fényképezhetsz, bár azt már megrendeltem Ócsán (2700 Ft, nem nagy összeg).
hátsó lámpához van vezetékem,amire az indexek is rávannak kötve. csak félbe lett vágva...de az lényegtelen.fényképezzek?
Nincs, az egész le van szerelve róla...még jó hogy aszonta a csávó hogy minden vezeték rajta van a motoron csak fel kell szerelni a lámpákat, bedugni a csatikat és kész...ehhez képest se ez nincs meg se a hátsó lámpának a vezetéke
Nincs is benne az a kis pöcök? Mert ha volt benne, csak eltűnt, akkor tudod helyettesíteni valamivel
excbe mindig minden olcsobb, te is tudod! Turkálok majd a cuccaim között,lehet van. amúgy meg hívd fel Jociékat,biztos van nekik bontott a pacsirtamezőben.
Én ma vettem az EXC-be egy gyárilag olajozottat, 3ezer valamennyi volt.

Ja, ha tudna valaki tippet adni hogy mivel lehet az első fék féklámpakapcsolóját helyettesíteni, megköszönném, mert olyan nincsen a motoron, a gyári meg 10006 Ft
Szerinted ha az órát árulom akkor azt írom hogy _kormányra_ szerelhető _bigyó_
azvétek. hol kapok? universálosok nem tudtak...ktmbe meg nem fogok venni 5ezeré...jó nekem a twinair 3ért is
Azokat odaadtam a motorral együtt.
nem az órára gondolt..... milyen alja? érzékelő+jeladó?
Szesz!
Az alsó része is megvan,vagy csak az óra eladó?
Nekem is van órám,u.ez,csak hiányzik az ajjjja,ami lent van a telónál.
De ha megvan,akkó érdekel a dolog!
én endurózgattam vele...elmegy...kicsit többet eszik, de ha nem forgatod szét és tényleg csak hétvégén használod, 1 évet simán kibír a dugó....szerintem 2-3 dugót kibír a henger..
csak arra kell vigyázni hogy beszopós helyre ne menj vel, ergó ne terheld sokáig (vízmosás, hosszú sirató, sáros gödrök), mert rögtön elforrja magát...
légszűrőd nem maradt bébi?
hali ha endurózásra használtad akkor szten 100 üzemóra kb de ha verseny akkor 30 at ir a könyv. hengert nem mindig kell furni vagy hónolni ha nincs nagyon elkopva vagy nem karcos de 2 dugócserénél már érdemes hónolni és 1 el nagyobb dugót berakni főtengelyed kb 3 dugót bir ki de ez minden függ sok mindentől mennyi benzinat kap motor télen nyáron olajat milyet használsz légszürő tisztaság stb...
szeva!

bocsi kicsit távol voltam,már megyek is
A 4T-ken a "normális" nagy szivacs sokszor útban van, nekem pl. megfeszítette egy kicsit a gázbowdeneket és nem ment tőle vissza rendesen meg a km-órát sem látni tőlük...ezzel meg nincs ilyen gond. Amúgy ez is puha műanyagból van csak a teteje ilyen fényes (gondolom hogy a dzsuva ne ragadjon bele).
az akkor ravasz

de egyébként télleg ne vágom h miért jo h müanyag?vagyis mi célt szolgál
SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY:

vgvg kollégát várják a klubos fórum vonatkozó topikjában, nyilatkozzon a szombathelyi talival kapcsolatban!

Köszöntem a figyelmet és elnézést az OFF-ért!
Kormányszivacs ami nem szivacsból van