Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

zoozee meggyógyultál?
Vasárnap?
Egy light-os csapatás?
Cross motorost akartak igazoltatni a rendőrök csütörtökön délután Veszprém és Szentkirályszabadja közötti szakaszon. A motoros azonban nem állt meg, hanem kikerülte a járőröket és menekülni kezdett. A rendőrök elkezdték üldözni.
A cross motoros férfi hirtelen balra, egy földes útra bekanyarodott majd nagy sebességgel elhajtott a közeli erdő irányába.Ismeretlen tettes ügyében eljárás indult ellene.
Na, megint témánál vagyunk, aztán majd én leszek a flegma megint...ha nem olvasol előzményt, akkor nem is értheted, hogy mire gondolok éppen. Azért írtam, hogy ütemfüggő, mert egy 2T motor sokkal érzékenyebb a beállításokra, mint ahogy a manual is írja, magasság, hőmérséklet függvényében cserélned kell tűt, fúvókákat, és a levegőcsavart is állítanod kell. A 4T modellek meg ebből a szempontból sokkal érzéketlenebb (Keihin FCR), ezért ott nem nagyon kell tekergetni. Bár itt az ellenpélda, hogy valaki azt írja, hogy egész évben ugyanazzal a beállítással megy, és nem igazán érez különbséget. Majd, ha elolvad a dugattyúja, akkor fog, főleg a pénztárcáján fogja érezni...:P
Itt speciel kurvára este van, nem karburálás
hűűű a szűzmáriátokat de karburálás van itt-e
Én pl egyfajta beállítást használok télen-nyáron, de nem igazán vettem észre számottevő különbséget, csak annyit hogy most hidegben nehezebben indul.
Közben megnéztem, csak légnyomás (magasság) és hőmérséklet van a ktm manualokban.
Persze nem mintha kb bármelyik modern ktm modell service manualjban ne lenne jetting táblázat.
Hőmérséklettel, páratartalommal mindennel egybekötve. Szóval nem is értem :)
Vagy fordítva :)
Van pár 2t-ről száramzó porlasztóm, olyan vegyes ahogy kell.
De persze pl ott van a bvf 16n3-as simson karbi, ott mindkettőt állítod és a súber zárt. Az 3t? :)
L*faszt. :)

2 fő típusa van az alapjárati rendszereknek ezeknél a karbiknál (de vannak ettől eltérő megoldások is)
Mindegyikben van egy alapjárati csavar, amivel a súbert emeled.
Illetve egy keverékcsavart.
Egyiknél a súbertől előrébb van a légszűrőház fele. Ez egy levegőfuratot zár el. Nyilván minél jobban kitekered, annál több levegőt adsz a keverékhez, tehát kifele szegényíted.
A másik rendszernél keverékcsavar található, a súber után, a henger felől van. Itt pedig már egy benzin-levegő keveredett hab-ot szabályzól. Kifele tekerve dúsítassz.
4t-nél és 2t-nél is.
4T LC4
2T-nél befelé dúsítasz, és kifelé szegényítesz rajta. Bár nem mostanában állítottam alapjáratot.
Egyébként hamar észreveszed, ha elkezded tekergetni a csavart.
Változik az alapjárat, meg kell nézni milyen irányú tekerésnél merre változik a fordulatszám..ennyi. Ez a legegyszerűbb pajta módszer. De a beállítás az már más tészta, ez csak a kiderítés ;)
2-vagy 4 ütem?
Keihinnél?
Mindegyiknél máshol van a csavar. Kétütemen a légszűrő felöli oldalon, négyütemen motor felöli oldalon.
Kétüteműn levegőmennyiséget állít, négyüteműn üzemanyagot.
Más más típusú karbiknál másképp kell beállítani az alapjárati csavart. Nem de bár? Egy dellortonál, vagy egy keihinnél esetleg egy mikuninál eltérhet, h befelé vagy kifelé tekeréssel dúsítod avagy szegényíted a keveréket.
Bár ezt egészen egyszerűen megállapíthatja a delikvens, ha elindítja a motort és tekergeti a csavart.. (csak előtte jegyezze meg, hogy hol állt pontosan)
Inkább 'ütemfüggő'...
Karbifüggő
Ilyenkor hogy hidegebb van kifelé vagy befelé kell csavarni a levegő csavaron?
200at már nem kell annyira pörgetni, alul is húz vmennyire, nem úgy mint a 25ös kisöccse. Viszont tapasztalatlan kézben kezelhetőbb mint a 250. Szerintem. Enyémmel én abszolút meg vagyok elégedve.

Mennyiért árulod az EXC-det?
a 200-as idegesebb mint a 250-es én inkább ezt ajánlanám
Balos fúró, CO hegesztő+csavaranya.
Power Now a becsületes neve.