Na ez az, én nem értek ennyire hozzá... az enyémen gyorsítós 41-es mikuni volt és annak a karburátor teknő elején lévő kis bemélyedésnél volt egy csavar rohadt nehezen lehetett hozzáférni!
Hogy mit állított az a csavar fogalmam sincsen csak követtem az utasításokat és működött a dolog!
Ja tudom, de azzal nem voltam tisztába hogy ezt fizikailag hogy kell kivitelezni... azután nem is volt gond!
Viszont így tudom, hogy milyen az amikor kimerültség szélre rúgom magam majd 1 hét izomláz!
Engem a berg így szívatott! Nekem melegen nem akart indulni aztán Lévai Petya (nick: Duke620) állított egy fél fordulatot a karbin és utána soha többet nem csinálta! Petya tanácsa ha jön a hidegebb idő akkor ugyanezen a csavaron fél fordulat vissza és papam indult!
Ilyenkor úgy inditom hogy 3 gázfröccs, dekó be 2-t rárúgok hogy átjárja, dekó vissza és rúg.Mindig beindul elsőre csak ilyen hidegben pöffen 2-3-at aztán leáll.Utána 1 gázfröccs és rúgás aztán 2 max 3 leállás után sikerül gyorsan elkapnom a szivatót utána semmi gond.
Miért lehet az hogy ha ráhúzom a szivatót nem indul?
Rugdoshatom napestig de nem indul.Amint visszanyomom indul.
Csak az a rossz hogy igy hidegben picit rossz.No nem vészes a dolog csak azért jobba lenne hogyha nem kéne gyorsan elkapnom és ráhúznom ebben a hidegebb időben.
Köszönöm!
Hát gondolom ez mindenkinek az álma, hogy minél kevesebbet kelljen szervizelni a motort és minél többet menni vele.
Leginkább 200-ason gondolkodtam, mert a 125-öt kevésnek érzem...a 250 meg bitang gép.
Meglátjuk, hogy alakulnak az anyagiak, de nekem is inkább a KTM ami jobban a szívemhez húz.
Sziasztok
Szerintetek kihajtás tengelybe beletört csavart hogy lehetne kiszedne a legegyszerűbben?
Nem áll ki semennyi rész.
Esetleg valakinek egy jó állapotú tengelye(cikkszám:590.33.010.000) eladó?
Köszönöm a segítséget!
A gyorsítópumpa mozgató mechanizmusát korlátozod vele, így kevesebb mennyiséget tud bespriccelni a torokba. Kevesebbet fogyaszt, de éles helyzetben nem is megy úgy, ahogy kéne...
Hogy mit állított az a csavar fogalmam sincsen csak követtem az utasításokat és működött a dolog!
Viszont így tudom, hogy milyen az amikor kimerültség szélre rúgom magam majd 1 hét izomláz!
Rugdoshatom napestig de nem indul.Amint visszanyomom indul.
Csak az a rossz hogy igy hidegben picit rossz.No nem vészes a dolog csak azért jobba lenne hogyha nem kéne gyorsan elkapnom és ráhúznom ebben a hidegebb időben.
Van valami speciális neve is de nem jut eszembe
Hát gondolom ez mindenkinek az álma, hogy minél kevesebbet kelljen szervizelni a motort és minél többet menni vele.
Leginkább 200-ason gondolkodtam, mert a 125-öt kevésnek érzem...a 250 meg bitang gép.
Meglátjuk, hogy alakulnak az anyagiak, de nekem is inkább a KTM ami jobban a szívemhez húz.
Szerintetek kihajtás tengelybe beletört csavart hogy lehetne kiszedne a legegyszerűbben?
Nem áll ki semennyi rész.
Esetleg valakinek egy jó állapotú tengelye(cikkszám:590.33.010.000) eladó?
Köszönöm a segítséget!
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
SX/EXC 0504-07 ig légszürőház Twin Air szürővel
XC 300 Tank 06
4db hütő 06 os SX 250/EXC 250
Wp hátsó gátlók,
Fékcső exc 07
Fékkar olajtartállyal
EXC 250 váz 06 os
EXC 525 első keréktengely
sx 250 /EXC 250 ,EXC 300 kipuf rögzitő rugók
Úgysem bírod ki...