Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

benzin levegő arányt.
a lemez a torokban mit tud? ez a fogyasztás meg hülyeség,eddig is 6ot evett,most is annyit..
Na ez az, én nem értek ennyire hozzá... az enyémen gyorsítós 41-es mikuni volt és annak a karburátor teknő elején lévő kis bemélyedésnél volt egy csavar rohadt nehezen lehetett hozzáférni!
Hogy mit állított az a csavar fogalmam sincsen csak követtem az utasításokat és működött a dolog!
Ezért vannak a fúvóka készletek. Télen más beállításokkal illik használni a gépet...
Csavarral az alapjárati rendszert basztatod. Csupán az alapjáraton dúsítottál vele. Se a részterhelés, se a teljes terhelés nem változott.
Ja tudom, de azzal nem voltam tisztába hogy ezt fizikailag hogy kell kivitelezni... azután nem is volt gond!
Viszont így tudom, hogy milyen az amikor kimerültség szélre rúgom magam majd 1 hét izomláz!
Hidegen a 2t gépeket is illik kicsit dúsítani..mert kevesellhetnek!
Engem a berg így szívatott! Nekem melegen nem akart indulni aztán Lévai Petya (nick: Duke620) állított egy fél fordulatot a karbin és utána soha többet nem csinálta! Petya tanácsa ha jön a hidegebb idő akkor ugyanezen a csavaron fél fordulat vissza és papam indult!
Ilyenkor úgy inditom hogy 3 gázfröccs, dekó be 2-t rárúgok hogy átjárja, dekó vissza és rúg.Mindig beindul elsőre csak ilyen hidegben pöffen 2-3-at aztán leáll.Utána 1 gázfröccs és rúgás aztán 2 max 3 leállás után sikerül gyorsan elkapnom a szivatót utána semmi gond.
Miért lehet az hogy ha ráhúzom a szivatót nem indul?
Rugdoshatom napestig de nem indul.Amint visszanyomom indul.
Csak az a rossz hogy igy hidegben picit rossz.No nem vészes a dolog csak azért jobba lenne hogyha nem kéne gyorsan elkapnom és ráhúznom ebben a hidegebb időben.
Azt a lemezt hogy beleteszi a szivótorokba segit valamit?
Van valami speciális neve is de nem jut eszembe
Kevésnek érzed a 125öt? Miért?
Köszönöm!
Hát gondolom ez mindenkinek az álma, hogy minél kevesebbet kelljen szervizelni a motort és minél többet menni vele.
Leginkább 200-ason gondolkodtam, mert a 125-öt kevésnek érzem...a 250 meg bitang gép.
Meglátjuk, hogy alakulnak az anyagiak, de nekem is inkább a KTM ami jobban a szívemhez húz.
Csavarkihajtóval.
Sziasztok
Szerintetek kihajtás tengelybe beletört csavart hogy lehetne kiszedne a legegyszerűbben?
Nem áll ki semennyi rész.
Esetleg valakinek egy jó állapotú tengelye(cikkszám:590.33.010.000) eladó?
Köszönöm a segítséget!
Eladó
SX/EXC 0504-07 ig légszürőház Twin Air szürővel
XC 300 Tank 06
4db hütő 06 os SX 250/EXC 250
Wp hátsó gátlók,
Fékcső exc 07
Fékkar olajtartállyal
EXC 250 váz 06 os
EXC 525 első keréktengely
sx 250 /EXC 250 ,EXC 300 kipuf rögzitő rugók
A gyorsítópumpa mozgató mechanizmusát korlátozod vele, így kevesebb mennyiséget tud bespriccelni a torokba. Kevesebbet fogyaszt, de éles helyzetben nem is megy úgy, ahogy kéne...
kösz a fordítást nagy vonalakban.
lecsokkentette a bef idotartamat,m nem szabalyozza semmi a csak a gyorsito terfogata,igy jobban fogyaszt
Valaki aki ért németül, mire jó az 1. átalakítás a kis csavarral a cikkben? Keihin Fcr
Álltalánosságban kérdem
Le ne rakjad már ilyen korán :)

Úgysem bírod ki...
Oké.És téli letételre érdemes lecserélni az olajat?
van egy nagy tekercs bowdenem, szoktam csinálni, mindenféle motorhoz csináltam már...