és 19 es vagy 18 as hátsóval kéne? mert most, hogy én lengővillát hajtok beleakadtam egy bontottba és ott asszem megvan még ..de enduró kerékszett.....gondolom komplett van mert 150 pénz kb...
nekem a hátsó ami felzgatott de mintha külön nem akarnák adni...
amugy a svájciak betegesen militaristák, aki eddig nem tudta volna érdekesség képpen elmondom az izraeli hadsereg svájci mintára épül , őrmestertöl felfelé az éles fegyverük otthon van a szekrényben , 7 éven keresztül max 35 éves korig minden évben be kell menniük évente 3 hét katonásdira, majdnem minden faluban van 1 lőtér... kb 1-2 ora alatt ki tudnának állitani egy 1,5 milllio fős jol képzett hadsereget..
megmondom én neked.. de ez szuper titkos ha valakinek elmondod meg kell hogy öljelek
bazzeg fegyverrel kényszeritik a bocit a svájciak hogy megegye a mogyorot...
na szoval igy készül a mogyoros milka...
amugy ez most komoly , mult héten láttam svájci autopálya , a megfáradt katonák bementek kávézni, TANKAL, VAZZE VAGY 7-8 darabal..
a milka csoki svájci, tudod lila tehén meg ilyenek, tanusithatom a mult héten láttam a saját szememmel tele volt a svájci domboldal ilyen lila buuu -kal..
kajakra lila tejcsoki folyik a tőgyükböl, bazzeg aki nem hiszi járjon utána..
Vagy megvárják, míg nullára kopnak a gyűrűk, meg a dugó. Kopott gyűrű nemigen adja át a hőt a hengerfalnak. Addig tágul a 200 üzemórás dugó, míg fel nem kenődik.
Nem ide tartozik, de érdekességképp leírom.
Pár hete szedtem szét egy 410-es Husqvarnát. Egy nevesnek mondott gépjárműmotor felújító cég javította. Meghüvelyezték a hengert és egy kopott dugattyút raktak bele, amiből majd 1milimétert leesztergáltak. Plusz 4db autószeleppel megspékelték a hengerfejet. Le is pottyant a feje az egyiknek.
japcsik csináltak komoly kiérleteket keménykrom bevonattal, csak éppen annyira kemény volt a felszini réteg hogy nem birták belerakni a honolási 45-fokos olajmegtarto karcokat, szoval ha jol tudom ezen buukott meg nekik a dolog ,
pedig az biztos hogy a japánok anyagminőségben és technologiában nagyon tudnak...
mellesleg a KTM gyárban egy csomo japo mérnök dolgozik, csak ugy mondom.
Az ár pedig inkább csak a kereskedő haszna. Pont nemrég mondták a suliban, hogy egy műszaki termék előállítás/eladási árának az aránya 1:20(legalábbis elektronikában). Kiszámolva pedig annyit jelent, hogy többért adnak el egy hengert, mint az egész motor előállítás költsége. ...Sztem jó, mondjuk nem én rakom össze , mert több mindent is meg kell csinálni, amit szakemberre bíztam, aztán majd ő. Tényleg, mennyivel tartozom érte?
Ezért lenne jó, ha a motorgyártók áttérnének végre egy korszerűbb megoldásra és kerámiakompozit bevonatokat használnának ott ahol kell, valamelyik keményebb, mint a gyémánt.
Általában a kenés hiánya miatt áll meg, és az a 2T motornál többnyire az üzemanyag által kerül be. Illetve nagyon érzékeny a helyes benzin levegő keverék arányára, meg a gyertya hőértékére, meg stb...
és 19 es vagy 18 as hátsóval kéne? mert most, hogy én lengővillát hajtok beleakadtam egy bontottba és ott asszem megvan még ..de enduró kerékszett.....gondolom komplett van mert 150 pénz kb...
nekem a hátsó ami felzgatott de mintha külön nem akarnák adni...