Menj be egy szín keverő szaküzletbe és mond mit szeretnél!
KTM 001 a kódja ez a világon megtalálható minden értelmes szak boltban,2 komponensű festékböl kevertesd mert az mindent bir!
A vázról ha még a gyári festés van rajta ami szinterezett azt le kell kromofágozni mert az a világ legszarabb bevonata és felmarja a festék!
ha te csinálod vegyél egy doboz wash primert ami kapható spré formában is de fehér vagy szürke kegyen mert csak így adja ki a színt a narancs!
ha homok szóratod a váz számra figyeljenek!
hali! ha valaki tudja a KTM narancs színkódját vagy festette le a motorjának valamilyen részét narancsra és tud nekem mondani valami olyan színkódot vagy narancssárgát ami rettenetesen hasonlít a KTM re az segítsen pls.. :) a vázat, vagyis 1 részét szeretném lefesteni ha van olyan aki esetleg olaj és benzin álló festéket tud az még jobb lenne.. köszke előre is :)
lehet tudok neked egy számot, pesti csávó ő szokott ilyet szétbontani... holnapra előkerítem neked a számát! tekercselni meg megtekerik kecskeméten is a ktm-be... én anno megérdeklődtem... és ott tuti a gyári adatra és jóra csinálják meg... de sztem inkább az átalakitás maradjon....
Vannak ám ott komoly problémák!
Egyszer megbeszéltük hogy találkozunk a rábaringnél a haverral.Azt mondta ő kijön odáig a nagypetiékkel vagy az almáékkal már nem emlékszem.Odért a ringhez,pihegett,szencségelt,hogy nem mentek 100 métert az edőben,de már a gyökereken cibálták a motorokat,dobálták le valami feljárón,forralták a vizet.... Mondtam hogy ezen nem kell csodálkozni,itt minden túra ilyen! Azt mondta,ezek nem motorosok,hanem szadisták!
láttam ilyen manővert én is tőle, teljesen lehetetlen fal volt full meredek és nagyon magas előre látszott hogy ebből csunya nagy hajigálás lesz, azért neki ment vagy 4-szer,
persze fel nem jutott ,a közepén ugy eldobta mindig hogy a motort ugy kellett megkeresni a bokrosban merre lehet
Na ja,ott nemigen van olyan! Nekem mindig az a mondata jut az eszembe: vigyááá ide föllövöm! Motor mellett állva egyes,teljes gáz,kuplung kidob! Kikerekedtek az emberek szemei!
Akar a fene szivatóval menni... én csak azt mondtam, h hidegindításnál nagyon pörög a motor, szivatóval és anélkül egyaránt. Kb 6000es fordulaton, ami éppen nem mondható normálisnak szerintem. Miután bemelegszik, jó az alapjárat... Ennek okára vagyok kíváncsi ;)
g-style ...nem jó a lengővilla az enyémbe sajna.....
máris eladósorba került ...esetleg ha rajtad keresnék nálam van ...csak ,hogy tudj róla...
amúgy ez 2T re való...exc ...2005 től 08 ig kb.....de majd lefotózom a méretekkel....
szóval ha ilyen kell és rajtad keresnék lécci küld rám a vevőt...köszi
jaésalegrosszabb így manemkell motoroznimennem vazze....
Srácok!
Hidegen elindítom a motort, és nagyon magas az alapjárat, szivatóval is. Bár szivatóval kicsit elmélyül a hangja. Cirka 15-20mp után szépen beáll az alapjárat. Utána még kell a szivató, de 1-2perc ketyergés után a szivatóra fullad, anélkül pedig szépen jár normális fordulaton. Meleg alapjárat van szépen.
Mi okozhatja ezt? Előre is köszi a válaszokat!
Hello
Van pár eladó alkatrészem:gyertya,vezérműlánc és egy levegőszürő!Minden új és bontatlan!A vezérműláncnak csak a papír doboza lett kinyítva!
A gyertya száma:DCPR8E Ár:2100Ft
Levegőszürő ára: 4000Ft
Gyári Ktm vezérműlánc:19000Ft
Ktm exc 450-ex motorhoz rendeltem ezeket!
Ha érdekel írj!
20/három4egy25tíz (ha nem változott azóta a száma), Litkén (Nógrád megye) lakik a srác és kimondottan ilyen elektronikákkal meg tekercseléssel foglalkozik. Tök segítőkész arc, normális árakon és nagyon precízen dolgozik.
A legjobb az lenne ha valaki csinált volna már olyat, hogy megtekercseli utólag a gyári sx állórészt (ha van annyi hely) és akkor nem kell lendkerék...fesszabot robogóból lehetne olcsón keríteni a többit meg bontóból.
Valaki nem ért a tekercselésekhez?
egyik költséghatékonynak mondható (persze 2-3 kilot be kell fektetni)ennyi amúgy egy új szett is mire a +lendkereket is megveszed....szóval járható út szerintem, hogy meg kéne venni egy öreg lepukkant törött bankos szétbontott lopott 520 525 öst és kiszedni belőle....a többit kiárulni stb...simán még marad is rajta rendesen pénz...bár némi idő mire elfogy ...(de 2 dolgot eladsz róla már nem vagy szarban...
vagy a használt szett...de nemrég szoptam egy olyanal is mert szar statort adtak...ott is kellett lendkerék....majd kéccázba állt meg a mutatvány munkadíjjal....
KTM 001 a kódja ez a világon megtalálható minden értelmes szak boltban,2 komponensű festékböl kevertesd mert az mindent bir!
A vázról ha még a gyári festés van rajta ami szinterezett azt le kell kromofágozni mert az a világ legszarabb bevonata és felmarja a festék!
ha te csinálod vegyél egy doboz wash primert ami kapható spré formában is de fehér vagy szürke kegyen mert csak így adja ki a színt a narancs!
ha homok szóratod a váz számra figyeljenek!
csináltasd szak emberrel az a biztos..