Igen finom árú volt.Már bejáratás közben vitte a 207-et. 82 paci 8200-nál,és 88Nm 6000-nél,és csak 130 kiló.Nagyon jó motor,de közel sem olyan gonosz,mint a CR 500-as szupermotóm volt,FMF versenyrendszerrel!
VTI-t neki,hadd üvöltsön,na meg esetleg egy csipet turbót! Hidd el,én tudom mennyi ezekkel a szopás,bár nem én építem,de ezek az egyedi verdák minden pénzt megérnek,főleg az első gázfröccs után érzed ezt!
Zsír a kocsi,meg a moci is.Én már harmadik éve Golf 1-eket nyúzok,ez most a harmadik.Éppen most adtam el az 1.9TDI-t belőle,5 gangos váltóval,olyan 180-200 lovat tudott,most megy bele egy PDTDI 6-os váltóval,bő 280 lóval!
akkor most jöhet a kocsi...milyen? én egy kis Honda logoval gurulok,52 db van az országban... eredetileg 1.3as,enyémbe lassacskán 1.4 civic motor lesz...ill belefér az 1.6 vti is,csak ott már sokat kéne szopni az átalakítással...de vmit kell kezdeni vele,mert a 75 ló kevés
oké megértelek..én is ölöm a kocsiba a pénzt...most a zenénél tartok..még előre kell valami jó kis szett nem rég lett meg a blau fejegység,ipod interfaceszel, hátul somogyi láda, 4 16cm-s kenwood mélyközép..már csak előre kell valami
Az valszeg nem egy kategória ezzel.Gondolom azt te sem hiszed,hogy ugyanazt kapod 100-110-ért,mint 230-ért.Ja,és a Zsemberynél vettem.Az írjon,akit érdekel,a többi kíméljen.Alkudni lehet,irányára ennyi.
Alkudni lehet belőle,de szerintem nem sok,mert ez gyári KTM,a Prexport meg nem a legjobb márka szerintem,arról nem is beszélve,hogy full narancsot már nem is tudsz venni,csak fekete narancs mintásat...