segítség kellene!
brembo első fék légtelenítés nem jött össze 2óra alatt.... az a fecskendős alulról az olajat feltolós dolog nem lehetséges mert nincs olyan fecskendőm! tehát fentről a főfékhengertől légtelenjtem...kurvára semmi ellenállást nem érzek akárhogy pumpálom...
fent a tartályba keletkezhetnek kis buborékok miközben pumpálom?már szétszedtem a dugattyúig mindent,rézalátétet is újat raktam be,de semmi...egyszerűen feladom...pedig ez a 2010es exc-é volt csak már akkor sem tudtam lelégteleníteni... mit tegyek?
Ott használom én azt nagyobb részt (70% terep, 30% utca), de sokszor kell mennem utakon, ha meg már megvannak az indexek, akkor azokat is feltenném, ártani nem árt. Utánfutót meg biztos nem fogok venni.
Sziasztok!
Tudna nekem valaki KTM narancs színkódban segíteni? Szeretném a kajakomat is ilyen színűre festetni, de nem találom a mocin. :(
Köszönöm előre is a segítőkész márkatársnak! :)
2006 exc -re való..akkor még (nem ledes) cucc..
ára...a kacsafarok az 10 euro ...a piros búra 6 euro...ebbe megveheted plusszba a belet égővel foglalattal kábellel..kb 15 euro....
de ezt összesen 16 euroból megúszod ha van kábeled mg egy izzód ...
nekem úgy ledes , hogy a normál lámpabúra alá berejtettem a gyári 2008 tól motoronlévő ledes cuccot..és világít lassan két éve, mert untam égőtcserélgetni havonta..pedig én újkorában kivágtam a foglalatot a szemétre belőle és hozzáforrasztottam az égőhöz a drótokat.....ez kicsit növelte az élettartamot...de lófasz....úgyhogy a led a megoldás....ezt házilag is alá lehet tenni ...és akkor az alsórész meg a búra márkaspecifikus és mégis ledes....és nem szar utángyártott farok amin lobog....
a 2008 tól megjelenő ledes cucc..ára a rövid kacsafarok 12 euro..és a ledes világítóbetét kompletten kábellel 60 euro....
bugic a te cuccod meg a régebbi évjáratokon volt 2004 előtt.....20 euro a farok és 9 a búra...
Ha valaki LC4 Sm-et venne vegye az enyémet!
Sürgőssé vált a dolog azért reklámozok itt! Erre nem kell költeni egy darabig az biztos. friss olajcserével,majdnem új fékbetétekkel,5-6 ezer km-es láncszettel meg egy csomó extrával!
hát akkor legvégső esetben tényleg az marad, max még kérdezősködök egy-két helyen. zozee ha jól láttam, ktm kereskedésben dolgozik, esetleg náluk nincs-e erre az évjáratra való.
Azért nem jó, mert a régit oldalról csavaroztad, ezt meg alulról. A segédváz határozza meg, hogy melyik a jó. A led-es lámpás farokidom, csak az évjáratában stimmelő sárvédővel dolgozik együtt...
brembo első fék légtelenítés nem jött össze 2óra alatt.... az a fecskendős alulról az olajat feltolós dolog nem lehetséges mert nincs olyan fecskendőm! tehát fentről a főfékhengertől légtelenjtem...kurvára semmi ellenállást nem érzek akárhogy pumpálom...
fent a tartályba keletkezhetnek kis buborékok miközben pumpálom?már szétszedtem a dugattyúig mindent,rézalátétet is újat raktam be,de semmi...egyszerűen feladom...pedig ez a 2010es exc-é volt csak már akkor sem tudtam lelégteleníteni... mit tegyek?