Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csőő
Még mindig keresek karbit bontva vagy egyben( Keihin pwk 40) és csináltam képeket is..
Vagy ha gondolod megveheted az enyémet is
Grat!
Én is keroztam nem keveset,meg biciklis maratonokon indultam,de már sajna nincs kivel!
Pont ezen agyalok én is ha a bokám helyre jön ismét nyomatni kéne keményebben a kerót is!
Sok fiatal had nézzen csak
Ezt néztem én is csak mondták páran hogy ezek az évjáratok nagyon levannak harcolva nagyon nehéz jót kifogni és ha sikerül is akkor is sokat kell rá költeni a későbbiekben. Én is ilyen 2003 2004es évjáratokba gondolkozok megéri olyan motort venni vagy inkább gyűjtsek még fiatalabb excre szted?
Én ezt a motort mindenképp megnézném!Nagyon szép állapotnak tűnik!Persze csak képen!600ezer ft még marad is lóvéd SM szettre meg olajra!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_450_exc_racing-491265
8
Ja és az lemaradt hogy 450esbe szeretném!
Srácok segítsetek nekem egy kicsit!
Exc-t szeretnék vásárolni rendszámosat ,de max 7-750 pénzem lenne rá. MIlyen évjáratot tudnék venni és mit lenne érdemes ami télleg jo is!
Sm szettel meg enduroszettel is használnám!
Előre is köszi a segítséget.
mi az hogy 24 órát, meg ilyen időben... egyszerűen hogy lehet biciklizni? azt tekerni kell vagy húzni a gázt vagy nyomni a gázt, de hogy tekerni
kellene HÁTSÓ KERÉK AGY ha valakinek van az szóljon lécci a paramétereket majd megadom, mert nem tudom mit hogy kértek, előre is köszi
24órát biciglizni ilyen időben?
Te bolond vagy
Most jöttem a bringázásból, 30 km-et bírtam. 2 hét múlva Zánkán indulunk a 24 órás MTB versenyen, és muszáj edzeni, mi van akkor, ha ott is ilyen idő lesz alapon...
meg egy kis jäger...
Üdv mindenkinek!
El akartam indulni kicsit motorozni de feladtam!Felvettem a protektor inget azt vettem is le Ez nem fehérembernek való
Köszönöm

a fúrós kis öregnek van embere hengerfej javításra is, így nem kell rohangálnom 1 helyen meglesz minden.
Ezer hála hogy ajánlottad
szedd le a fék mikrokapcsolóját, nézd meg hogy utána jelentkezik e a probléma
Hali.
Ez a jelenség csak akkor jelentkezik,ha behúzom az első féket,s valahol zárom a kört
Ezért tartom valószínűnek,hogy onnan ered valahonnan a hiba!
Esetleg a kapcsolótól?mert a vezetékeket átnéztük,elvileg nem sérültek,ha csak nem valami rejtett helyen,de azt nem találtuk!
Azért köszi az ötletet!
A kopó 2mm, a minimum érték 1.9mm, a fém 1.4 és 1.0
Vki megtudja nézni nekem majd hogy a 04 es 525 exc kuplung lamella vastagságát, behalt ez a kurva gép a laptrottyon meg nincs fönt a pdf.
Hi,
Én első körben a gyújtás szekunder körében keresném a hibát: gyertya, gypipa, gykábel, trafó. Nem lehet hogy áthúz valahol a pipa?
Sziasztok!
Elég kellemetlen jelenséget észleltem ma az EXCmen.
Első féket mikor kuplunggal egyszerre behúzom,gyengén ráz az áram?!Nem érdekel minden idióta poén,azokat én is tudok
Ha valaki találkozott már hasonlóval,s esetleg a megoldást is megtalálta,azt szívesen meghallgatom,ill. köszönöm az ésszerű javaslatokat!
nekem van ha érdekel hivj fel 70 660 5261
Okoska, olvassál már vissza, aztán feküdj le ügyesen, nagyot alkottál...
mit építesz te fenegyerek?
Átmeröt nem olyan nehez kideriteni ha van egy szerencsetlen toloméröd,ugyanis rátudsz merni pl a tengely belsö atmeröjere,meg egyeb lehetöseg is van ,a hossza viszont annál lenyegesebb!