Grat!
Én is keroztam nem keveset,meg biciklis maratonokon indultam,de már sajna nincs kivel!
Pont ezen agyalok én is ha a bokám helyre jön ismét nyomatni kéne keményebben a kerót is!
Sok fiatal had nézzen csak
Ezt néztem én is csak mondták páran hogy ezek az évjáratok nagyon levannak harcolva nagyon nehéz jót kifogni és ha sikerül is akkor is sokat kell rá költeni a későbbiekben. Én is ilyen 2003 2004es évjáratokba gondolkozok megéri olyan motort venni vagy inkább gyűjtsek még fiatalabb excre szted?
Én ezt a motort mindenképp megnézném!Nagyon szép állapotnak tűnik!Persze csak képen!600ezer ft még marad is lóvéd SM szettre meg olajra!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_450_exc_racing-491265
8
Srácok segítsetek nekem egy kicsit!
Exc-t szeretnék vásárolni rendszámosat ,de max 7-750 pénzem lenne rá. MIlyen évjáratot tudnék venni és mit lenne érdemes ami télleg jo is!
Sm szettel meg enduroszettel is használnám!
Előre is köszi a segítséget.
Most jöttem a bringázásból, 30 km-et bírtam. 2 hét múlva Zánkán indulunk a 24 órás MTB versenyen, és muszáj edzeni, mi van akkor, ha ott is ilyen idő lesz alapon...
Hali.
Ez a jelenség csak akkor jelentkezik,ha behúzom az első féket,s valahol zárom a kört
Ezért tartom valószínűnek,hogy onnan ered valahonnan a hiba!
Esetleg a kapcsolótól?mert a vezetékeket átnéztük,elvileg nem sérültek,ha csak nem valami rejtett helyen,de azt nem találtuk!
Azért köszi az ötletet!
Sziasztok!
Elég kellemetlen jelenséget észleltem ma az EXCmen.
Első féket mikor kuplunggal egyszerre behúzom,gyengén ráz az áram?!Nem érdekel minden idióta poén,azokat én is tudok
Ha valaki találkozott már hasonlóval,s esetleg a megoldást is megtalálta,azt szívesen meghallgatom,ill. köszönöm az ésszerű javaslatokat!
Átmeröt nem olyan nehez kideriteni ha van egy szerencsetlen toloméröd,ugyanis rátudsz merni pl a tengely belsö atmeröjere,meg egyeb lehetöseg is van ,a hossza viszont annál lenyegesebb!
Még mindig keresek karbit bontva vagy egyben( Keihin pwk 40) és csináltam képeket is..