amugy van rá egy trükk , ha valaki nem akar állandoan szopni az O-gyürüvel, fogod lezsirtalanitod és csapágy rögzitővel simán felragasztod a tengelyre, utána már csak a szimering dolgozik.
a futo gyűrü feladata az hogy ne a tengelyt koptassa el a szimering éle, és cserélhető legyen ha elkopik ,belemar.
a trükk az hogy minden menetrögzitő, és csapágyrögzitő 80-90 fokon direktben rámelegitve egy kis gázos égővel leold, igy ha mégis kell a futogyűrüt cserélni egyszerüen megoldhato.
akkor rakd vissza bele mert majdnem olyan mintha nem tettél volna főtengelyszimmeringet...
ez tömít a futógyűrű és a csapágy között.....hogy a tengelynél a gyűrű alatt ne menjen ki a cucc...
kuplung nyomó rúd sx 125 2004eshez esetleg? mennyi az annyi? itteni ktm csak 1-2 hetes rendelési idővel dolgozik... bontós ember lusta, én meg nem találtam meg
jó csak nem derült ki számomra milyen pontosan......vagy egy évjárat bár azt nem tudják pontosan...inkább alvázszám aztán mondtam volna neki valami tutit mit tettek rá gyárilag esetleg azt is ki rakta rá ....vagy az alkatrész árát mert darabokba is lehet ilyet kapni ...jó helyen...
KEIHIN PWK 38 a neve! Így keresd! Hidd már el..
De nem fogsz találni bontva, mert használtan is alig lehet kapni! Ha eladod ezt, amit most szétszedtél, akkor lesz lóvéd egy másik karbira!
Sziasztok!
Persze le vannak harcolva a régebbi modellek de láttad ezt a motort amit linkeltem ez le van harcolva?Ha igazat mond a srác hogy gyári lánc meg fékbetétek akkor sok nem lehet benne!Ha újabbat akarsz az arányában drágább lesz ha meg egy árba van akkor meg le van harcolva.Meg kell nézni de hamar mert ezt elviszik nemsokára ha valóban ilyen megkimélt!
Hát akkor mi a faszom ez ? meg furták vagy mi a faszom? honan szedjek akkor karbit vagy alkatrészt hozzá? :S vagy 39-es jó lenne rá ? nem lenne kicsi?:S
Szeva! Nekem van egy 2002-es exc520-am friss műszakival, 340km-eres wössner dugattyúval, szelepekkel, gyári fekete behr supermoto szettel. Egyszóval erre egy darabig nem kell költened. Az ár fix. 700e
ugyan olyan megoldás mint az első lánckeréknél.
amugy van rá egy trükk , ha valaki nem akar állandoan szopni az O-gyürüvel, fogod lezsirtalanitod és csapágy rögzitővel simán felragasztod a tengelyre, utána már csak a szimering dolgozik.
a futo gyűrü feladata az hogy ne a tengelyt koptassa el a szimering éle, és cserélhető legyen ha elkopik ,belemar.
a trükk az hogy minden menetrögzitő, és csapágyrögzitő 80-90 fokon direktben rámelegitve egy kis gázos égővel leold, igy ha mégis kell a futogyűrüt cserélni egyszerüen megoldhato.
ez az info ingyen vot.