Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fém lamella ritkán kopik el, inkább elvetemedik. Ha ki-be tudod pattogtatni a belsejét, akkor kuka...
Szétszedem megint hátha benéztem valamit,kösz hogy szántál időt a nyomoromra
Ha sebességben, kiengedett kuplunggal állsz, akkor azt jelenti, hogy meleg állapotban kiemel a kuplung. A fém lamellák körül lesz a baj.
Olyan is szokott lenni,hogy meghajolnak a fém lamellák. Csak tippelek,de lehet az is a gondja.
Fogalmam sincs,nekem a szerelő haverom szokta csinálni.
nyak=csak
Néztem,gyári méreten van minden,móron ezért kellett kiálnom, ott is olyan kemény lett hogy sebeségbe kiengedett kuplungal nyak áltam egyhelyben,látalak téged is
Nem tudom. Nézd meg a fém lamellák állapotát...
Vagy szerinted befolyásolhatja hogy costrol helyett motulra váltottam
Azt is szét szettem gyári állapotban van az egész
Nálad inkább a lamellákkal lesz probléma...
Nekem az ellentéte˙( te 510 2008 magura)elindulok normál kuplung beálittással és pár perc motorozás után bekeményedik,de valamikor olyan kemény lesz mintha behuztam volna a kuplungot kis idő elteltével ismét használható,sok embert kérdeztem már mitöl lehet de lövése sincs senkinek,kétszer cseréltem benne olajat(motorex)átmostam az egészet le légtelenitettem de az eredmény ugyan az
bonyolult az olajcsere?
kell hozzá valami spéci cucc vagy simán otthon is meg lehet csinálni?
Az jó lenne,de eddíg 15-20 között találtam bontottakat.De mindjárt megkérdezzük zozeet a ktm-től...
Gond nelkül rendelhetö a KTM töl ,5-6000 körüli áron,rossz helyen keresgélsz !
Szar az olaj,cseréld le. Motorex vagy magura.
még egyszer se cseréltem a kuplungba mióta nálam van!
de eddig nem volt ilyen probléma vele!
nem tudom mi lehet a gond
Mikor cseréltél benne olajat?
Sziasztok! Tudvalaki segíteni? 99-es Lc4-hez kellene nekem berugókar,meg jobb oldali hűtő.
Üdv zoozee ment Mail lesd meg
nekem akkor csinált ilyet mikor gagyi olajat töltöttem bele.lecseréltem motorex olajra és fasza lett.
Szevasztok!

ismét kérnék egy kis segitséget!
Magura kuplung problémák..... (Lc4 2003)
ma elmentem motorozni és kb 20 Km után kezdett puhulni a kuplung és teljesen el is ment, tehát kuplung nélkül hazaértem, hült egy kicsit a motor kb 15 percet és utána megin kezdett felkeményedni és jó lett!
Ez mitöl lehet? talán levegös lett a rendszer? vagy valahol nem jól tömít valami és elengedi a nyomást a munkahenger?

elöre is kösz a választ!
Fingom nincs az áráról. Mindent annyiért lehet eladni,amennyiér elviszik. Én 870-re hirdettem az 525-öt,gyakorlatilag új motorral és váltóval,meg minden szir-szar extrával,és egy telefonáló nem volt! Nem tudom mennyi az ára,de érdemes elmenni olyannal,aki ért a KTM-hez,mert nagyon mellé lehet nyúlni. Melyik kereskedésben van?
és az árára mit mondasz?elvileg kereskedésből veszem és a tuláj csávó használta/ja/
Baja nincs,ha normális embertől veszed,aki rendbe tartotta. Oda kell figyelni az olajcserékre,és normálisan szervizelni,akkor nem is lesz nagyon gondod vele.
Nálam a műanyagok a kopó alkatrészek!