Én a www.bikebandit.com oldalon szoktam tájékozódni az árak felől. Igaz, külföldi árak, de hellyel közel stimmelnek. Elvileg fent van az összes KTM modell.
vagy van a vázban olaj vagy nincs. vagy van önindító vagy nincs :) ha van önindító akkor a vázban van olaj, ha nincs,akkor a helyén szűrő van nekem a 400as rövid, a 640es nagy olajkörös. 625ösök és 660asok rövid olajkörösek.
Az LC4-esek hengerébe bele van irva valahova hogy hány ccm?
Ha igen hova?
Észrevettem hogy nem minden SMC-nek nagykörös olajzása van hiába ugyanaz az évjárat.Ez mitől van vagy mitől függ?
Később átalakitható a blokk?
Egyik ismerős mondta hogy 660 SMC-nél nincsen nagykörös olajzás, de szerintem ez hülyeség mert bikepics.com-on is van egy csomónak olajszűrő a blokk elején.
leengeded a blokkból kipakolod az olajszüröt utánna leveszed a váz alján a szűrőt és felnézel lesz benne egy csavar azt kicsavarod és akkor kifolyik a vázból is az olaj utánna visszacsavarod a csavart öntesz egy kis olajat a szüröbe visszarakod az aljára utánna a blokkba és utánna felöntöd olajjal járatod h a pumpa elnyomja mindehova ennnyi
nekem van. mennyit adnál érte? nem fogok árat mondani,mert amire én gondolok, az irreális. szóval írj egy összeget és eldöntöm, hogy annyiért jó e nekem
nem túl drágák.... sőt motorok közt a legolcsóbbak hozzá...
olyan 50 euro átlagba darabja kb. mindegyik duplák max 80 és a tengelyek darabja is ....léptetők 35 körül...